Thailand zever-topic: Aan den toog

bekeuring gekregen 400 bht stoplicht was aan het aftellen,ik ging rijden bij 3 was dus nog rood, maar 23.00 uur niemand op straat , weet ik veel dat er een moteragent achter mij staat, blijven lachen :chin::chin::chin::chin::chin:

o vergeet ik nog, vriendin reed te hard , niet de eerste keer dat ze dat doet vriendin van haar achterop zonder papieren samen 600 bht stonden braaf op mij te wachten op de beachroad met agent of ik even geld kon geven, lekker daggie ,blijven lachen,:chin::chin::chin:

Gelukkig maar het Thaise prijzen zijn en niet zoals hier in NL. Dan had je einde dag een rolberoerte;)

Goede avond vrienden,de werkdag zit erop en kunnen we weeral uitrusten.
Heb daarstraks in de rapte de bergetappe gevolg in de tour de France,vond het eerlijk gezegd een saaie boel.
Joepie!! volgende week begind de Belgische competitie(voetbal)weeral!!

Ja gisteren was het hier ook bekeuringsdag ,maar ja de meeste farangs denken dat ze meer mogen , zonder helm rijden bvb.

Groetjes Frank.

rij altijd zonder helm hier,stom weet het, maar dat is hier de norm politie heeft dagelijks check points maar als je je helm bij je hebt mag je doorrijden

goede morgend iedereen,de zon schijnt buiten,maar voor hoelang nog?
Ze verwachten voor vandaag regen,dus is er iemand heel gelukkig vandaag namelijk mijn plantjes en mijne gazon.

denk dat ze honger hebben,ze staan elke dag rond de klok van twaalf bij de spoor overgang soi kaotalo en iedereen met of zonder helm moet stoppen, ik deze week al 3 keer maar bij mij alles inorde heb altijd mijn papieren in mijn budyzit, even handje schudden en weer verder rijden:chin:

het dragen van een helm is wettelijk verplicht dus de politie doet niets fout, alleen dat misschien niet elke bekeuring in de juiste la beland

Ach, dat doen de meeste Thai toch ook ?

Hebben ze hier in NL ook een handje van hoor! Ok, ik spreek nu uit een ver ver verleden…maar ze stonden steevast op dezelfde plek en ook al had je alles voor elkaar, ze zochten wel weer iets wat niet deugde. Ze hebben me zelfs een keer opgewacht in het fietsenhok (stonden ook de scooters) van school. Kon geen kant meer op! Zoooo kinderachtig!

Zo weer een rustige dag op werk… Heb nu lekker genoeg tijd om me zelf te vermaken thaise reisfilms op youtube… en alvast kijken wanneer in December ik weg ga… kan echt niet w8ten…

http://img2.photographersdirect.com/img/26553/wm/pd2614924.jpg

Oppassen voor die “2kletswijven”!!

Dat kan je toch geen helm noemen lol2lol2lol2.

Heb je een nieuwe profielfoto Jan ? Moet er niet te lang naar kijken…dan word ik gek… :slight_smile:
Zag trouwens dat Ajax-Chelsea al om 18.30 was begonnen…dacht dat het pas later vanavond zou zijn…ruststand 2-1 voor 020.

@ Dave,

Heb de avatar alweer aangepast naar me vertrouwde Shinarat, het had inderdaad een wat tureluur effect.

Hopelijk blijft het een beetje bij elkaar dit jaar in 020 want eerlijk gezegd zag ik de bui al hangen met de perikelen omtrent transfers en trainer flirt.

Ik denk eerlijk gezegd dat “Ajax” is gewapend voor het komende voetbalseizoen!!
Vanavond hebben ze Chelsea verslagen:Ajax Amsterdam3-1Chelsea.
Natuurlijk is het maar een vriendenmatch,maar toch je moet het maar doen!!

:chin:volgens mij niet in alle provincies ?

Hoi Fransjes,wat ben jij een vroege vogel zeg!lol2
Ikzelf ben juist uit mijn bed,heel de nacht niet geslapen omdat ze 3km verderop straatfeesten hadden en als de wind naar de goede kant staat dan hoor je de muziek tot in de slaapkamer!!:slapen: met een half oog wakker!!
Aan iedereen op het Thailandforum,nog een prettig weekend toegewenst!En drink met maten:lol2lol2
http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2008/03/21/1206118213-6914.gif

:chin:hallo George kon je niet aan schuiven bij het feest?