Thailand zever-topic: Aan den toog

Hi Georges, het is rustig hier zonder je hoor haha. Bedankt voor je vertrouwen in Oranje :smile:.

Het is te hopen dat de Nederlanders gaan winnen van Uruguay,anders ben ik mijn ā€œzuurverdiendeā€ centjes kwijt die ik er in heb gestopt,Thomas!!lol2

Haha, doe je mee aan TOTO of iets dergelijks?

Ik ga gewoonlijk naar een ā€œturkse wedkantoorā€ in Antwerpen,met als enige redenen:ze geven betere koersen.
Het schilt hem dikwijls een paar honderd euro dat je meer kan verdienen;Thomas.
Nu moet ik uitloggen want binnen 1 minuut gaat de pc sluiten,tot maandag Thomas en nog een goed weekend.
georges.:dag:

Goed weekend gewenst Georges! Klopt, bij particuliere wedkantoren zal je meer winst hebben als je wint, ik heb een tijdje gewoon TOTO gespeeld maar daar ben ik maar mee gestopt omdat ik op 50/50 bleef staan, en dat vond ik de stress niet waard haha lol2.

Ik vind het daarentegen juist een held !!! Stel dit was bij NL-Brazilie gebeurd…Van Persie slaat de bal de laatste seconde met z’n handen uit het doel waardoor wij naar halve finale gaan… Was Van Persie dan ook een eikel geweest of juist DE held van het land ???

Natuurlijk heb ik het ook van die kant bekeken, maar ik had het de Ghana’nen gegunt dus vandaar dat ik het oneerlijk vond. Er zou een soort van regel moeten komen dat een speler voor langere tijd geschorst wordt als hij zulke acties maakt. Een rode kaarts is niks in verhouding tot de overtreding - vind ik :smile:.

Automatisch diskwalificeren voor de komende 3 WK“s lol2

Ben zeker met je eens dat 1 wedstrijd geschorst te weinig is voor dit soort spelbederf. Nu kan Suarez sowieso nog een keer spelen…laten we hopen dat het voor de kleine finale is :slight_smile:
Ik had het Ghana als enige overgebleven Afrikaanse land zeker ook gegund, maar heb toch idee dat Uruguay ons beter ligt dan Ghana met z’n fysiek sterke spelers… In de voorbereiding hebben we dan wel gewonnen, maar dat zegt niet zo veel als het er echt om gaat.
Lastig zal het sowieso worden…we will see…

De sanctie is inderdaad te mild…mee eens.

Goeie avond iedereen, lekker lang weekendje gehad en dat heeft deugd gedaan! Nu is 't weer trouw op post. Aftellen… Nog 60 dagen en we zitten in Thailand!

Grts,

Jelle

Dat is al snel!!! Helemaal met de zomer ertussen. Vind de maanden Juli en Augustus altijd voorbij vliegen!

Yep, en dan gaan WIJ vliegen!lol2

Maar als het september is, mag het voor mij weer traag gaan…:wink:

Ghe…:smiley:

Ben d’r bang voor…maar je leeft wel heel anders daar. Althans wij wel. Normaal zijn wij uitslapers, daar niet. Lagen wel bijtijds in bed (toch wel wennen dat vroege donker bij de heerlijke temperatuur) dus we hadden wel optimaal wat aan onze dagen!

Voor mij mag September ook wel rap gaanlol2

't Zal de eerste paar dagen serieus aanpassen worden voor ons: alle twee nachtjobs, maar t zal wel deugd doen, denk ik.

Dat zal zeker aanpassen zijn. Denk maar zo, je hebt nu een maand weekend ipv 2 dagen;) Heb je daarvoor nog wat daagjes vrij, of het werken en daarna gelijk door. Al denk ik niet dat jullie jet lag types zijn…mijn man had er tenminste 0,0 last van! Ik een beetje, maar dat deed me eerder denken aan vroeger en een nachtje goed doorhalenlol2 Terug weg wel, ben echt 5 dagen ā€œnaarā€ geweest. Maar schijnt van Oost naar West vaker voor te komen dan andersom. Ook hier had mijn man totaal geen moeite mee. Denk ook wel dat dat door zijn nachtdiensten komt.

Heb ik idd ook al gehoord. Laten we hopen dat het klopt.

En geen vrij voor vertrek, alhoewel, misschien toch een dagje of twee extra nemen: kunnen we degelijk voorbereiden.