Was dit weekend de hort op. Had verjaardag en ben blijven hangen. (don’t worry, was niet dronken, had gewoon geen zin om te gaanlol2)
Was dus zeg maar internetloos. Mijn schoonouders hebben wel een pc, maar das een vreselijk ding! Ding is met recht zowat 10 jaar oud! Ik kan daar niet mee overweg. Muis en toetsenbord is het het goedkoopste van het goedkoopste… alles rammelt en doet, toetsen tik je niet maar ram je, niets voor mij, nu weer lekker op mijn eigen nieuwe laptoppie, meenemen kon niet, ja kon wel maar had geen zin, hebben daar geen draadloos internet…verwent ben ik he;)
Vandaag tevens mijn oom “uitgezwaaid” die hangt nu ergens in de lucht en gaat naar…??? JUIST! Thailand! Boehoooooeeeee! IK WIL MEE!!! 4 weken gaat hij! :vak01:
Hoop dat die jackpot ooit eens bij mij terecht komt! Dan weet ik wel wat ik er mee ga doen;)
Ik zie dat ons lief Estherke online is op het Thailandforum!!
Goedeavond Esther,hoe gaat het met je?een druk weekend gehad? http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2008/03/27/1206600641-893.gifBen jij ook al druk aan het aftellen?Oja,ben ook curieus hoe het zal verlopen met Turkische Airlines!!
groetjes:georges.
Wat denk je wat ik moet zetten voor Ajax(pronostick)Dave? 0-2?jij als ajaxfanaat zou het toch moeten weten!!
In iedergeval,goedemorgend iedereen op het thailandforum!!
Het gaat goed met me Georges! Idd een druk weekend gehad, maar wel gezellig en das het belangrijkste. En wat ben ik aan het aftellen zeg! Helemaal toen gisteren mijn oom vertrok en ik hem nog de nodige tips mee gaf. Hij komt er al 15 jaar, maar gaat continue naar dezelfde plek en wist bijvoorbeeld ook niet dat er vanaf Suvarnabhumi internationale vluchten gaan (Phuket) dacht dat hij eerst nog naar Don Muang moest. Tja, moet hij ook maar op het Thailand forum komen;)lol2
Het is te hopen Dave,heb daarjuist een gokje gedaan dat Ajax deze partij gaat winnen!
:)Nog iets,ik vind eerlijk gezegd dat het zo stroef gaat met Ajax de laatste tijd,ben is curieus ofdat de aanvaller die ze hebben gekocht(Az)potten gaat breken in de aanval bij Ajax!
Hoe staat het gesteld met de voetbalploeg"Haarlem",spelen ze niet in de 2de divisie?
Ja, het gaat nog vrij stroef bij Ajax… Maar veel spelers hebben vanwege de WK ook erg weinig rust gekregen, ben bang dat dat ze later dit seizoen wel gaat opbreken. En tot nu toe ook weinig spectaculaire transfers. El Hamdaoui die ze van AZ hebben gehaald is wel een goede voetballer, samen met Suarez in de aanval moet dat toch een garantie zijn voor doelpunten. Ik denk dat het dit seizoen weer tussen Ajax, PSV en Twente zal gaan…
Haarlem speelde altijd in de Jupiler League, dus 1 divisie onder het hoogste niveau, maar Haarlem is tijdens vorig seizoen failliet gegaan dus bestaan niet meer…volgens mij zijn ze nu samengegaan met een Haarlemse amateurclub en gaan ze verder als amateurs…
:chin:hoi George en Dave ik zelf heb iets meer met PSV en hoop dat we naar 2 keer weer weer eens kampioen worden .
het zal misschien eens leuk zijn als een Nederlandse trainer het Thaise elftal naar een wk begeleide er zit in dat elftal volgens mij ook wel potentie om tot resultaat te komen:idea:
Ik weet dat er een Engelse coach de nationale voetbalploeg van Thailand traint!
Tja,Ik moet straks(30min)weeral gaan werken,tegen mijn goesting(ze verwachten regen vannacht)
Vandaag een visa-kaart aangevraagt als eventueel appeltje voor de dorst op onze reis, op 't einde van de week onze tweede twinrix-inenting en binnen tien dagen onze reispassen klaar… Het komt nu wel heeeel dichtbij!!! NOG 29 DAGEN!
Zeker mee eens. De lekkerste saparot vind je in Thailand ! Heb hetzelfde met mango…als ik die hier in NL wel eens koop, is ie vaak draderig en niet zo lekker als in Thailand…