Voila, tips geven aan anderen brengt ook herinneringen terug! ![]()
Nog 11 weken :wub::wub::wub:
Ik moet nog 5maanden wachten :mad::mad::mad:
Ach het is voor mij ook al weer een jaar geleden, zo gaat dat nu eenmaal.
Je hebt in ieder geval iets om naar toe te levenâŠ
een jaar lang wachten toe maar petje af :chin:⊠Weet niet of ik zo lang kan wachten hoor moet om de 6a7 maanden er naar toe gaan >>>
Nog 1 maand en twee dagenâŠ
![]()
Ik tel de 153 dagen af en leef echt naar de dag toe.
Iedereen een fijne nachtrust voor nu :slapen::slapen:.
En Jelle ik wens je sterkte met je nacht dienst :chin::chin:.
Wat bij mij enorm hielp, een nieuwe vakantie boeken! Helaas is dat niet voor iedereen weggelegd.
Toen ik terug kwam dacht ik echt dat ik de komende jaren niet weer zou gaan en eigenlijk uit een geintje is deze vakantie ontstaan.
Na deze vakantie weet ik gewoon dat het minimaal 2 duurt eer we weer gaan, dus afzien;)
2jaar nou ik zou doordraaienâŠ
Gisteren jammer dat het de HELE avond is blijven regenen, maar desalniettemin liet niemand zich door de weergoden beinvloeden en ging het feest gewoon door wat resulteerde in een zeik natte terug komst, maar ach, zo erg is dat niet als het enige wat je aan hebt een zwembroek is
.
Hou moed iedereen haha, hoe langer het duurt hoe leuker de terug komst waarschijnlijk zal zijn. Het is nu, net zoals gisteren overdag, weer lekker weer. Hopelijk vergeet ik me vandaag niet in te smeren lol2.
Thanks Jelle,
Het is de ideale plaats om af te kicken van LOS (maar echt loslaten gaat moeilijk , het is zoiets zoals een gevangene met een ketting en een zware bol aan je been lol2).
Ik zou zo een ticket kopen voor 2011( de prijzen zijn nog niet uit lol2) maar vrouwtje is een andere mening toegedaan we zien wel , verleden jaar is ze ook bijgedraaid lol2.
Ik vertrek om 14 u naar Zaventem.
Drink maar eentje op mijn kap!
Doeiiiiiiiiiiii
Mr Frank !!! Welkom terug !!! Hoe hebben jullie het gehad ???
Is alles goed verlopen met de AirAsia vluchten ?
Goed dat je weer terug bentâŠal zal je er zelf wel anders over denken
!
Allé vlug dan want ik moet naar Malaga binnen 30 minuten, allé naar Zaventem.
Wij hebben een geweldige reis gehad dank zij onze Thaise vrienden maar meer later na mijn verlof in Spain!
Air Asie ,geweldige maatschappij voor prima prijs voor mij hoeft het niet meer met Thai met dat geld doe we iets anders !
Ethiad vertel ik laterâŠ
Dave nogmaals bedankt voor alles maar er zijn nog ander heren die ik moet bedanken voor de zeer nuttige tips!
Ik was juist naar een dvd aan het kijken van de witte tempel , die heb ik al driemaal bezocht de laatste vier jaar en had de eer om met mijn vrouw en de meester op de foto te mogen staan !
Tot later!!!
DOEIIIIIIIII
Eerst paar weken ThailandâŠpaar dagen terugâŠen dan alweer naar MalagaâŠzucht. Wat vervelend allemaal he Frank !
Maar goed om te horen dat alles in Thailand goed is is gegaan ! Geniet in AGP (Malaga) !
FF tellen vandaag zijn we de 29dejuli en ik vertrek de 8ste oktober,hoeveel dagen nog???
Heb een beetje hoofdpijn,en ben te lui om het uit te rekenen!!
George ik moet nog 152 dagen :mad::mad:
41 dagen :finger: hahaha
OooooooâŠdat duurt nog errug lang Georges ![]()
Juli: nog 2 dagen te gaan
Aug: nog 31 dagen te gaan
Sep: nog 30 dagen te gaan
Okt: nog 7 dagen te gaan
Zal dus nog zoân 70 dagen wachten zijn Georges !