Thailand zever-topic: Aan den toog

Heb ik de danken aan Fleurtje!!mooi hé Esther!!
Ben jij het eten aan het voorbereiden,wat schaft de pot?Een lekkere biefstuk in de pan?
http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2008/05/12/1210585636-474.gif

Echt gaaf hoor Fleurtje! Hoe doe je zoiets? Of doe je dat ook beroepsmatig?

Hebben net t eten achter de kiezen…Babi Pangang! Nu dochter badderen en dan settelen voor de tv!!!

Nederlands team bedankt voor jullie inzet, ik heb genoten :chin::chin::chin:.

troost je Jan!!Is het nu niet dan zeker in 2018 wanneer de wereldbeker wordt ingericht in Nederland&Belgie.
Over de wedstrijd zelf,vond het saai maar wel spannend.
Tja,de ref?? hij had(iedereen heeft het gezien)normaal een hoekschop moeten fluiten.
Maar troost je,de nederlanders hebben een uitstekende weg afgelegd naar de finale.

Dag Nederlandse vrienden, het heeft niet mogen zijn, maar jullie zijn ver geraakt, daar kunnen wij alleen maar van dromen ; gelukkig hebben wij hier nog schitterende tennisspeelsters waar we trots mogen op zijn !
Esther, om op uw vraag te antwoorden : ik doe dit zuiver als hobby met het professionele programma Adobe photoshop CS5. Een werkje met animatie is al vlug te zwaar, omdat dat allemaal lagen boven elkaar zijn (ieder stukje beweging is een laag - bij het vliegtuig van Georges zijn dit maar liefst 45 lagen).
Groeten aan iedereen en een onweersvrije dag gewenst !

Wat zuur…ben d´r kapot van! Maaarrrr…ben rete trots op “onze” jongens!!!

Fleurtje, aha op zo’n manier. Dat laag over laag ken ik wel. Ik doe veel met Paint shop pro. Deze heeft/had trouwens ook een animatie shop. Maar met de versie waar ik nu mee “werk” kan dat niet. Iig heel mooi gemaakt!

Heeft Rinus Michels niet in der tijd gezegd dat voetbal oorlog is?Dat er langs beide partijen lustig op nagetrap wordt,is normaal!!
Ze spelen een finale en de belangen zijn zo groot,kan goed begrijpen dat sommige stress-neigingen hadden gisterenavond.(keur het niet goed,maar is een normale reactie)
Over de scheidsrechter,het is ook maar een mens en mensen kunnen fouten maken.Spijtig dat het in nadeel was van de Nederlandse ploeg.
Daarom om alle heibel in de toekomst te vermijden,zouden ze beter een “time-out” moeten vragen bij betwiste gevallen!!(via tv beelden)
In iedergeval,Nederland heeft een mooi parcours afgelegt,en daar mag je trots op zijn!
Ten laatste geld speelt ook een rol in het gebeuren!!Spanje heeft voor zijn WK-winst in Zuid-Afrika 23,7 miljoen euro gekregen van de Internationale Voetbalbond (FIFA).
gegroet:georgessiam.

Goedenavond iedereen. Ik ben hier heel het weekend tot nu niet geweest, Marie’s grootmoeder is zaterdag van ons heen gegaan. Wij zaten dus tot deze avond in West-Vlaanderen bij de familie. Des te spijtig omdat Marie echt veel aan haar heeft gehad. En ongelofelijk hoe ze mij in de familie heeft aanvaard. Volgende zaterdag begrafenis… Nooit leuk natuurlijk.

Grts,

Jelle

Mijn diepe steunbetuigingen Jelle!!
georges.

Tja Fleurtje,spijtig voor onze Nederlandse vrienden hier op wwz,vind het erg sneu dat ze op 4min van het einde een tegendoelpunt hebben geincasseerd!!

Merci Georges.

En idd. gisteren die laatste minuten, dat was wel heel spijtig… Ik had nochtans gehoopt dat ze het in de verlengingen zouden halen want penalty’s tegen Spanje… ssssss… Maar het mocht niet baten. Toch mooi weer in de finales gestaan, Nederland, en WAT een support van de fans! :chin: RESPECT!

Grts,

Jelle

Gecondoleerd Jelle! Veel sterkte voor jullie…

Bedankt, Esther. Ik steun Marie zo goed mogelijk door deze periode. Al valt het mij ook wel zwaar. Ze was echt een toffe dame, ik kwam zeer goed overeen met haar, en dat was niet evident, ik was immers met haar eerste kleindochter gaan lopen :wink:

Ook van mij oprechte deelneming Jelle !

@ Jelle,

Onze oprechte medeleven.

Gecondoleerd Jelle. En veel sterkte !!

Gecondoleerd Jelle, sterkte gewenst voor jou & Marie!

Bedankt iedereen. Jullie steun betekent veel voor ons.

Groeten,

Marie en Jelle

Nee zondag reizen we door naar Patong.
Geen luchtzakken.
Alles gaat hier super ik doe hier haast geen bath op onze Thaise vrienden willen niet ik heb heel het verhaal op papier gezet - 7 bl tot nu toe - maar met dit toetsenbord lukt het niet dus misschien in Belgie pas.
Ik heb hier zaken gezien die niet in boekjes te vinden zijn !
28/07/10 komen we terug voor 1 dag en reizen dan door naar Spain.
Chiang Rai vind ik mooier dan Chiang Mai !
Natuurlijk hebben wij het geluk van gratis gids en chauffeur.
De neef gids in de bergen. Ze kunnen ingehuurd worden!
Ik ken ze nu vier jaar en de vriendschap word alleen maar groter!
JELLE WE DENKEN AAN JOU EN MARIEKE !

Groetjes aan iedereen !

Frank en Yasmine

Jelle,

Sorry voor me late reactie.
allereerst Gecondoleerd… Veel sterkte hoop dat jullie er snel overheen komen. :chin: