Thailand zever-topic: Aan den toog

Ben absoluut geen keukenprinses Georges!lol2 Maar waarom zou ik ook met een 3* kok in huis!lol2

*kan best wat maken en in elkaar flansen, maar helaas zie ik eten koken als noodzaak. Je moet eten dus ik maak wat. Maar vind t niets aan. Maar ik houd dan wel weer van onwijs lekker eten(zolang ik t zelf maar niet hoef te makenlol2)

Werkelijk waar geen idee Jelle. Weet wel dat dat op Koh Chang naar mijn weten niet kan. Gewoon standaard de 110 cc. En ik mag het niet zeggen, foei foei foei. Maar ik heb ook geen moter rijbewijs. Tufde ook zo weg op het ding. Mijn man idem dito trouwens. Geen haan die er naar kraaide. Als je je maar netjes aan de regels houd. Dus geen rare fratsen uithaalt zoals zonder helm, met drank, veel te hard etc. Oftewel geef ze geen reden om je aan te houden. Al het bovenstaande doet de Thai trouwens wellol2 Heb zelfs jochies van een jaar of 10 op zo’n ding zien rijden. Oja over die helm, de bestuurder moet m dragen, de achterop zittende persoon(nen) niet. Over rare regels gesproken…

By the way, lekker he dat het knoppie terug is:cheer: Had al geschreven dat ik ZOUT zure saus had gegetenlol2 Kon nog mooi ff aanpassen!

Tja, zoutzuur geeft bepaald een brandend effect… :wink: En ja, dat brommertje… we zien wel. We zijn iig geen onverantwoordelijke mensen. Is dat dan standaard met versnellingen?

Kai Priou Waan.

ik ga zo een pad krapoaw moo eten met kai dauw

Geen idee, het kwam uit een potjelol2

Wij zijn ook niet onverantwoordelijk, keken goed uit, deden geen gekke dingen en s’avonds bleef ik nuchter zodat we met ƩƩn scooter terug konden rijden. Weliswaar niet harder dan 30 want ik ben ā€œnachtblindā€ lol2

Er zitten trouwens geen versnellingen op.

http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2008/04/24/1209026356-1612.gifDat mag je wel zeggen Esther"rare regels"!!Mooi outfit trouwens!lol2lol2
Goedemorgend iedereen op het Thailandforum,ben juist opgestaan(4uurtjes geslapen)mijn gebuur was aan 't verhakselen van takken,en ben door het lawaai wakker geworden.
Een lekker bakkie koffie,en een sigaretje aan de computer en we zijn weeral vertrokken voor vandaag!!

Goedemorgen George,

Knap van je dat je na vier uurtjes slapen aan de koffie kan en een sigaretje… Ik zou gek worden zou naar de buur gaan en zeggen of het ook wat later kan…

:storm::storm:

Ikzelf heb weinig slaap nodig,en vandaag is de laatste nacht dat ik moet werken deze week!
Ben dan morgen donderdag vrij,vrijdag terug werken overdag en dan lekker het weekend in.
Voor volgende week zal het andere koek zijn!!(7dagen werken met de nacht,1dag rusten en terug de nacht op):dag:

Wat ben ik blij dat ik geen nachten mee werk… had geen prive leven meer…

Ikzelf sta ook niet te springen om nachtarbeid te doen,maar mijn geldbeugel wordt er beter van,snap je?

ja dat is waar je verdient meer… Maar ik hou van me gezondheid en mijn hobby… dat wil ik ook zou houden :wink:

mijn probleem is ik verdien een hele hoop maar krijg het alleen niet

lol2lol2lol2lol2

Zo denk ik er ook over Baco…

ik gooi maar een bordje kung che nam pla op tafel

http://static.zoom.nl/6A1C37FFBD9B9F62AEC363BDA3AACA0E-kung-che-nam-pla.jpg

1 van m’n favo’s

Mag ik aanschuiven want ik zie dat het spicy is… En dat lust ik wel…