George, welkom bij de club ik ziet zowat elke dag met dat probleem…
Kiekjes genoeg maar moet je me effen wijsmaken hoe ik het moet doen?( stap voor stap please ).
Nu ga ik bloemen kopen in Kontich bij Antwerpen, daar komen ze toe van Aalsmeer!
Tot vanavond!
@ Gg. It is like opium , eenmaal ervan genoten kun je er niet mee afblijven !
Er bestaat geen medicijn!lol2
Frank, ik stuur je vandaag als ik er even voor kan gaan zitten wel even een pb. Daarin zal ik stap voor stap even uitleggen hoe het werkt en je zult versteld staan hoe makkelijk het is;)
enige medicijn is kom hier wonenlol2
Dat ben ik van plan in de toekomst,weg van de dagelijkse sleur hier in Belgie!!
Nu is nog de zomer periode,maar éénmaal dat het bij ons winter wordt en vroeg donker;krijg ik helemaal heimwee naar Thailand!!
george hoop dat de toekomst niet te ver weg is voor je
Ik weet precies wat je bedoelt hoor ik heb er zelf ook steeds vaker last van. Mijn vriendin is hier nu nog 4 weekjes daarna zal het alleen maar meer worden. Maar gelukkig ga ik in December weer naar haar :-).
hoeveelste december en met welke airline?
Ik wil rond 25-12 weg en dan 3 tot 3,5 week blijven dus zo rond 16 tot 20-01 weer terug. De airline maakt me niet zo heel veel uit,waar ik geen zin in heb is om uuuuuren te moeten wachten voor een overstap
Tja blij toch een echte hollander he lol2
Ik heb het niet zo met een overstap…Want het zijn me toch wel kostbare uren die verloren gaan…
Hee Georges,
Wel een goed weekend gehad ??? Zie dat Eupen thuis met 0-1 verloren heeft van Westerlo…als het zo doorgaat, degraderen ze eind van het seizoen weer…
Tja,ze zijn niet goed gestart,maar eerlijk gezegd hadden ze wel een punt verdient tegen Westerlo"!
Tja,Ajax was ook niet fameus in het weekend tegen Groningen(heb weeral eens geld verloren)had ze namelijk gewonnen gegeven.:crybaby::crybaby:
Nee, Ajax was ook drama… 0-2 door 2 doelpunten van onze nieuwe spits en het dan nog uit handen geven, was balen. Maar ja, pas 1 wedstrijd dus komt hopelijk nog wel goed. Volgens mij zaterdag Vitesse thuis, dus dat moet kunnen…
Ik ga Ajax gewonnen geven met 2 doelpunten verschil tegen Vitesse!een gokje van 2doelpunten verschil dikt mijn geldbeugel wat aan Dave!!lol2lol2
En tegen wie moet Eupen dit weekend spelen ? Wordt het winnen of verliezen ?
Zie dat Belgie ook nog uit tegen Finland speelt…
Ik dacht dat ze naar kortrijk moeten van het weekend!!
Tja,de belgen woensdag,ga toch geen gokje plaatsen!Ik denk dat ze gaan winnen tegen Finland,hoe zit het met de nederlanders,hebben ze kans in Oekraine??
ajax investeert in de toekomst andre ooijer van 36 voor 1 jaar naar ajax
Die verdediging lijkt wel een Leerdammer kaas, om te huilen zo te zien niets te zoeken in Europa als het zo door gaat. Kan trouwens geen voetbal meer zien na de WK.
een geitenkaas dus zoals het orakel cruijf ooit eens zei
Wel dat is iets wat ik tot nu toe altijd al zei " Ik wil er niet gaan wonen maar wel twee maal per jaar een 2 a 3 maand verblijven ".
Ik vind het een prachtig land en ik kan er goed tot rust komen en de mensen zijn prachtig!
Maar de mensen die daar een vriend of vriendin hebben , die hebben natuurlijk een andere mening!