Goeie middag aan allen ! :dag:
Ik heb een vraagje en hoop dat iemand me kan helpen.
Vroeger kreeg ik een mailtje telkens er een nieuw item verscheen bij ‘aan den toog’. Ik moet per ongeluk ergens iets aangeklikt hebben, want nu krijg ik dat niet meer. Weet iemand hoe ik dat opnieuw kan instellen?
Nu al bedankt aan diegene die raad weet.
En aan allen veel geluk met de lotto ! Ik zie dat er hier al toekomstplannen gemaakt worden. Nog even afwachten jongens… denk aan het spreekwoord van het vel van de beer …
De eerste maal dat ik meespeelde had ik 5 punten en één nummertje verschil met het reservegetal. Won toen in BF 17.000 fr. en daar heb ik een lederen jasje mee gekocht. En daar is het bij gebleven, nooit meer iets gewonnen. beginnersgeluk waarschijnlijk, ik dacht al dat het elke week zo zou zijn :mad:
Fijn weekend en groetjes vanuit een zonnig Oost-Vlaanderen
Hoi Fleurtje kan je spijtig genoeg niet helpen met je vraag,ben niet zo technish aangelegd!!
Misschien dat er iemand straks antwoord op je vraag!
Hoe gaat het met je? duchtig in de tuin aan het werken?
Of een fietstochtje met je man in verschiet?
Heb je al voor morgen een taart gebakken?
Nog plannen voor dees weekend?
groetjes:georges.
en de lotto nummers zijn!! Dejuuu,weeral niets gewonnen!!
Hey Georges (en andere forumleden)
Om kort op alle vragen te antwoorden : het gaat goed met me !
En wonder boven wonder, ik krijg een melding van je posting in mijn mailbox. Zou alles nu terug in orde zijn, ik hoop het.
Vandaag al in de tuin gewerkt, boodschappen gedaan, beetje gephotoshopt, alles op mn dooie gemak !
Plannen voor dit weekend : morgen gaan we in stijl uit eten (mag wel eens op zo’n dag) en de taart ga ik halen deze keer. :hihi:
Prettig weekend !
fleurtje als het klopt wat ik je zeg krijg je nu weer melding van aan de toog, want je hebt een bericht geplaatst,en dan ben je vanzelf weer aangemeld volgens mij .
fleurtje, hier kan je de instelingen veranderen.
neeee!!!niet doen dan verander jij mijn instelingen maar er is dus ergens een mogelijkheid om het inte stellen, maar ik zag dat op deze link mijn naam stond dus mijn instellingen :mad:
Oei Leen, hoop maar dat je niet in de problemen geraakt bent.
Alles is terug in orde hoor, ik heb een mailtje gekregen over jouw bericht !
OPGELOST dus !
Dank voor het mededenken allemaal !
Belg wint 28 miljoen euro dankzij Euromillions
31 juli 2010, 08:15
Een Belg heeft 28 miljoen euro gewonnen bij de trekking van Euromillions. Dat maakte de Nationale Loterij bekend.
Onze landgenoot won 28.092.206 euro dankzij de loterij. De winnaar komt uit Henegouwen en had 10 euro ingezet.
In mei won een Belg ook al 15 miljoen euro met Euromillions. In augustus 2009 mocht een landgenoot 37 miljoen euro ophalen.
Die zijn broodje is gebakken,zou die persoon ook op vakantie gaan naar Thailand?wie weet!!
@ Fleurtje en andere mede forum gebruikers,
Zodra je reageert op een post krijg je automatisch een mail, in deze mail zit ook altijd de optie link om je af te melden van het onderwerp en andere link’s met mogelijkheden, als je deze aanklikt wordt je wel door gelinkt naar de topic maar posting’s die daarna komen daar ontvang je geen mails meer van, misschien heb je laatst per ongeluk de link afmelden van het onderwerp aangeklikt ipv dit onderwerp kun je vinden op http/:…
Helaas laat de :zon02: zich niet zien vandaag, het lijkt wel herfst hier grijze lucht, wind, matige temperatuur, gelukkig staat de tuin mooi in bloei daar is nog aan te herkennen dat het zomer is…
Zo zal het gegaan zijn Jan, maar het is terug in orde en dat is het voornaamste. Ik dacht al : wat is het stil op het forum, op twee dagen tijd niemand die reageert, niet normaal !
Wat is het hier zo stil aan den toog?Ik ga de boeken sluiten en ik kruip mijn bed in!!
Slaapwel aan iedereen die nog moeten gaan slapen!!
:chin: goeie morgen iedereen George ook weer lekker gedroomd over Thailand de mooie stranden en het lekkere eten ?
Hoi Fransjes,tja heb er al 11/2uur chatsessie opzitten met mijn vriendin in Si Saket.
Eten kwam ook terspraken tijdens ons gesprek,mijn vriendin ging “noedelsoep” eten.
Ik hou het voor deze middag op:aardappelen+biefstuk en groenten
Als nagerecht:koude praliné pudding en vanmiddag rijst taart!!lol2lol2
En ik zie dat Baco ook aanwezig is,kan hij meteen zeggen hoeveel graden het nu is in zijn woonplaatst!!
:chin:Vandaag wordt het voor mij witlof met ham en kaas en aardappeltjes
en als toetje ijs
Ikzelf ben geen ijseter,maar als ik toevallig “swensen” passeer in Bkk,dan kan het wel eens zijn dat ik daar binnen wandel om een lekkere bananasplit te eten!!
http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2008/04/11/1207931275-9613.gif
http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2008/04/11/1207931275-945.gifDit is voor Fransjes(ik vermoed dat onze vriend een “zoetekauw” is)
:chin:cocos ijs in Thailand is anders ook heerlijk maar wat eigenlijk niet in Thailand?
Voila,mijn middageten opgegeten op 10min tijd en nu terug op wwz.
Straks nog een slice rijsttaart tijdens het bekijken van een film(Filmnet)
Oja,verdomme Ajax heeft gisteravond verloren van Twente in eigen huis,hoe kan dit nu,Dave???
Resultaat:20euro verloren,had gewed dat ajax de tukkers ff gingen inpakken!!
pappaya pok pok is echt niet te eten vind ik,maar voor de rest een prima keuken:beef:
Vind het zelf heeel lekker en spicy!!samen met een fris chang of Singha biertje!!