Thailand zever-topic: Aan den toog

Had je niet beter ook de maand November kunnen blijven?lol2

Praag kan ook wel mooi zijn Dave!!!lol2lol2
Foei foei foei,georges(weet het Dave,kon het niet laten om het ff onder je neus te wrijven)lol2lol2

Ook jij hebt een drukke kerst! Koffer inpakken;)! Haha

geweldig trouwens om Oud en Nieuw daar door te brengen! Ga je nog naar een speciale plek?

Tja,Esther dat kon ik ook doen,maar dan mis ik de koningsfeesten in december.
Had het verleden jaar allemaal meegemaakt,vond het een hele toffe tijd(hele week feesten,met verschillende optredens van artiesten en laze-shows,met als knal op de vuurpijl,het afschieten van heel veel vuurwerk!!

Allereerst 1dag in bangkok daarna samen met me vriendin naar Surin naar haar familie paar dagen.
Daarna naar krabi,koh phi phi en phuket. ik lekker niks aankomde vakantie… eindelijk voor het eerst voorheen alleen maar trainnen…

Gezellige boel hier trouwens! De komkommertijd is weer voorbijlol2

Ik bedoel dus OOK! Dus niet of of. Maar en enlol2 Dus van Okt t/m Dec :wink:

Trainen? Daar schreef je al eerder over. Waarvoor dan?

Ik train Muaythai… Al 10jaar voorheen wedstrijden maar nu meer als hobby

Gaaf! Vind het een bijzondere sport.

Vind ik ook maar in het begin was het ook pijnlijk… Maar naarmate je langer traint dan wordt alles wel hard… aan het einde van de eerste paar wedstrijden deed alles in me lichaam pijn en zat ook vaak onder de blauwe plekken…

Nou iedereen een fijne avond gewenst.

Wel ,wel wel!! iemand die “Muaythai beoefend”!!
Nu ik heb vroeger ook Muaythai gedaan,ben spijtig genoeg moeten stoppen.
Je kent dat juist getrouwd,mijn toenmalige Thaise echtgenote was er tegen.
Bestaat de school van Tom Haring nog in Nederland?

ze heet bij ons binnen de nederlandse expat gebeuren op phangan zerekut en d’r man oliebol, weet heel flauw

mijn vrouw is professioneel thaiboxer geweest in lumphini

Thom Harinck geeft tegenwoordig les in Chakuriki Pancration samen met Chris Dolman in Amsterdam-Noord.
De school in de Van Hallstraat te Amsterdam draait nu onder de naam Xena sports waar de Chakuriki stijl wordt onderwezen, maar de leiding is van een ander persoon.

Ik kom ff piepen,ben zodadelijk weeral weg(werkverplichtingen)hoop alleen maar dat het vannacht niet gaat regenen.
Tot morgen vrienden!

Parinya Charoenphol???

goedemorgen vanachter een bak noodlesoep

nee is al heel lang geleden ruim 25 jaar.

Ja zeker weten hoor,ik heb er enorm veel zin in. Maar ook wel weer een beetje spannend ga voor de eerste keer een week bij mijn schoonouders doorbrengen haha. Gaat vast goed komen :unibrow: