Thailand zever-topic: Aan den toog

Hoi Frank,
Wat vind je van het vliegveld in Abu Dhabi?vind het eerlijk gezegd maar langs de saaie kant.
Hoe lang moet je wachten voor je aansluiting naar Brussel?
groetjes:georges.:dag:

Bedankt voor je berichtje Esther!!Ben een beetje "zat"ben overgeschakeld naar een kopje thee!lol2lol2

hoi Jelle,bedankt voor je berichtje!!.
Ben blij dat ik niet met de nacht moet werken vanavond,want buiten is het fel aan het regenen!
In iedergeval,omdat ik 50jaar ben geworden krijg ik volgend jaar een extra verlofdag bij(30dagen)kan ik lekker ene dag meer naar Thailand gaan!!lol2

Bedankt voor je berichtje "Asiaman"pak er ene van mij!!
http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2008/03/21/1206118213-6811.gif

Ja saaie boel maar wel gratis internet en duur bier , we moeten een uur of drie wachten…kan soms langduren en dan die jetlag…

Hoooi frank!!! Tof je nog eens “live” te zien hier! Grts, Jelle

Beste George ondanks dat je verjaardag alweer is verstreken als ik dit schrijf alsnog gefeliciteerd en weer een jaartje wijsheid erbij :chin:.

Bedankt voor je berichtje,Jan!!Ben juist op gestaan met een "houten kop"Ik denk dat ik het drinken ben verleerd.lol2lol2

Zo, zal ik ook nog is wat van me laten horen! Ben nu ongeveer een week in Thailand en heb bevalt weer goed. Zit nu op Koh Pha Ngan, waar het vandaag schitterend weer is!! Vanavond (weer) naar de full moon party, en dan overmorgen richting Phi Phi :). Hoe is het allemaal in Nederland?!

Hi Thomas geniet van het mooie weer en veel plezier vanavond op de party… blijft het droog in koh Pha Ngan vandaag? Het weer op schiphol is licht bewolt hoop alleen dat iets warmer wordt.

pattaya vandaag ook weer mooi weer, wel weer lekker zo een dagje zon. bbq vanavond, flesje sangsom erbij het gaat wel weer lukken :zon02:

Was vergeten te vermelden in Surin ( Isaan) is het onbewolkt en +/- 30 graden…

Wie-o-wie is er in Praag geweest en weet een leuk, schoon, centraal gelegen hotel/pension ? Ik wil max zo rond de 50 euro per nacht betalen (per kamer).
Heb al een bericht in Tsjechie-forum geplaatst, maar helaas nog geen reacties…

Alle info is welkom :slight_smile:

Ik ben zooooooooooooooooo jaloers :mad:
Maar geniet er van Thomas !!!

Hoi Thomas nog een prettige tijd in het land van de glimlach!!:dag:georges.

op het momen regent het op mijn deel van het eiland licht maar de party gaat altijd door regen of geen regen.

slechts 1x is de party afgelast nadat er een aantal zweeds meisjes waren verdronken

Ennnnnnn nuuu terug voor het zwarte gat maaaaaaaaaaar eerst morgen nm naar Andalusie ( en ons vrouwke is ziek …)…
IK HEB NEN ECHTE THAISE KATER MAAR NIET VAN TE DRINKEN GEWOON VAN DE ZAAAAAAAAALIGHEID !!! mmmmmmmmm zaaaaaaaalige mensen !!!
Opgepast zwijnen heb je overal !
Heb vandaag nog een telefoontje gedaan met onze vrienden in los.

Oesje, vrouwke ziek? :frowning: Wens haar een spoedig herstel van me.
En die kater, da 's de prijs die je betaald voor t geluk hé :wink: . Al denk ik dat Andalusia een perfecte plaats is om van een kater bij te komen… Amuseer je daar!!!:dag:

Grts,

Jelle

Je kijkt maanden uit naar je vakantie, maar eenmaal daar vliegt de tijd. Na zo’n tijdje vrijaf blijf je vaak op je honger zitten.Toch zijn er enkele simpele methodes om van je vakantie te blijven genieten.
We moeten allemaal ooit terug gaan werken, maar laat dat geen domper op de feestvreugde zijn. Grijp het werk net aan om nieuwe doelen te verwezenlijken en vakantieherinneringen met collega’s op te halen. Hierdoor houd je dat vakantiegevoel levendig en blijf je langer nagenieten.
Voel je een dipje opkomen? Grijp dan naar je kookboeken en maak enkele locale gerechten van je vakantiebestemming. De geuren, de kleuren en vooral de smaak brengen je zo weer in vervoering. Ook vakantiefoto’s kunnen helpen bij het levendig houden van je vakantiehumeur. Spendeer geen uren aan het inplakken van je foto’s, maar zet de leukste kiekjes als achtergrondscherm en screensaver. Zo word je op onverwachte momenten terug geconfronteerd met je vakantiegevoel.
Lukt dit alles niet om jezelf terug op te peppen? Dan is de beste remedie nog een nieuwe vakantie te boeken. Zo heb jij weer iets om naar uit te kijken en over te dagdromen.deze info is voor de mensen die terug zijn gekomen uit Thailand,en die het niet meer zien zitten(enkele afkicktips)

En vooral op werldwijzer daar kunnen we elkaar ook moed in praten om het vakantie gevoel levend te houden tot de volgende vakantie… Want om eerlijk te zijn heb ik het op dit moment echt moeiljik…Als het aan mij lag zou ik zaterdag weggaan, Maar om een last minut te gaan boeken…kost toch wel een vermogen voor 7dagen… :mad::mad: :storm::storm:

Dus ik hou de moed erin en ben dagelijks hier op de forum te vinden om toch nog in dat beetje vakantie sfeer te zitten…