George je moet op percies te zijn nog 72 dagen wachten… Na de 72 dagen hoef ik nog maar 80 dagen te wachten :cheer::cheer:
Mooi uitgerekend Dave!!
En dan is het daarna nog 33dagen wachten en ik ben weer al weg naar het land van de glimlach!!
Wat kan het leven toch mooi zijn,ff iets anders ik zag daarstraks een vliegtuig dalen in Woensdrecht,hij scheerde boven de Nederlandse&Belgische grens(was daar toevallig aan het werken)
Het was een burgervliegtuig,ik dacht dat er maar alleen legervliegtuigen landen in Woensdrecht?
Ik ken die hele luchthaven niet…moest dus ff googlen, maar krijg er idd ‘Militaire Vliegbasis Woensdrecht’ uit.
Kon je zien welke maatschappij het was ?
Het was toch een fameus vliegtuig met 2 motoren aan de staart!
Het staartgedeelte was in het zwart,vliegtuig kleur was wit!
Misschien was het toch wel gewoon een toestel van het leger…?!
Zo…ff leuk artikel geplaatst uit Bangkok Post…nu bij het laatste Thailand-nieuws…
George,
Ik denk dat je een Fokker 100 hebt of de nieuwe Fokker 100NG (New Generation) Type XF100… Want in Woensdrecht heb je Rekkof (Fokker achterste voren) bezig met plannen voor een doorstart gebaseerd op de Fokker 100. Die mislukten keer op keer, mede omdat de KLM niet als klant over de brug kwam. De KLM koos als opvolger van de huidige Fokkers 50, 70 en 100 voor de Braziliaanse vliegtuigbouwer Embraer.
Tja…dit is het enige jaar nog dat we zonder de kindjes kunnen. Mijn zoontje is nu nog niet leerplichting. Mijn moeder past dit jaar weer op ze. En aangezien we de volgende keer met z’n viertjes willen is het gewoon druk sparen geblazen. 4 tickets en verblijf schud ik helaas niet zomaar uit m’n mouw. Maar wie weet winnen we een dikke jackpot! Haha! Dan blijf ik er gelijklol2
Ok nu begrijp ik waarom… Volgens mij zou iedereen die op de Thailand forum zit het zelfde doen als ze een loterij winnen…lekker een normaal leven geen gehaast meer… :zon02::zon02:
Toch een welkom terug Frank! Blij dat je heelhuids bent terug gekomen! Nu lekker genieten in Spanje! En is je vrouwke nog ziek? Ik hoop van niet!
:chin:al weer een week voorbij op naar oktober nog dik 2 mnd dan kan ik weer terug naar een ons mooie Thailand en Cambodja:zon02:
een ieder een fijn weekend Sanook sanaan kop khun krap
Wat is het stil hier aan den toog?Heb juist mijn euromillions ticket nagekeken en zoals steeds heb ik weeral niets gewonnen.
We zullen maar blijven voortwerken zeker!!
het is komkommertijd george.
jammer vd lotterij, ik ga het hier morgen maar weer eens proberen
Nu de thaise lotto is ook niet veel soeps,Baco!Speel je daar ook op,en heb je er al iets mee gewonnen?
:chin:morgen George al bijna weer een maand voor bij waar blijft de tijd ?
in nederland staat de jackpot op 35.000.000 bruto dus even de grens over misschien brengt een nederland een vlaming wat geluk???
sok die
speel de illigale lotto soms hoogste gewonnen bedrag 50.000 baht, het leuke was dat iedereen zei dat dat hele slechte nummers waren die ik opgaf.
wat heb ik gelachen zeg toen de dame 50 van die bruine jongens kwam uittellen.lol2lol2:cheer::cheer:
Goede morgend Fransjes en Baco!Tja 50bruine mogen ze ook aan mij geven!(hoe zeggen ze dat in Nederland"leuk meegenomen"?)
Hoi Fransjes,jij bent een vroege vogel,hoe gaat het met je?
:chin:Gaat prima George nog 2.5 maand en kan als alles mee zit terug naar Thailand dus heb een mooi voor uitzicht net zo als jouw echt ik mis Thailand elke dag maar dat dat zal wel bij het leven horen als Thailand kenner moet je eigenlijk de dag nemen zo als hij komt
groetjes Fransjes
ps ga je nog een lot halen?
Natuurlijk Fransjes!! sorry voor mijn laattijdige reactie,was ff een nieuwe peiling aan het maken.
In iedergeval nog een prettig weekend!
georges.:dag:
Goedemorgen Allen,
Als we het toch ff over de lotto hebben moet vandaag ff de oude inruilen voor nieuwe loten want de pot staat gevuld € 30,5 miljoen euro. Als ik die win dan weet ik al waar ik een nieuw leven ga opbouwen…
Nou iedereen een fijn weekend gewenst.:chin:
Laat me raden,euch…naar een paar seconden "Eureka"ik heb het gevonden,het zal toch niet Thailand zijn zeker??lol2lol2