Thailand zever-topic: Aan den toog

Nou de koekjes stonden er ook hoor! (Echt woar!) Vaag gedoe met dat internet.

Of Georges had heule erge honger:vak02:

lol2 succes vandaag Jelle! :drugged:

En werkse Georges! Hopelijk nu zonder buien op den kop!

(pffff echt lange dagen!)

Jensen filmpje is idd erg goed lol2lol2lol2lol2

:chin:Het is rustig aan de bar zal later nog eens terug komen hoop dat er meer sanookcheer is maar de meeste in breng kan ik wel waarderen
fijn weekend iedereen rust uit en droom maar veel over dit heerlijke land
en of buurlanden :thailand::cambodia:

Hoy, niemand hier oké ik schenk mij vlug een driedubbeke mekhong en zet hem stiekem op de rekening van george, nee van Jelle die heeft toch ne kater en effen muziek van dave hmmmm zaaaaaaalig , heb eigenlijk zin om te praten … Esther ben je daar …het …is er iets krokant …een hapje nee niks verdomme toch… ik geniet van de …

Teken van leven van mij Liu! Helaas je bent alweer gevlogen…hopelijk heb je genoten van je whiskey en de hapjes heb je hoop ik ook gevonden?

Morgen, effen een kopje the en een zoetje en dan ga ik de bloemetjes buiten zetten ! ( dat’s my job )
Natuurlijk slaapt iedereen.

Zo goeiemorgen ! Allemaal de zaterdagavond overleefd ? Doe mij maar een pad thai als ontbijt met een naam sapparot…

Rustig dagje vandaag…ff goed wakker worden nu en om half 1 ff naar rkc-ajax kijken…

Fleurtje, mocht je het nog lezen, goede vlucht naar Thailand vandaag !

Dankjewel Dave. Nu gaat het pc’tje dicht. Na mijn terugkomst laat ik zeker weten hoe het was. En neem er nu allemaal nog enen van mij hé.
Daaaaaaag …:vak01:>>>

OOk een annanas fan,Dave?Over overleven gesproken,ik was vannacht “kletsnat” heb gisteravond tot vanmorgend 3uur in de striemende regen gewerkt(werken hadden nooit mogen doorgaan)ben juist op,en ik ben momenteel een cappucino aan het drinken.Nog 6uurtjes relaxen en ik kan weeral,richting werk!:crybaby:

Hoi hoi hoi Fleurtje nog een goede reis,have alot off fun!georges

Hallo,

Net pas ontdekt dat hier slap gelult word. Altijd leuk natuurlijk. Ik zit al weer in de avond hier in Cairns. Hebben weer prachtig weer gehad. Nog 3 maanden en 2 weken en dan ga ik naar Thailand terug zo veel zin in om weer normaal en lekker thai te eten. Ik eet onderweg wel thai in NZ en Australie maar die red het toch niet bij Tik op Koh Tao dat is het beste Thaise restaurant op Koh Tao. Voor haar chicken en prawn with cashew nuts zijn de beste de kip en prawn zitten altijd in deegjasjes zo lekker.
Ik word gek van al die foto’s met dat lekkere eten zoals massaman curry mmmm.

Awel Georges, moete gij niet slapen ? terwijl ge toch aan de toog staat, pak er u ook maar nen goeie van mij hé. Doei !!!cheer

Goede reis en veel plezier Fleurtje! kijk scheel van jaloezielol2

Ah bah Georges…het regende hier ook flink gisteravond en vannacht! Nou relaxe dan maar en werkse weer straks:mad:

Hoi Moira,

Jelle heeft idd paar dagen terug dit topic geopend ‘Aan den toog’. Lekker off-topic hier en gewoon slap ouwehoeren. Alles oke in Cairns ?

Georges, je bent echt een bikkel ! Heb respect voor je met die lange dagen. Maar ik ben idd een ananas fan…met name in Thailand dan.

Ja, ik zag gisteravond in de Kuip een behoorlijke wolkbreuk… Moet zeggen dat ik hier in Haarlem weinig gemerkt heb…
Nu iig blauwe lucht en zonnetje…lijkt Thailand wel… :slight_smile:

Deze wolkbreuk heb ik vannacht ook mogen ondervinden!De wedstrijd was gestaakt tijdens de rust,maar niet bij ons(lekker voortdoen) Ik was echt kwaad,als ne “zot” in de striemende regen staan,ik moest wel,het waren dringende werken.

Hallo,

Ja leuk dat Jelle dat gedaan heeft. Ja in Cairns alles prima gelukkig hier geen Cyclone zoals die zo’n 300 kilometer hiervandaan over heen gekomen is. Het weer is hier echt heerlijk lekker warm zo’n 32 graden heerlijk. Ik heb het 3 maanden koud gehad ik was in NZ daar lag de temperatuur tussen de 15 en 25 graden mij toch echt te koud. Ik liep in winterkleding zolang al weg uit NL dat ik niet goed meer tegen kou kan. Ik leefde met jullie mee met al die kou die in NL en vast ook in Belgie was.

Jij bent ook al druk aan het aftellen zeker Dave?Wat kan het leven toch zo mooi zijn ,vind je niet Dave?