Een late maar gemeende gelukkige verjaardag Esther!!!:cheer::cheer::cheer:
Veel plezier in Thailand, Thomas! Denk eens aan ons als je op dat strand ligt te staren naar de horizon met een frisse pint in de hand!:cheer:lol2:cheer:
En bij ons zijn de Gentsche Fieste van start gegaan!!! Als je van plan bent eens langs te komen, laat je maar iets weten!
NIE NEUTE, NIE PLEUJE! :cheer::cheer::cheer:
Mooi Frank,dat je aan ons denkt terwijl je aan het wachten bent!!
Nog veel plezier in Phuket en op tijd en stonds een lekker pintje drinken!!
DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAG!!!:dag:
lol2 Daar red ik het nog niet mee de hotel kamer uit Georges! Ik ben qua schoenen betreft echt geen dame! Ik loop nu momenteel veel op mān Birenstocks maar ook regelmatig op mijn Crocs! (Niet die lompe, wel het dames uitvoeringkje;))lol2
In iedergeval moest je eventueel pech hebben met je schoeisel in Thailand,er zijn schoenmakers genoeg die je voorthelpen Esherke!! http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2008/05/01/1209635571-042.gifHoeveel dagen nog Georges?(zou het eerlijk gezegd niet weten!!)lol2lol2
Vandaag is het in Belgie een feestdag,mooi meegenomen alleen de winkels zijn gesloten.
Dus ben ik daarstraks ff de grens overgegaan(Ned)om een pakje sigaretten te kopen.
Neen;bedankt!! moet niets van China airlines hebben,geef mij maar Eva-Airways!!ff verklaren:China airlines,onvriendelijke cabine crew(ZUURPRUIMEN)Eva-air=dag en nacht verschil!!
Dat is waar china is ook niet niet mijn favoriet⦠Eva is vele maal beter⦠maar als er een verschil is in de prijzen dan is mijn kues snel gemaaktā¦