Thailand zever-topic: Aan den toog

[quote=“Massiv, post:340, topic:69058”]

Ja ze hebben gisteren thuis met 3-0 verloren van Almelo, maar gelukkig ben ik niet voor NAC dus dat scheelt![/quote Woon jij niet toevallig in Breda Thomas?hmmmm,misschien ook een Ajaxfan?

fleurtje,

als je dit nog leest, veel plezier op je reis! Breng wat fleskes terug mee voor achter den toog hé…:slywink:

Ik pak mij ne koffie en installeer me even in de zetel met de kranten van gisteren…

Grts,

Jelle

[quote="“georgessiam, post:341, topic:69058"”]

Ook een Ajaxfan ja! Heb jij een favoriete club Georges?

Goeiemorgen Jelle!

En Fleur, hele goed reis gewenst!!

Ons Fleurtje is vergeten te betalen,hoe gaan we dat oplossen?Ik weet het,we pakken allemaal het duurste en schrijven het bij op de rekening van Fleurtje!

http://baco101.wereldwijzer.nl/images/icons/icon7.gif

[quote="“Massiv, post:343, topic:69058"”]

Vroeger was ik fan van Nac:Breda,vond de sfeer in de thuismatchen altijd geweldig.En het was niet ver rijden:22km,er waren nog meer Belgen die de wedstrijden life mee volgden ,toen.

Dan heb je waarschijnlijk nog een lange weg te gaan! Mijn vriendin heeft er jaren over gedaan. Zoveel wetten en regeltjes, soms gewoon echt niet leuk meer. Mierenn**kers.

Zij woont niet ver van Sidney, New South Wales, Freshwater om precies te zijn.

Ik vind het helemaal niets! Maar toch trekt die stad aan me als een magneetlol2 Kan t niet uitleggen, maar wellicht snap je me. De laatste keer zeiden we, nooooooooit meer! Tenzij het “moet” maar ook dit jaar zullen we er weer 1.5 dag verblijven. Dus we krimpen wel in, de vorige keer waren het 5 dagen;) Heb nu zelfs weer de nieuwe Lonely Planet van Bangkok in bestelling…
Noem het maar een haat-liefde verhouding, kan niet met en kan niet zonderlol2

oh is het Prodive? Woolshed zegt me niets. We zoeken een kleine duikschool ik zal de vraag wel even in het forum van Australie stellen daar hoort het ook. Hier gaat het over bier en thailand hihihi

Bangkok vind ik aan de ene kant prachtig vanwege het 24/24 - 7/7 idee, maar aan de andere kant vind ik het ook net té druk voor me. Toch vind ik het altijd weer leuk om het weer even meegemaakt te hebben!

bangkok heerlijk maar dat komt waarschijnlijk omdat ik dan weer eens in een grote stad ben en van het eiland af. Zeg ook vaak tegen de mensen als je bkk een beetje kent is het niet zo erg als je denkt, zal nooit mijn favourite stad worden.

Kan ik me goed voorstellen Baco!

In ieder geval Georges, 1-5 voor Ajax!!

Ik wist het al van tervoren dat het een hapklare brok was voor Ajax!Maar ik wou Dave ff jennen,s’morgens op mijn nuchtere maag,een paar heerlijke thaise gerechten voor mijn neus zetten,daar kom je niet ongestraft van af!lol2 Voor den Dave gaat het ook korten zijn reis,nog 2 maanden en hij vertoefd ook in Thailand!!ha ha ha!!

kan ik nog een sangsom coke krijgen?

Ja, lekker hoor !!! 1-5 gewonnen ! Het was geen beste wedstrijd, maar de 3 punten zijn binnen. En opgeschoven naar de 2e plaats :slight_smile:
Mijn weekend is geslaagd !

Bangkok, I love it !!! Helaas dit keer maar 4 dagen in Bangkok :frowning:
Volgende keer hopelijk weer een weekje…vermaak me er altijd prima en voel me er helemaal thuis…

Love je Bangkok ook tijdens de spits Dave :D?

helemaal mee eens Dave ook ik ben weg van bangkok ik vind het een heerlijke stad met natuurlijk z’n nadelen zoals onder andere de spits

en 1-5 gewonnen is lekker al is het bij de club waar ik nog in de jeugd heb gespeeld op naar de 2e plaats en nog maar 4 punten op twente

:vak02:massive is er een verschil tussen spits en geen spits, bkk is toch gewoon 1 traffic jam

Kan me als ik in de spits (wanneer is het eigenlijk geen spits in Bangkok ??) in de taxi zit nog wel eens ergeren, maar ja, kan er toch niks aan veranderen. Daarom pak ik ook zo veel mogelijk de skytrain…ideaal vervoermiddel.

Ha Dirk , bij RKC gespeeld ??
Word nu nog spannend in de competitie, Twente iig nog lastige wedstrijden tegen NAC, AZ en Heerenveen…maar daarentegen heeft Ajax het altijd moeilijk tegen de kleinere clubs, ook vandaag geflatteerde uitslag…

ja Dave daar heb ik in de jeugd elftallen vanaf de C tot en met de A gevoetbald en ik ben het eens met het feit dat twente een veel moeilijker programma heeft maar ajax heeft het altijd moeilijk uit bij ado

Overdag kom je nog enigzins vooruit, maar tijdens de spitsuren sta je echt helemaal vast. Zo moest&zou ik een keer voordat ik in de nachttrein stapte, eerst langs de subway om zo een lekkere avondmaaltijd te hebben, want het eten in de nachttrein vind ik bijzonder slecht…

Ik vertrok rond een uur of 15:00 richting Khao San Rd. vanaf Bobae Tower(Prince Palace Hotel), daar was ik relatief snel. Maar toen rond een uur of 16:00 nadat ik mijn broodje had gehaald wilde ik naar het treinstation, ik stapte in een taxi, en na een half uur stapte ik weer uit omdat ik geen meter verder was gekomen…! Uiteindelijk was ik een klein stukje gaan lopen, en toen ik ergens een man zag met een roze hesje aan liep ik naar hem toe en vroeg ik hem of hij me voor 250bath héél snel naar het treinstation kon brengen… Gelukkig kon hij dat erg goed, want ik was maar net op tijd voor mijn trein…

Om maar even een korte anecdote te geven :D, vinden jullie niet dat het rond een uur of 17:00 wat drukker word dan normaal?