Thailand zever-topic: Aan den toog

Haha, mijn vriendin woont in Australie, die vind 20 graden ook heeeeel koud! Ik ben al blij met de komende woensdag waar het 14 graden schijnt te worden lol2

Me niet waterachtig maken hƩ Moira!Het is al erg dat Dave,me het nog eens goed inwrijft(inpeperd)over de heerlijke thaise gerechten,die hij gaat verorberen tijdens zijn trip.Je kunt beter nog ƩƩne bestellen aan den toog,voormij een cappucino!Ik wou er nog ene geven aan den Dave en Esther maar ik ben mijn geld vergeten thuis!

een van de rede om in Australie te gaan wonen. Dat is niet de rede trouwens we zijn bezig om een verblijfsvergunning te krijgen voor Australie. We willen in Sydney ons gaan settelen.

Ik denk dat Fleurtje haar voordeur achter zich toe getrokken heeft,en richting vliegveld gaat,toch spannend hƩ,om te arriveren in Bkk en daarna met de taxi richting town,omgekeerde volgorde dan baal ik als een stekker.>>>goede vlucht Fleurtje!!!Ben weeral aan het slapen(voegde mijn quote:bij Moira)

Ik heb geen last gehad, niks gehoord das het voordeel van nen driedubbele te drinken!lol2lol2lol2lol2

Als je uit Nederland komt dan loop je de warme deken in van BKK. Ik vlieg dit keer vanuit KL naar Koh Samui en dan met de boot naar Koh Tao. Dus zie BKK niet vind ik ook niet erg vind dat niet echt een fijne stad om te zijn maar goed dat is persoonlijk.
Doe met trouwens maar een lekkere Singha zet maar op mijn rekening ik trakteer iemand anders nog wat?

Wie gaat er mee naar MK vandaag :slight_smile:

https://www.youtube.com/watch?v=http://www.youtube.com/watch?v=yd8jj6e_ZhY

Doe mij nog maar een koffie, voor Singha nog iets te vroeg hier… :slight_smile:

Wat Bangkok betreft…je vindt het helemaal geweldig of je vindt het helemaal niks…

Inderdaad je vind het geweldig of je vind het niets. Het is ook heel persoonlijk. Ik heb het wel meerdere malen geprobeerd maar op een of andere manier kan ik er niet aan wennen. Ik ben meer de KL klant die stad vind ik helemaal geweldig. Ja het is hier 20.50 dus vandaar dat ik wel een Singha kan nemen alleen zijn die hier niet te betalen zo’n 5 euro voor een flesje.

moira je zit in cairns heb ik een wereldtijd gehad.

heb daar mijn padi gedaan, zou zo weer willen duiken op gr barier reef waanzinnig.

Ik ga wel mee naar MK Dave, hoe laat vertrekken we?

doe mij maar een sangsom coke ga zo proberen voetbal te kijken.

rkc 2 ajax 0 !!!hup hup hup:WAALWIJK!!

Pff, al die alcohol op deze vroege morgen…! Ik ben nog aan het bijkomen met (veel) water van gisteravond :lol:.

Ja we gaan er ook nog duiken we zijn er wat langer omdat mijn man ook moet werken. Ik vind Cairns helemaal geweldig leuke stad en we hebben een appartement bij de haven dus zien alle boten elke dag uit gaan naar onder andere Green Island. Bij wie heb je gedoken? We zijn nog op zoek naar een goeie en leuke duikschool.

Het moet nog beginnen Georges… en rkc gaat weinig kans maken :smile:.

de tom yam kung phet phet kan door

ff Dave ā€œjennenā€,ben nog niet vergeten van die heerlijke gerechten die Dave me gisteren heeft voorgeschoteld!lol2 Hoe zit het met NAC Thomas? die ploeg draait ook vierkant!

@moira

ik heb bij cairns dive centre gedaan een vrij grote.
heb mijn open water en advanced in 1x gedaan met een live onboard, ze hebben een grote catamaran die constant op het reef blijft.

het is alweer 8 jaar geleden voor mij, bestaat de woolshed nog?

Ja ze hebben gisteren thuis met 3-0 verloren van Almelo, maar gelukkig ben ik niet voor NAC dus dat scheelt!