Thailand zever-topic: Aan den toog

Wauw gaaf man Dirk! Hoelang is dat ongeveer geleden?

dat ik er in de jeugd voetbalde is 22 jaar geleden daarna nog 1 jaar in het 2e gespeeld met 2 inval beurten in het 1e tegen heerenveen en roda jc dit was inderdaad een leuke tijd en tegen vele bekenden mogen spelen alleen als ik nu op zaterdag middag een potje ga voetballen is er niet veel meer van te merken lol2

massiv,

okay rond een uur of 5 zijn er soms wat meer auto;s aanwezig,daarom gebruik ik zoveel mogelijk de skytrain en metro

Verdorie niemand hier vlug eentje drinken op kosten van George of Jelle hahahaha
Geen hapjes, als Esther niet hier is …
MMMM een beetje muziek van Dave, zaaaaaaaalig

:chin:Biertje en wat thaise snacks heerlijk deze zondag avond isaan muziekje mijn avond kan niet meer kapot:THAILAND::cambodia:

Wasana (mijn vriendin) is net klaar met het maken van mijn favoriete Thaise kipkoekjes, tod man khai…
Hier ook een paar voor jullie ! Lekker biertje erbij en genieten !

http://www.taliw.com/image/food/th/kang/tod-man-par-kai.jpg

vlug voor de rest komt mmmmmm lekker…

Thanks Wasana !

:chin:ziet er goed uit thais sate er bij wat kleef rijst heerlijk
moet er morgen vroeg weer uit dus doe het met wat minder bier deze avond :slapen:
swadee krap:THAILAND::cambodia:

Mjam! Wel wat anders dan die saaie bieten van vanavondlol2

Hoy Esther

Lag effen te dutten heb in de tuin gewerkt, hoe was je dag ?

Gewoon, niet veel bijzonders gedaan. Man aan het werk, ik een beetje rommelen, kindjes lekker spelen en vanmiddag even naar de Ikea geweest.
Zo gaan de zondagen hier meestal, Ikea niet hoor! Die mijd ik liever op zondaglol2

Ikea open op zondag dat is nieuw voor een Belg .
Hier zijn die maar een handvol zondagen open per jaar .

Man werkt op zondag ( blij dat ik niet alleen ben ) hahahah55555
Spelen met de kids leuk hebben wij gemist de kids zaten altijd bij oma en opa en wij maar werken tot 14 u per dag , is nu voorbij en de meid is 20…

Hallo,

Ik ben trouwens gek op grote steden zoals Sydney en KL vind ik geweldig maar met BKK heb ik dat niet we hebben er zelf ook eens 1 week gezeten ik was heeel blij toen ik weer weg mocht. Ik heb gewoon niets met die stad ik heb het vaak geprobeerd maar het lukt met gewoon niet om er aan te wennen. Maar goed ieder z’n ding natuurlijk.

Ik ga altijd naar Delft, deze is iedere zondag open. De rest van de Ikea’s weet ik niet. Zoiezo een zondag in de maand.

Denk idd dat je haar niet meer blij maakt met een spelletje memory, domino of Duplolol2

Maar geloof me, de hele dag thuis is ook niet wat. Tuurlijk ik geniet! Juist om wat jij zegt, ik mis niets van ze. Maar de muren komen ook weleens op me af. Maar heb toen mijn zoon 1,5 jaar bewust gekozen om te gaan stoppen met werken, niet alleen om hem maar ook nog andere (nare) zaken. Een dik jaar later kwam mijn dochter…ze is nu bijna 2 (in juni) dus nog dik 2 jaar dan gaat ze naar school. Ik wil dan ook weer wat buitenshuis doen.
Vind t gewoon erg lastig om én een baan te vinden en tegelijkertijd opvang wat daar op aansluit. Eenmaal een baan, dan de opvang is makkelijker geregeld. Maar ik moet dus én én. Van mijn man kan ik wat dat betreft ook weinig verwachten, hij draait 3 ploegen. En zoals een opa en of oma, dat gaat ook niet. Die wonen te ver weg.

Tuurlijk ieder zijn ding! Zou niet best zijn als we allemaal hetzelfde leuk zouden vinden.
Zo ben ik ook helemaal gek van Parijs, een vriendin van me woont er (ghe, heb her en der wat vakantie adresjes;)) maar ken er ook genoeg die Parijs een dik drama vinden! Ik niet, vind t een zalige stad!

Ieder huis zijn kruis laten we er eentje drinken, graag een mekhong en een knabbeltje.

Heyhey luitjes… Ik ben weer begonnen aan mn week! Ik spring achter de toog, hang de handdoek aan mn riem en pak mezelf alvast een shotje rum, want de zaken lopen hier goed blijkbaar. :chin:

Grts,

Jelle