Thailand zever-topic: Aan den toog

Haha, ik spreek me zelf nu een beetje tegen. Heb net een topic geopend of iemand nog een leuke trip weet met de trein. Helaas zijn we denk ik te kort in Bangkok anders had ik zeker dit tripje gedaan!

Vanmiddag ga ik een “gebraden kippetje” eten Esther,als je weet wat ik bedoel?Ik heb je 2 berichtjes ontvangen,wist ook niet dat er daar zo aan toe gaat,het komt er op neer van een mug een olifant maken!
Tja,ik heb heel weinig slaap nodig!!per week slaap ik zo’n 27 a 28 uur.

Haha, zit even te googelen. Volgens mij is dat hetzelfde treintje waarvan Georges ooit eens een filmpje plaatste. Het treintje wat dwars door een markt heen reed! (niet door, maar eerst werd alles opgepakt;)) Nou wil ik m zeker gaan maken! zoekt tijd in Bangkok

Ik slaap gemiddeld 54 uur in de week
 Soms vindt ik dat nog te weinig,maar helaas hebben we allemaal onze dagelijkse verplichtingen

Ik snap wat je bedoelt! Niet verwacht trouwens dat je m’n bericht zou lezen
had je er niet weer verwacht. En van een mug een olifant? Ik noem het totaal respectloos!:mad:

Moet nog “brainstormen” Esther!!Ik zal wel zoals gewoonlijk een passend antwoord geven(moet er ff over nadenken)Tsja Esther,er is een gezegde hier in Belgie:"Van deze boer geen eieren"Wilt zeggen laat niet over mij heen lopen!lol2lol2

Ja ok, je moet wat dit betreft gewoon de wijste maar zijn. Maar evengoed vind ik het niet kunnen. Zelfs ik was zwaar beledigd! En het ging niet eens over mij! Van mijn goede vrind Georges moet je gewoon afblijven;)

Heb ik daar een “aanbidster”??lol2lol2 !!Estherke,ik ga je nu laten moet boodschappen gaan doen, trouwens mijn sigaretten zijn op.Tot straks hier aan den toog!!:dag:

Haha, als je het zo wilt noemen prima hoorlol2

Maar werd gewoon onwijs pissig! Mijn handen jeukten gewoon om iets te schrijven! Het was volkomen onterecht om jou en je vriendin in de zei*k te zetten!

Hmmmmm
iets gemist ?!

Georges had wat “gelazer” op een ander forum. Volkomen onterecht zaten ze hem daar in de zeik te nemen. Toevallig kwam ik daar gisteren en heb t dus gelezen. Heb daarna Georges een mailtje gestuurd om even aan te geven dat hij niet degene was die fout zat maar dat zooitje op het andere forum! Was gewoon plaatsvervangend beledigd.

Ahaaaaa
oke, duidelijk !

Georges, ik sta ook achter je hoor ! We zullen ze wel ff opzoeken :wink:

welke forum Neyane schieten we George even te hulp

Je hebt een pb. Ben geen voorstander om alles open en bloot hier neer te gooien;)

Ok thanks, Ik ben nu aan het lezen.

Bedankt vrienden,maar ik zal het wel zelf oplossen!!

Weet iig dat we achter je staan, G-man!:kus:

Yep, dat is’m!:wub: Ik weet 't. Is wat duurder, maar onze eerste nacht mag lekker romantisch en rustig verlopen :wink:

Trouwens via agoda krijg je wel een goeie korting hoor! Ons budget voor overnachting voor de volledige maand ligt op 1000 Bht per dag (zitten er waarschijnlijk zwaar onder, maar dan hebben we wat speling). Hebben we tegen de laatste week veel over, dan verwennen we onszelf nog wat op ons eilandje:vak02:

Als we er overnachten, doe ik wel verslag! (met pic’s, natuurlijk!)

E-tickets? Weet het eerlijk gezegd niet, straks even checken
 Dat van de id op m’n homail wist ik idd al
 Zit hier nu al een tijd op dit forum, hĂ© Esther
 :wink:

Vorige maand onze eerste twinrix (2 soorten hepatitis), DTP en nog iets
 (ben al vergeten wat
 heb m’n vaccinatiekaart niet bij)

Grts,

Jelle

Jelle, Heb je me PB gekregen?

Ja hoor, heb al eentje teruggestuurd! :kus:Merci!