Thailand zever-topic: Aan den toog

Vroeger zegde dit me meer dan nu,ben een verstokte huismus geworden.lol2

De jaren Georges ? lol2lol2lol2

Tja lief Fleurtje we gaan stillekes naar de 50 toe!!lol2
Heb je mijn pmtje ontvangen?georges.:chin:

:chin:alweer zondag wat gaat deze week weer snel voorbij op naar (eind) oktober dan ga ik weer naar Thailand als alles mee zit

Goedemorgen Fransjes en vrienden op het Thailandforum!!
Had straks de plantjes en struiken water gegeven,verloren moeite want hier in Antwerpen is het aan het regenen.
Welk weer is het momenteel in Nederland en Bangkok?laat maar iets weten,georges:dag:
Ik volg de redenering van Fransjes alleen ik ga ietjes vroeger terug naar Thailand namelijk de 8ste!!>>>

kan niets zeggen over bkk maar hier op koh phangan stormachtig met regen(:cheer:)

hoor net dat er een ned toerist op het eiland is gepakt met 3 gram wit poeder, gaat hem als het al lukt veel geld kosten of een wat langere vakantie in thailand.

eigen schuld dikke bult

Ik zou niet in deze persoon zijn plaats willen zijn.
Je weet dat je naar Thailand gaat en dat je moet oppassen voor drugs.
Dikwijls werken de politie in Thailand met informanten om drugsgebruikers op te sporen.
Ik hoop voor deze persoon dat hij een goede advocaat heeft,anders zie ik het somber in voor hem!!

T zonnetje komt nu iets door, maar het is niet echt warm ofzo. Even kijken hoor
18 graden (half in de schaduw hangt de thermometer) t windje vind ik wel frisjes. Maar ja, we zijn natuurlijk ook gruwelijk verwent de afgelopen weken;) Tot zover het weerbericht vanaf de Veluwe.

Die heeft geen immigratie visum meer nodiglol2

Ja, ik kan er alleen maar om lachen! Wit poeder is al rotzooi en dan moet je er vooral mee gaan lopen klooien! En in landen zoals Thailand
dat is voor mij een teken dat diegene het IQ heeft van een krop sla! Want ieder mens weet toch dat als ze je daar pakken je een fikse straf boven het hoofd hangt!

Maar moet wel zeggen, die straffen daar, ben het er niet mee eens. Kijk als je iemand omlegt mag je van mij ook de doodstraf krijgen. Maar met zoiets als drugs dat vind ik wel heel erg streng.

bij een kleine hoeveelheid wiet kun je je uit de ellende kopen voor ong. 80.000 tot 100.000 baht maar bij coke weet ik het niet en bij 3 gram al helemaal niet valt toch volgens mij in de hoogste klasse drugs.

hij was zo stom om het bij zich te hebben en reed zo in een fuik die de politie altijd heeft rond de full moon party.

Dan is ie dus nog dommer dan een krop sla! Wat een sukkel zeg!

Kijk, ben echt niet roomser dan de paus, maar drugs in een land waar het ongeoorloofd is, no way!

kijk als ie geen gebruik kan maken van de speciale service vd BIB dan mag ie misschien wel in het hilton verblijven een tijdje

Ga eens proberen of ik iets vind op het net,ivb:de arrestatie van deze persoon.

zul je niet vinden want hij zit nog niet in het officiele process want ze zullen waarschijnlijk eerst proberen geld te vangen van hem en hij kan pas morgen naar samui gebracht worden om dan echt in het justitiele apparaat terecht te komen.

Heb niets kunnen vinden,er wordt alleen maar gewag gemaakt in de plaatselijke newspapers over het verdachte overlijden van een toerist(Engelsman)ivb:met een ongeluk met de motorfiets.(correctie:fiets)
Dit speciaal voor “Baco” omdat het niet veraf is waar hij verblijft een filmpje over de full moon party!Aub,Baco!!

dank je george, weer een reminder waarom ik er niet meer heen ga.

george kun je me de link geven over dat motorbike ongeluk

had het hier op gelezen:http://www.phangan.tv/news Het ging wel om een fietsongeval!!Ben nog niet goed wakker!

Pfffffff
 Nog een maand en vijf dagen. 't Begint nu wel zwaar te kriebelen! De 7de aug onze tweede twinrix-spuit gaan halen, tegen de 14de zijn onze reispassen klaar en dan is het aftellen geblazen
 WhoepieeeeeGrts,Jelle