Thailand zever-topic: Aan den toog

Goede middag mensen,ben een kwartiertje geleden wakker geworden,heb heel de nacht in de regen gestaan(buiten)Nu moet ik straks om 16:00pm weeral beginnen te werken.Dus zal ik niet lang aan den toog blijven plakken(tot mijn spijt)Kan er iemand mij een koffietje brengen+een koekje?btw,het was lekkere erwtensoep,had alleen maar wat last van "winderigheid"ha ha ha !

En nu nog de Jelle uit zijn bed !!!

JELLE

Goede morgen Georges!

http://www.voedingnu.nl/images/siteimages/kopje_koffie_2_88613_90514h.jpg

http://sundaymorning.punt.nl/upload/koekje.jpg

Heb zojuist een hele kan gezet dus Jelle!

Georges, tot hoelang duren je nachten? Ik bedoel, om 16 uur beginnen, das geen kattepis!

Goedemorgen Georges,

Hier nog even wat te eten voor je weer moet werken

http://blogs.browardpalmbeach.com/cleanplatecharlie/massaman%20curry.jpg

55555555555555555555555555555555

Sorry was even iemand een berichtje aan het sturen.Ik werk 10uur per schift,7dagen achter elkaar.gisterenavond begonnen om 10:pm tot 8:00am vandaag van 17pm tot 5:00am morgen idem!Maandag tot vrijdag 22:00pm tot 8:00am! J het is zeker geen kattepis(het heeft vannacht zwaar geregend)dus een koffietje zal me wel smaken,moet toch niet betalen zeker?

Nee hoor
er loopt al een rekening, dus we zetten hem daar wel op lol2

Zet maar op rekening van Jelle lol2lol2lol2lol2lol2lol2lol2lol2lol2lol2lol2lol2

Dave gij slechte mens!lol2 En dit op mijn nuchter maag,laat Dave mijn een foto zien van het gerecht “masserman gai”!:zon02:

Jaja ik ken die goed 5555555555555555555

Deze moet je zien [ame=“Jensen - Hoeveel eieren in een dozijn? - YouTube”]YouTube- Jensen - Hoeveel eieren in een dozijn?[/ame]

Dacht dat je daar wel trek in zou hebben georges ! Even bodempje leggen voordat je weer aan de slag moet straks.

het is te hopen dat hem "zijne poef kan betalen He Frank!:smiley:

Berichtv:* { BEHAVIOR: url(#default#VML) } o:* { BEHAVIOR: url(#default#VML) } w:* { BEHAVIOR: url(#default#VML) } .shape { BEHAVIOR: url(#default#VML) } Allé misschien de laatste lol2

**B  [FONT=Monotype Corsiva]ij  een van zijn tochten komt koning Albert II  **[/FONT]

**[FONT=Monotype Corsiva]in Nieuwpoort aan. **
****Hij houdt halt bij het standbeeld van wijlen zijn ****[/FONT]
****[FONT=Monotype Corsiva]grootvader Albert I, gezeten op zijn paard. ****
****Koning Albert II staart naar het standbeeld en ****[/FONT]
****[FONT=Monotype Corsiva]droomt even weg. ****
****Plots hoort hij een stem : ‘Berreke, ik heb een nieuw ****[/FONT]
****[FONT=Monotype Corsiva]paard nodig.’ ****
****Albert II schrikt en denkt dat hij droomt. ****[/FONT]
****[FONT=Monotype Corsiva]Maar dan hoort hij de stem opnieuw en nu heel ****[/FONT]
****[FONT=Monotype Corsiva]duidelijk : ‘Albert, breng mij onmiddellijk een nieuw paard !’ ****
****De koning rijdt vliegensvlug naar Brussel en vertelt ****[/FONT]
****[FONT=Monotype Corsiva]zijn verhaal aan Yves Leterme . ****[/FONT]
****[FONT=Monotype Corsiva]Deze gelooft geen woord van wat koning Albert II ****[/FONT]
****[FONT=Monotype Corsiva]zegt en samen rijden ze naar Nieuwpoort. ****
****Als ze bij het standbeeld komen klinkt de stem ****[/FONT]
****[FONT=Monotype Corsiva]opnieuw maar nu heel boos : ‘Albert, je moet beter ****[/FONT]
****[FONT=Monotype Corsiva]leren luisteren, ik vroeg een nieuw paard, geen ezel !’ ****[/FONT]

Dat is een heel goed idee Dave,kun jij er 2 uit de vriezer halen voor mij?Ik heb grote honger,en je weet:met een lege maag kun je niet werken.:smiley:

Massages die vrouwen doen schreeuwen

http://www.wereldwijzer.nl/cid:411564E87C9A4B0AA3843ADA8C4CEFB9@HPFRANK

lol2lol2lol2lol2lol2

Een Italiaan vertelt zijn vrienden:
“Gisteren heb ik mijn vrouw gemasseerd met aromatische olie en daarna hebben we zo intens gevrijd dat ze gedurende 5 minuten heeft geschreeuwd!”

De Fransman antwoordt:
“Ja, niet slecht! Gisteren heb ik mijn vrouw ingesmeerd met aromatische boter. Daarna hebben we zo stevig gevrijd dat ze gedurende 15 minuten heeft geschreeuwd!”

Onze Belg Jean-Marie repliceert:
“Ik heb ze ingesmeerd met chocolade. Daarna hebben we seks gehad en heeft ze 3 uur geschreeuwd!”

Vragen de twee anderen nieuwsgierig:
“Wat heb je dan wel gedaan om ze drie uren aan het schreeuwen te krijgen?”

“Ik had mijn handen afgeveegd aan de gordijnen!”

Jongens,ik ben aan het slapen op de computer,ik ga voor vandaag afsluiten,nog een prettig weekend en opgepast!! "drink met maten"bye bye!

Neyana, koffie zou goed zijn
 Net wakker, maar met kei van een kater,dus ik blijf vandaag niet plakken.
Ik heb trouwens altijd vrij en za vrij, dus mijn excuses dat ik gisteren niet stond te tappen. Zat even aan de andere kant van de toog.

Tot zondag,

Grts,

Jelle