Internet ligt er hier uit. Dus ff een korte mobiele zwaai. Kan wel goed lezen maar tikken is eendrama. Tot snel. …
Hoi Esther,
Ik zie dat je terug online bent op het Thailandforum!
http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2008/03/27/1206601016-536.gifZijn de problemen opgelost?
Nope, ben idd online maar met gsm. Toch wel makkelijk. Bijlezen moet je bijhouden, haha
Moh, ons Esther gaat mobiel! Kost dat geen stukken van mensen? Ik ken er niet zoveel van, ik ben van die rare tussengeneratie: niet jong genoeg om het te kunnen, niet oud genoeg om het te willen…
lol2
Grts,
Jelle
Ik ben blij dat jullie het goed stellen! En dat verhaal moet je niet per sé nu op het forum zetten hoor, geniet eerst maar met volle teugen. Ik kijk er wel naar uit om het te lezen!
Bedankt ook om aan ons te denken.
Amuseer jullie, geniet van Thailand, van je vrienden en van elkaar!!!:wereld:
Grts,
Jelle
Ben overlaatst met mobile phone online op wwz geweest,moest voor een half uurtje 1.5euro betalen!!
Heb er maar één woord voor:“Dievenrij” (gezegd op zijn Antwarps)
Ik heb een abonnement betaal een vast bedrag per maand voor onbeperkt internet.
€10 betaal ik trouwens, valt wel mee dus.
Ja, heb ik ook. Onbeperkt internetten, e-mailen en PING-en ![]()
ook ik heb internet 4 mb, 634 bht p/m kan niet anders zeggen werkt perfect, heb voorheen met mijn telefoon gewerkt maar dat is inderdaad erg duur, je kan wel een sim kopen en met at&t gaan netten maar ook duur laag seizoen 600 hoog 1200 bht onbeperkt p/m:chin:
A skinny little white guy goes into an elevator,
looks up and sees this HUGE black guy standing next to him.
The big guy sees the little guy staring at him, looks down, and says:
‘7 feet tall, 350 pounds, 20 inch private, 3 pound testicles, Turner Brown.’
The white man faints and falls to the floor.
The big guy kneels down and brings him to, shaking him.
The big guy says: ‘What’s wrong with you?’
In a weak voice the little guy says,
‘What EXACTLY did you say to me?’
The big dude says:
‘I saw your look and figured I’d just give you the answers to the questions everyone always asks.
I’m 7 feet tall. I weigh 350 pounds. I have a 20 inch private part,
my testicles weigh 3 pounds each and my name is Turner Brown.’
The small guy says: 'Turner Brown.
Sweet Jesus, I thought you said, 'Turn around.'lol2
lol2lol2lol2
:smoke:lol2lol2lol2:unibrow:
Hehe… Net een mailtje gehad van Thaitsuki. Een bedrijfje vlak bij Bkk waar ze Japanse Katana maken volgens de traditionele manier. Ik ga het eens bezoeken tijdens onze vakantie. Zit misschien wel een leuke dagtrip-tip in, ik zal het laten weten. Eventueel koop ik er zelfs één. Wat een grappig Engels gebruiken die jongens toch! lol2
Grts,
Jelle
FF iets anders,volgens een peiling die gemaakt is ,hebben vrouwen
een beter geheugen dan mannen. Dat blijkt uit een Britse test bij 4.407 proefpersonen tussen 48 en 90 jaar.
Vrouwen onthouden dingen een pak beter dan mannen. Bovendien maken ze minder fouten in geheugentests, ongeacht de leeftijd van de vrouw. Uit het onderzoek bleken degenen die pas na hun 18de stopten met school eveneens minder fouten te maken dan zij die voor hun 16de stopten.
Volgens de onderzoekers kunnen zowel omgevingsfactoren als neurobiologische aspecten aan de basis van de resultaten liggen.
Dit was de 4000ste posting aan onzen toog!!! :cheer:PROFICIAT!!!:cheer:
RONDJE VAN DE ZAAAAAAAAAAAK!!!:cheer::cheer::cheer:
En we blijven maar feesten ! Vandaag is ons Estherke jarig. Proficiat hé meis, je hebt wel geen internet maar laat het niet aan je hartje komen !
Drink er maar een goeie op ! Jelle, rondje van de zaak ???
http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2008/04/09/1207718505-7411.gifHipper de pip hoera!!!Estherke!! nog ne dikke kus van mij(Georges)
De 4000e alweer ?!?!? Doe dan na het rondje van de zaak ook maar een rondje van mij !!
Esther, van harte gefeliciteerd !!!
http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2008/03/21/1206118213-678.gifHoi Esther,het is de bedoeling dat je er ene pakt en zelf niet achter den toog kruipt!!hi hi hi!!