Goede morgen iedereen op het Thailandforum!!
Vandaag is de dag waarop alle nederlanders naar uit gekeken hebben,“de finale voor de wereldbeker voetbal”!!
Wist u dat er in Belgie massaal voor de hollanders supporter wordt?raar maar waar.
Nog veel succes en laten we hopen dat het een spannende en sportieve wedstrijd wordt.
Gisteravond zaten mijn vrouw en ik na het eten aan tafel nog zo over het een en ander na te praten
tot het gesprek op euthanasie kwam.
Bij dit delicate onderwerp,
over de keuze tussen leven en dood,
zei ik haar: 'Laat mij nooit leven als een plant,
waarbij ik afhankelijk ben van een machine en
gevoed word met een vloeistof uit een fles.
Als je mij in die toestand ziet, koppel dan die toestellen, die mij in leven houden, maar af.’
Zij is opgestaan,
heeft de stekkers van de TV en
van mijn computer er uitgetrokken en
al mijn bier weggespoeld!
lol2lol2lol2
lol2lol2lol2
En Georges, tof van de Belgen!!! Dat noem ik nou eens sportief!!! Ik hoop dan ook echt dat ze in 2012 mee doen met het EK!!!
2 jaar geleden was ik eigenlijk wel een beetje blij dat NL er in de kwartfinale uit lag! Mijn dochter is namelijk 26-8-2008 gehaald (wegens moeilijke eerste bevalling en uiteindelijk een keizersnede, hebben ze haar gepland met een keizersnede) Mijn man vrat zich helemaal op! De halve finale zou namelijk op 26 Juni zijn! Hij en ik zagen het beiden niet zitten om in het ziekenhuis te kijken terwijl ik net onder het mes was geweest. Maar ipv bier was er wel morfine geweest! lol2
Zijn jullie eigenlijk bijgelovig? Doen jullie nog een ritueel? Ik wel…mijn opa is 10 jaar geleden overleden. De beste man was gek van voetbal (daarom kan ik me het EK '88 nog zo goed herinneren) Sinds zijn overlijden draai ik zijn foto naar de tv als het NL elftal speelt! Op deze manier heb ik t idee dat hij mee kijkt. Stom wellicht, maar het doet me goed. En als ik niet thuis ben tijdens een wedstrijd zoals laatst dat ik in Parijs was. Dan vraag ik mijn man het te doen. Heb t idee dat opa anders boos word. Onzin wellicht, maar daarom noemen ze het ook bijgeloof;)
Ik ben niet bijgelovig…maar ja, Thai zijn natuurlijk verschrikkelijk bijgelovig en mijn vriendin is daarop geen uitzondering. Ik heb me sinds de overwinning op Uruguay dan ook niet meer mogen scheren van haar, want als ik dat zou doen, gaan we verliezen. Die cup is dus voor ons !! lol2lol2
En ik ben me toch een partij zenuwachtig…al sinds moment dat ik wakker werd vanochtend… Kunnen ze niet wat eerder beginnen ???
ff iets doen aan je uiterlijk Dave!!!lol2lol2
http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2008/03/26/1206524627-182.gif
Hahaha, zo zie ik er morgenochtend uit…als we gewonnen hebben en ik de hele nacht doorgefeest heb… Gelukkig mag ik morgen vrij nemen…ligt er een beetje aan in wat voor toestand ik morgenochtend ben ![]()
http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2008/03/21/1206118213-6914.gifBen je al aan het oefenen Dave???lol2lol2
ik heb al een maand geen schone onderbroek gekregen van m’n vrouw deze brengt geluklol2lol2
Ghe, ik ben dus nog niet eens zo heel gek!lol2
Gaaf onderschrift Georges!
Hallo,
Effen vlug gedag zeggen, we zijn goed aangekomen in Chiang RAI en hebben te gekke dingen gedaan en gezien maar later meer ,ik moet gaan eten het is nu 20.10 pm en we zijn uit de veren van 05.00.
Het Pimanninnhotel is zijn geld ni waard …we zitten nu in de B en B La vie en rose -nieuw -, mooi ,rustig , zwembad 1000bath…
Groetjes Frank
Drink maar eentje op mijn rekening .
Het wordt er vandaag ongetwijfeld meer dan 1…maar ik zet ze allemaal wel op jouw rekening ![]()
Geniet van de vakantie !!!
De spanning begint nu toch wel toe te nemen moet ik zeggen en het begint pas maandag die finale
Haha dat is waar ook! In Thailand en op veel plekken elders is die Finale natuurlijk “morgen” pas!!!
Frank, leuk iets van je te vernemen! En natuurlijk drinken we er één van je (of 2;)) Het staat al koud! Geniet!!!
Hoi Frank,op tijd en stond een pintje drinken hé!!
Iets anders Frank,ga je ook naar Chiangmai de komende dagen?
Hoe was je vlucht verlopen,niet teveel luchtzakken gehad?
groetjes uit het wel echt zonnige Belgie!!georges
hoopp dart ik het red tot 1.30 uuur
Moest ik de uren aftellen in Thailand tot aan de wedstrijd dan zou ik eens een lekker singha drinken gevolgd door een "masserman kai"dan ff naar de 7/11 gaan voor voldoende sigaretten en een paar knabbels.