was even naar tesco, 2 varken haas gehaald nu de pan in:chin:
Ik weet niet eens wat ik zo ga eten⊠moet nog maken of ga ff langs de thai
http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2008/03/18/1205821498-80.gifWaarom geen varken aan het spit,met lekkere groentjes?
En daarna een lekkere âAmaretto ijscremeâ bovenop?
http://farm3.static.flickr.com/2695/4234080462_8da63d545a.jpg
Wat heb ik weer lekker gegeten,daarstraks!!Boterhammen met "Americain"toen ik het laatste stukje wou opeten,zat er tussen mijn tanden een "Haar"dat kwam uit het potje waar de filet americain heeft ingezeten!!
Ik kan veel verdragen,maar dit niet!!
Wat vinden jullie daarover,vrienden? laten rusten of terug met het lege potje en één âhaarâ naar de winkel gaan?
George,
Dit is te gek voor worden⊠Maar zullen ze je gaan geloven als je terug gaat naar de winkel met je verhaal??? JA heb je en NEE kan je krijgen.
In iedergeval heb ik het potje met haar nog in mijn bezit,alsook het ticketje van de aankoop!!
Als het potje nog niet leeg is dan kan je het proberenâŠ
1 varken in huis is genoeg, weer een dag om in het paradijs.ga naar mijn bed:slapen:, morgen weer een drukke dag:vak02: lol2lol2lol2
:wub:lekker laten rusten, 1 haar maakt geen hele pruik :wub:
Naar de fabrikant terug sturen krijg je meteen voor het hele jaar gratis filet americain, maar of je daar op zit te wachten.
Bij elk potje de gedachte een haar ja of nee, misschien is een letselschade advocaat wel wat, gewoon vertellen dat je nu een trauma hebt opgelopen. :cheer:
als het nou een haar vd onze vriend bhumibol is dan is ie veel geld waard denk ik zo
In 't vervolg gewoon zelf maken hé Georges ![]()
Snij een augurk of 4-5 en 10 zilveruitjes superfijn, voeg dit bij een halve kilo gehakte biefstuk (of rundsgehakt), voeg hierbij een goeie klets worcester sauce, tabasco, 2 eigelen, kleine squirt ketchup, goeie lepel (liefst verse) mayonaise, peper, zout en wat fijngesneden peterselie. Als je dat lust (ik dus wel) ook een lepel kappertjes et voilĂ ! Op 5 minuten heb je de beste americain! (desgewenst met de haren van jouw keuze toegevoegd, natuurlijk
)
Grts,
Jelle
Jelle,
Doe mij maar een lekkere broodje van je zelf gemaakt filliet americain⊠HMMMMMMM.
Had je in Amerika gewoond, dan had je nu een megaclaim kunnen indienen en zou je binnenkort miljonair zijn ![]()
IeksâŠ! Gatverdamme een haar in je filet! Uberhaubt haren in mijn eten doet me gruwelijn;) Geen idee wat ik zou doen, er valt ook zo weinig te bewijzen. Maar ik zou het op zân minst even zeggen want het is gewoon smerig!
Heb ooit eens een stuk postbode elastiek in mijn kroket gevonden! Ik wou die dus bewaren en opsturen ofzo. Vreet mân zusje het ding op! Kon dus niets meerlol2
En wat was de reactie van je zusje?
Of heb je het haar niet verteld dat er een elastiek in de kroket zatâŠ
Ze at de kroket niet mét elastiek maar de elastiek alleen! Elastiek had ik op de rand van mijn bord gelegd. Heb haar gezegd dat ze niet spoort. Ach ze was nog klein, denk een jaar of 7 en zo nieuwsgierig als de pest! Haha!
Er is vandaag weinig actie op de forum⊠hoe kan dat (vakantie)?
nou ik ga er vandoor me werk dag zit er weer opâŠ
Fijne avond allemaal en slaapze voor straks
Ben hard aan het werk ![]()