Yes Jelle,
Een rondje van mij op rekening van George of …Dave lol2lol2lol2lol2lol2 kies maar lol2lol2lol2lol2lol2
Yes Jelle,
Een rondje van mij op rekening van George of …Dave lol2lol2lol2lol2lol2 kies maar lol2lol2lol2lol2lol2
Idd, laten we er eentje nemen! Jelle is ook weer van de partij! Gooi jij de cd speler even aan? Heb wel zin in een gezellig toontje!
Voor mij een biertje graag!
Ja Parijs vind ik ook helemaal geweldig wat een ontzettend mooie stad is dat vooral bij het water lekker wat drinken helemaal top.
Jelle waar is die isaan muziek?
eerst even Hallelujah van J. Buckley… had ik even zin in. hierna mag het wel wat ruiger.
Grts,
Jelle
t word trouwens tijd dat jullie je poef betalen… de belastingen willen een voorschot en ik ben aan t sparen voor september.
Grts,
Jelle
Jelle je ziet er zo vermoeid uit?
Ben er al zo vaak geweest, dat ik dus niet meer weet hoe vaak. T is ook lekker makkelijk vanaf hier, met de Thalys maar 3 uur!
Idd ook erg mooi, vooral Montmartre…of de Notre Dame. Iedere keer kijk ik weer mijn ogen uit!
Oh maar das een heeeeel mooi nummer! Mijn favo zingt m ook en ohhh kippevel!
Kater!lol2
bwa… geen hoofdpijn meer, maar nog wat naweeën. De koffie begint al te werken. Tjah, na 5 jaar zwaar toogwerk veranderen van job, dan denk je dat je t nog aankan he:tear:
Grts,
Jelle
De kattentijd heb ik ook meegemaakt, maar nu geraak ik niet zover ( ik val in slaap ) péerij lol2
Zeg beste mensen, ik duik mijn bed in. Morgen vroeg op…
Veel plezier nog aan den Toog! Jelle werkse!
Truste!
Jelle geef nog eentje want ik wil voor 12 u in bed!
Ik heb vandaag nog een arrogant verhaal gehoord van Belgische toeristen die denken dat ze alles mogen in LOS. Ze zouden nu moeten terug zijn , ik schaam me in hun plaats.
Geen verhaal uit de krant maar rechtsstreeks van onze Thaise vrienden !
Sorry my name is Frank
slaapse doeiiiiii
yooo, slaapwel!
Liu, vertel eens…
Sorry was effen aan het dromen …
Je kan met sommige touroperators soorten privé(familie of vrienden )reizen maken naar LOS en dat kost geld maar deze mensen denken dat de Thaise gidsen , drivers , bedienden hun dag en nacht moeten bijstaan, zelf tijdens hun zuippartijen en dergelijke.
Ze willen extra ritten om ’ s avonds te gaan zuipen enz (ipv tuktuk te nemen )
Maar die mensen zijn ook maar x aantal uren betaald per dag!
Natuurlijk blijven ze smilen , ze zijn blij dat ze werk hebben.
Maar op het einde van de rit krijgen ze geen bath drinkgeld.
En het verhaal gaat veel dieper !!!
De Belg denkt voor da geld mag ik wel iets krijgen…
Geef me vlug ne driedubbele en dan ga ik dodo doen allé het mag iets later zijn vandaag want de maandag begin ik later olééééééé
Ik heb altijd schoon betaald hooor …lol2lol2lol2lol2lol2lol2
Tjaah Liu, van een Belg had ik niet anders verwachtlol2lol2lol2
Vergeet het drinkgeld niet en slaap lekker:dag:
Grts,
Jelle