Thailand zever-topic: Aan den toog

goedemorgend hier op het Thailandforum!!Tja hier in Belgie is het ook niet fameus om naar huis te schrijven(grijs weer)waar blijft de zon?
Zoals ze het bij ons in Belgie zeggen"het vet is van de soep"!
Ik denk dat we voor augustus niet moeten rekenen voor beterschaps,betreffende het weer!

:chin:goeie morgen een ieder lekker weer weekend en al weer een week dichter bij eind oktober (Thailand )heerlijk
iedereen een fijn weekend sanook sanaan

dank je jan het is nu zwaar bewolkt met windvlagen maar nog droog

:chin:Ik lees net op de telegraaf reiskrant een mooi artikel over Bangkok en een vissers dorpje
telegraaf.nl

Zal is ff gaan piepen op deze site,Fransjes,het lukt niet om rechtstreeks via je link naar telegraaf.nl tegaan,dus ik zal het op een ander manier doen via het internet!
Ben op de telegraaf beland maar ik zie het artikel niet staan Fransjes!!ff helpen en zeggen waar het staat!!

:chin:ja ik weet ook niet waarom de link niet wil werken zal het misschien wel zo werken www.telegraaf.nl
kan het helaas niet meer veranderen bij het vorige artikel

heb alleen maar een artikel gevonden op de telegraaf betreffende:Boemelen naar Mahachai (trein)!!
Ik zie het niet,denk dat ik een nieuwe bril moet kopen Fransjes!lol2

:chin:Georges, dit artikel bedoelde ik lijkt me een leuke reis tip of niet?

:chin:georges, sorry van het fout schrijven van je naam bij het vorige bericht kan het helaas niet meer veranderen
waarom kan je niet meer veranderen ik was nog binnen de 10 minuten dacht ik?

Misschien is je uurwerk op til geslagen?lol2lol2
http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2008/04/11/1207897128-023.gif

Ach een schrale troost het heeft hier vandaag bijna nonstop geregend met een donker muisgrijze lucht en dat hartje zomer, ivm de zomervakantie’s v/d collega’s een extra dagje gaan werken aan een kant gelukkig want als ik vrij zou zijn met een dag als dit daar kan ik absoluut slecht tegen dan maar wat extra vrij uren opbouwen voor de aankomende vakantie, nog 65 dagen…

:chin:goede morgen ik ga vandaag eens een luie zondag van maken
groetjes fransjes

Dat zijn we al gewoon van jou Fransjes,dat je zondag’s een rustdag neemt!!lol2lol2
Zo te zien aan je out-fit(zie foto)heb je geen plannen om uit te gaan!!lol2lol2
http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2008/05/02/1209711438-686.gif

:chin:Ben toch maar een stukje wezen wandelen tussen de buien door verder een leuk weekend geweest

Wat is het zo stil aan den toog?Ga dit pintje nog opdrinken en daarna ga ik slapen!
De zware dagen komen eraan(nachtwerk 10dagen)zie er al naar uit!!hmmmm,dat laatste was wel een grapje.
Slaapwel voor de mensen die nog moeten slapen,en sweet dreams.
http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2008/03/21/1206118213-6811.gif

Ha de Frank! Ook weer op post? :slight_smile: Grts,Jelle

Goedemorgen Iedereen,

Wat was het me een mooi weekend was afgelopen zaterdag naar Dance Valley gegaan het was lekker druk. Maar alleen het weer was echt bagger… En gisteren lekker de hele dag in me bed liggen stinken… En nu is het alweer maandag weer aan het werk…:thumbsdown:

Hallo allemaal! Ben weer in het Westen des lands, heerlijk weer in m“n eigen huis! Al zal ik dat straks in November niet zeggen hoor;)

Frank, welkom terug! Heb je nog wat leuke kiekjes die je kan en wilt delen?

Iyong, leuk Dance Valley! Ging vroeger veel van die feestjes af!

neyana, Ik vind zo nu en dan wel leuk om naar dat soort feesten te gaan… Even me verstand opnul en lekker los gaan…:zon02:

Goedemorgend iedereen op het thailandforum!!
Het zou vandaag een zonnige dag moeten worden(24graden)een heerlijk weertje om straks de nacht op te gaan!
Had gisteren een dipje(moest constant aan Thailand denken)
Het leven kan dikwijls zo hard zijn hƩ mensen!
Heeft er iemand ook ā€œontwenningsverschijnselsā€??Hoe kan men dit voorkomen?
Hallo is er een dokter in de zaal?