Goede avond vrienden,kom nog even piepen hier aan den toog,moet straks(nog30min)gaan werken.
Zie het echt niet zitten,heel mijn bioritme ligt weer overhoop!
Mijn manneke gaat ook zo weg, ook nachtdienst. Voordeel voor mij, het bed is lekker voor mezelflol2 Maar wel ongezellig, heb m 2 weken niet gezien en vandaag ook al amper.
Oke jongens,nog veel lol aan den toog(was Esther nog vergeten)drink er ƩƩn op mijn kosten,en tot morgen!!
Zeg Esther,ik vertrek de 8ste(oktober)hoeveel dagen zijn dat nog?Ben moe om het zelf uit te rekenen!
Zie mijn banner en dan 4 dagen minder, misschien word het eens tijd om zelf een banner te nemenlol2
http://www.mijnticker.nl/tickers/s5qqto1wdijuddqm.png
![]()
Hier nog 21 dagen te gaan⦠ik hoor de motoren van het vliegtuig al bijnaā¦:cheer:
Dat is echt nog maar heel kort! Alles geregeld verder? Hier enkel nog de inentingen (herhaling) ik moet de 18e en Keesā¦geen idee die moet nog een afspraak maken.
Verder ben ik natuurlijk vanalles aan het uitpluizen en āregelenā.
Ik ga morgen of vrijdag achter de tweede twinrix-inentingen (2 soorten hepatitis) En tegen het einde van deze week onze reispassen gaan afhalen. Als de Visa er is, misschien toch een nachtje reserveren in de Shangai boutique⦠Kwestie van een nachtje goed comfort voor het acclimatiseren. Schijnt ook een goede jazzclub aan te zijn! āCottonā
En dan nog eens langsgaan bij Joker om te zien of alles zeker in orde is. (Ik weet niet of ik met de papieren genoeg heb, of effectief nog tickets moet afhalen)
Een goede gids als hij vrij is ?
āWell worth a visit!ā
Le Meridien Chiang Rai Resort
Brummy40 3 contributions
Birmingham
May 25, 2010 | Trip type: Couples
1person found this review helpful
Despite some of the things we had read before we came, it was in one word just⦠lovely. The staff were very attentive - including those around the pool who had been criticised by others on here before. They were very friendly and at work all the time. The pool was fantastic and very warm - perfect temperature actually for someone like me who swims every day anyway! Maybe the hotel has acted on previous criticism? Sometimes the hotel felt a little quiet at night but for one reason only - surely we all have a responsibility to āsupportā places we stay in. The Italian restaurant was great and the bar was lovely. You want a nice atmosphere? - use the hotel facilities!! We used a local guide to see the Golden Triangle etc who was FANTASTIC! So much so, that word got round and everyone seemed to use him! His name is Gao, speaks fluent English and was just lovely and informative. Absolutely a must if you go to Chiang Rai. His email is kaochiang@hotmail.com and you will love him as much as we all did! We have used many guides in the past, but none as nice and informative as Kai. I would book early though so that he can organise whatever you need. Great hotel, fantastic setting, great stay overallā¦and great tour guide.
Dat
Waar is de tijd " dat deze toog bomvol zat "!
OK muziek zachtjes aan en een glaasje Hong Ton mmmmmmm
Zaaaaaaaaaalig LOS straks eerste werkdag mmm
Heb een (Franse kok ) in het hotel leren kennen en die zit al 8 jaar in Patong , indien hij was blijven werken in Franceā¦was hij nu gepensioneerd maar toch verkoos hij zijn leven nu, je kan hier iets hoger of in het noorden van LOS met 1000 euro rustig rondkomen zei hij ( rustig ), waar zijn wij hier mee bezig STRESS ā¦:chin::dag:
HIERBOVEN
eerste werkdag mmmmm:mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::ma
Goedemorgen Iedereen,
En hoe was de eerste dag van de week verlopen?Heeft iedereen het overleeft??
Tja Frank, komkommertijdā¦t is idd wat stilletjes hier. Maar merk het ook op andere foraĀ“s. Komt wel weer goed!
Klinkt relaxt zeg van die kok! Normaal is het toch vaak andersom? Eerst je pensioen en dan genieten in LOS. Hoe oud is de beste man?
Heb je mān bericht nog gelezen? Kon je er een beetje wijs uit worden?
Yiong, ik heb het weer overleefd. Hier begint het echte leven volgende week weer. Oudste moet dan weer naar school. Aan de ene kant wel goed, beetje wat regels en structuur maar aan de andere kant, dit is zooo relaxt! Niets moet en alles mag.
Bedoel je deze? http://www.shanghaimansion.com/bangkok-hotel/bangkok-hotel.html Damn wat een prijzen zeg! Maar jullie, rijke Belgen kunnen dat natuurlijk makkelijk betalenlol2 Ik zoek voor onze laatste nacht nog zoiets. Boutique hotels zijn vaak prachtig! Helemaal mijn ding! Heb er verschijnende gezien die ik wel heel leuk vind.
Heb je e-tickets gekregen? Hier doen ze geloof alleen nog maar e-tickets (tenzij je geen internet hebt natuurlijk) gewoon uitprinten en meenemen. Als je meer reisbescheiden naar je mail hebt gekregen dan doe je er misschien goed aan om ze nog naar een ander mail adres te sturen, eentje die je overal kan openen. Mocht er iets gebeuren, tas gejat, kwijt of gewoon een glas water over je paperassen, je zit nooit zonder je papieren! Doe dit ook met je paspoort! Even inscannen en bewaren in een mailtje. Misschien mosterd en wist je dit al, maar toch.
Welke inentingen heb je allemaal gehaald?
Alles je lekker vrij bent dan is het echt chill maar de dagen vliegen dan echt voorbijā¦
Gaan je kids ook meet naar LOS? Of blijven zij hier? kon me iets herinneren maar vaag.
Dit jaar blijven ze nog hier, ze gaan logeren bij mijn moeder. Vorig jaar ook zo gedaan en dat ging perfect. Dus nog ƩƩn keer samen genieten van een vakantie. Daarna zal het wel een jaartje of 15 duren eer we weer samen kunnen;) De oudste is nu 4,5 en de jongste is net 2 geworden.
Eigenlijk zijn we gewoon heel dom geweest. We hadden veel eerder moeten gaan reizen. We hadden allebei een redelijk inkomen en het had makkelijk gekund. Had veel meer van de wereld willen en kunnen zien. Maar aan de andere kant we zijn āpasā 31 allebei. Dus als de kids groot zijn hebben we ook nog tijd zat!
Ben juist opgestaan,heb 31/2uur geslapen en nu zit ik aan de computer!
Pfff Georges, dat je dat trektā¦
Knap van je George dat je zo wienig slaap nodig hebt⦠Ik zou nu nog in me bed liggen draaienā¦
Jullie hadden het hier toch laatst over de Telegraaf? Het stuk over de trein staat in het reisgedeelte. www.reiskrant.nl. Het betreft dit stuk,
http://www.telegraaf.nl/reiskrant/verrereizen/7337728/__Boemelen_naar_Mahachai__.html?p=6,1
Mijn moeder heeft een abo en kwam er zondag mee aanzetten.