Thailand zever-topic: Aan den toog

Ja binnen heeft een ieder een bepaalde hoeveelheid groothandels als klant waar voor je zorg draagt denk hierbij aan het begeleiden van inkooporders e.d. En daarbij hebben we veel installateurs,winkeliers etc die ons bellen met vragen over techniek of levertijden etc.
Nee hoor ik ben aan het werk,maar de drukte laat het toe dat ik soms even kan komen kijken hier op het forum.

Waagtoren

Daar heb ik tot vorig jaar nog naast gewoont (100meter). Nu woon ik aan de andere kant van Alkmaar.

Goedemiddag Baco,

Hoe is het weer vandaag op Pha Ngan ? Staat er nog wat leuks op de planning voor vandaag ?
Ben eigenlijk wel benieuwd wat voor werk je eigenlijk doet op Pha Ngan…???

Even wat anders:

Ik heb net mijn ticket geboekt naar Thailand de bedoeling was om te gaan van 25-12 t/m 16-01 maar ik heb dit verlengt tot 21-01 :wink: Nu is het een speciale reis aangezien ik met mijn vriendin ga trouwen op 25-08 en ze terug gaat naar Thailand op 01-09. Dus de reis wordt een soort van verlate huwelijksreis. Nu gaan we een klein weekje naar haar ouders en familie maar er blijft natuurlijk nog genoeg tijd over om rond te reizen weten jullie nog leuke en romantische plekken(buiten de meest voor de hand liggende) Ik hoor het graag van jullie
Greetzz
Rik

Misschien Nong Toom :slight_smile:

het weer is bewolt met een aangenaam briesje.

op phangan heb ik 3 kroegen maar het is doodstil hier.

Dan is het hier in Haarlem beter…blauwe lucht, beetje zon en ook een briesje…mag alleen wel paar graden warmer worden…

Aha…kroegeigenaar dus :slight_smile:

Goede morgen,iedereen op het Thailandforum!!Ben juist opgestaan,vannacht heeft het weeral geregend was zeiknat toen ik thuis kwam.
Hoe is het weer momenteel in Thailand?Baco?

de temperatuur is wel okay, maar is nu aan het zakken denk dat we zo wat fon tok gaan krijgen

Ik zie het al Baco,de regen is al begonnen!!lol2
http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2008/04/28/1209399139-371.gif

[ol]
[li]Mae Hong Son, leuk dorpje, prachtige omgeving[/li][li]Ko Lipe, wel stuk reizen, maar dan zit je wel op een eilandje dat nog niet is overlopen door massatoerisme[/li][li]Ko Pha Ngan: op kroegentocht bij Baco ;)[/li][li]Mooi resort voor huwelijksreis: Mandarin Oriental Dhara Devi in omgeving Chiang Mai[/li][/ol]

zal waarschijnlijk een half uurtje zijn is wel lekker hoor na al die mnd van hitte

ff iets anders,Estherke heb jij het filmpje van Sankamphang hotsprings al bekeken?
Je kan er lekker met je voetjes relaxen in het water,in begin is het wel ff warm maar nadien is het erg zalig!!

Thanks voor de tips hoor vooral nr 3 :chin:

Graag gedaan.

Baco, is het niet de hele dag happy hour bij jou ???

we hebben geen speciaal uur nodig om happy te zijn dus inderdaad zijn we de hele dag happy

dan hebben jullie vast ook de aktie: Morgen gratis bier?

Goeiemorgen iedereen…
Ik zit al twee shiften thuis: maag-darmontsteking. Mag tot vrijdag niet gaan werken, en dan begint m’n weekend! Dus mijn eerstvolgende nacht is zondag. Even van de gelegenheid gebruik maken om hier thuis wat dingetjes in orde te maken vooraleer we vertrekken :slight_smile:

Grts,

Jelle

sterker nog volgend uur gartis bierlol2lol2