En trouwens, je verhaal over die Belgen: wat een ***holes, idd. Maar naar ik hoor zijn Ruskies en Isries soms nog een stuk erger… Heb dit zelf nog niet meegemaakt, van horen zeggen.
Helaba,
Ik wacht nog op mijne driedubbele ( slaapmuts)
Ik ga morgen nekeer mijn beklag doen bij den Dave !
En vergeet niet iets krokant hé lol2lol2lol2
Ne minuut ik ben old timer rusk??? isr ???
Hier uwen driedubbele! En 't zullen nootjes zijn, iemand heeft vorige nacht onze keuken geplunderd! Zult gij wel niet geweest zijn, zeker…:drool:
Russen en Isr…
ist da,
russen en israeliers
Ik doe da ni zoiets … georgeske misschien ?
ah ja… ik dacht al dat hij nogal vreemd naar die massaman stond te kijken de vorige keer…lol2lol2lol2
Daarvoor doet hij zijn broek uit héééééééé lol2lol2lol2lol2lol2lol2lol2lol2 555555555555
Jeee man, door dees zever topic heb ik al drie sterren en ik ben zelfs nog niet naar Thailand geweest:redface:.
Beetje valsspelen eigenlijk
Nee serieus, die Thais moeten op het einde duizende bath betalen voor de extra folies van de Belgen !!!
En ze hopen op een flinke fooi en wat krijgen ze "WE GAAN ONS BEKLAG DOEN IN BELGIE OVER JULLIE "
FOEI ,FOEI
Das dik valsspelen allé het gedacht hebben we beide uitgevonden dus half en half lol2
Nou, ik kan alleen maar zeggen dat als ik me goed behandeld voel ik altijd zal fooien. Werk zelf al lang in de horeca en dit is dus echt wel een gewoonte.
Den eerste keer allé gij , en hedde ga e lief ?
Ik zou ze op de laatste dag vlug even afgezet hebben in t midden van de brousse: “you go out here, very nice temple straight ahead!!!”
lol2lol2lol2
Yep, Marie en ik gaan in sept samen naar Thailand, ons eerste langere reis in zes jaar samen.
Maar de Belgen misbruikten hun macht!
Indien er iets voorvalt met die stomme Belgen dan zijn de Thais verantwoordelijk !
Schoon hé moar de maskes ginder zen zu schoon hééé
Hmmm, ik hoor toch regelmatig dat de farang altijd de pineut is… neemt niet weg dat deze Belgen een welgemikte “bok op under muile” verdienen
Och, marie en ik hebben een afspraak: 't is niet omdat ge uwe pla al gekozen ebt, da ge nie meer naar den menu moogt kijkken, eh…?:slywink: