Thailand zever-topic: Aan den toog

tuurlijk tast toe kan er altijd nog een bord bij zetten.

de garnalen zijn wel rauw dus hoop dat je een sterke maag hebt

Is geen enkel probleem ik lust garnalen rauw of niet
 ben er namelijk gek op

Een “oude” grap maar hij blijft geweldiglol2

Hoi Esther,heb je een nieuwe motoroutfit gekocht,zie post:4360
Ik vind dat je er heeeeel goed met staat!lol2lol2
Tja Thais eten,je bent ervoor of bent er niet voor!

Ongelooflijk, er wordt hier wat afgegeten aan de toog ! Wordt er ook nog wel een beetje gewerkt :wink: ?!?!

De laatse 2dagen verveel ik me echt want het is niet echt druk
 Heb dus tijd genoeg om op het forum te surfen

http://farm4.static.flickr.com/3256/4563518099_f06b645a95.jpgDit zie er ook lekker uit!!

Ja mooi hoor, sexy leren pakje met netkousen, oe la la lalol2

Waneer mogen we aanschuiven
 heb nog ruimte genoeg

5 jaar geleden aangekomen te Bangkok met de vroege vlucht, lekker naar het hotel Royal Benja soi 5 om even op te frissen etc, daarna naar het restaurant boven Foodland genaamd naar ik meen two thai house iig tegenover Amari boulevard Hotel.

2 borden kung che nam pla met nog een hoop ander eten dat was in de middag,
affijn in de avond vrijwel hetzelfde ritueel,iig de volgende dag vlogen we naar Ubon Rachatani en moesten we weer vroeg op staan, althans dat waren we al omdat we beiden het gevoel ervaarden dat de maag in de fik stond en laat ik de rest maar buiten wegen laten.

De rit naar het Bkk vliegveld, het inchecken, wachten , de vlucht naar Ubon Rachatani( 40 min) de rit naar Yasothon(2 uur) met de auto was een hel, we waren in alle opzichten helemaal leeg.(alle zakje’s meegenomen uit het vliegtuig).

En toen kwam het, we kregen een cola uiteraard in het beroemde plasticzakje met nam keng, dat deed ons alle 2 opknappen.

Voortaan wachten we even een dagje voordat we ons er weer aan wagen(kung che nam pla) om het lichaam( de maag) even te laten wennen.

Nou hoe dan ook, ik waag me niet aan rauw voedsel. Heb geen zwakke maag, maar toch, ik doe het niet. Er is genoeg te eten, genoeg wat niet rauw is. Ok, daar kun je ook ziek van worden. Maar opzoeken dat doe ik zeker niet.

Buiten dat het gerecht rauw is, zie je die rode dingen erin, het is ook superspicy, je neus gaat lopen en blijft lopen, je mond/lippen staan compleet in de fik vooral als je niet dagelijks spicy eet, maar het is lekker

Ik houd ook niet van te scherp. Pittig en smaakvol ok, maar niet te. Ik moet nog wel proeven wat ik eet. Vaak overheerst het scherpe zo dat je niet eens weet wat je eet. Ooit eens bananan/kokos “soep” gegeten. Beiden ben ik dol op. Maar door de scherpte proefde ik het amper, vind dat zo jammer.

Trouwens de “hotwings” bij KFC zijn ook een stuk pittiger, zat mijn man daar met dikke tranen in de zaaklol2

Goede morgend vrienden,wat is het hier in Antwerpen toch een pokkenweer(donder&bliksem en felle regenbuien)
Hoe is het weer gesteld in jullie woonplaats?

Goedemorgen George,

Hier in de regio Schiphol is het licht bewolkt.Maar er waait wel een windje kracht 3.

Geef mij maar een fris pintje tijdens het luieren aan één of andere tropische eiland!

Dat zou ik wel willen maar helaas gaat het niet

je smaak komt terug hoe meer je spicy eet zeg maar in het begin had ik hetzelfde probleem dat je niets meer proeft mar dat verbeterd met de tijd zeg maar.

Aub Esther,een hele mand vol met rode pepers!!kan je al oefenen als je in oktober naar Thailand gaat!!lol2lol2

Esther van mij krijg je een melkbus met een koe erbij om al dat brandige gevoel weg te spoelen

http://nieuws.ohke.net/images/6241/9511/72991/1984932_melkbus%20_%20koe.jpg