Voila, komt ie aan:
http://www.gcfoodguide.com.au/blog/wp-content/uploads/2008/03/coffee-boat.jpg
Voila, komt ie aan:
http://www.gcfoodguide.com.au/blog/wp-content/uploads/2008/03/coffee-boat.jpg
Sorry, een longtail paste er niet op…lol2:dag:
hmm deze gaat er zeker in
dan ik ik nog uren met me vriendin praten
Hoeveel gaat het worden straks :biggrin:?!
6-1 voor NL. 6x Heitinga lol2lol2lol2
Moet eerlijk bekennen dat ik wel aardig zenuwachtig ben…dat zal alleen maar erger worden naarmate 1600 uur dichterbij komt.
Ondanks dat NL de eerste 4 wedstrijden niet geweldig gespeeld heeft, heb ik er nog alle vertrouwen in. De spelers weten nu ook dat ze stukken beter moeten spelen dan afgelopen wedstrijden, maar als Robben, Sneijder en Van Persie allemaal hun topdag hebben, moeten we de Goddelijke Kanaries kunnen verslaan. Ik heb nog nooit een WK-finale met NL meegemaakt (in '78 was ik 1 dus heb ik niet zo heel veel van meegekregen ;)) dus hoop dat dit jaar de eerste keer wordt.
Verliezen we van Brazilie, dan hebben we echt een Brazilie-trauma…
1994: kwartfinale tegen Brazilie; 2-0 achter en toch nog op 2-2 komen. Toen dacht ik dat NL wel zou doordrukken, maar krijgen we vlak voor tijd helaas doelpunt tegen uit vrije trap van Branco…zuur
1998: halve finale tegen Brazilie, eerst 1-0 achter, vlak voor tijd gelijk door kopbal van Kluivert. Vervolgens wordt Van Hooijdonk onderuit getrokken in strafschopgebied, maar krijgen we geen penalty die we hadden moeten krijgen
Uiteindelijk verloren na penalty’s…
2010: …94e minuut doelpunt Robben 1-0 voor NL ?
ALS we winnen zal er in heel NL vanmiddag een volksfeest uitbreken. Lijkt me super om dit nog eens mee te maken…
Goed, mijn werkdag zit er alweer op vandaag…tijd om naar huis te gaan en me mentaal voor te bereiden op DE WEDSTRIJD !
Aan alle oranje fans wens ik chok dee voor straks ik ga nu naar de kroeg om te kijken
kap koon krap Baco101:chin:
cheercheercheercheercheercheercheercheercheer
lol2lol2lol2lol2lol2lol2lol2lol2lol2lol2lol2lol2
Wat een wedstrijd wat een wedstrijd, ongelooflijk spannend!! Gelukkig met goede afloop, ik denk dat Nederland trots op zichzelf mag zijn :biggrin:!! En Brazilië heeft zich ook maar weer is van zijn andere kant laten zien
cheercheercheercheer
Super!!! Spijtig genoeg niet gezien:mad: Vanavond nog es zoeken naar herhalingen…
Vanavond gun ik Ghana wel de overwinning, maar ze staan ondertussen op strafschoppen, dus ik ga effe verder kijken…
Wat een eikel… Ik vind Suarez vanaf nu niet meer Ajax-waardig… :s
Had beter m’n muil gehouden. Paar seconden na mijn laatste posting pakt Uruguay de winst Met strafschoppen. Niet dat ik Uruguay niet sympathiek vind, in tegendeel. Maar Ghana was het laatste Afrikaanse team in de running. En veel Europese teams mogen blij zijn met de Afrikaanse spelers in hun team. Daarom gunde ik ze een goede uitkomst. Ik ratel weer wat af, hé? lol2
Enfin, Holland GO GO GO!!! Bij gebrek aan (dode) rode duivels (weeral) Eén supporter hier voor het elftal met de meest fervente, zotte en volhardende supporters van het Noordelijk halfrond! (Ik wil wel nooit meer terechtkomen in een gevecht tussen Ajax- en Feyenoordsupporters, gebeurde één maal in Amsterdam- Scary!)
Was hij dat met die handen op t einde van de tweede verlenging?
Ja
Awel, dat vond ik nu ook niet schoon zie. Maar Officieel was het tactisch een goeie zet. Beetje als schaak: Een stuk opofferen voor nog een kans op de overwinning. Maar sportief…?
Zeker de laatste verlenging was Ghana die ploeg die de overwinning verdiende. (Vond ik, hé, Jan lol2
)
En nu laat ik jullie weer! Tot maandag.
Grts,
Jelle
Nou als hij het zelfde doet in de Euroleage finale en we zouden winnen met AJAX vind ik het als AJAXIED niet erg(maar in voetballend opzicht natuurlijk wel), maar ben blij dat hij er dinsdag niet bij is, elk voordeel heeft zijn nadeel en elk nadeel zijn voordeel zou ome Johan zeggen.
Hoi vrienden,
Ik denk dat de Nederlanders over Uruguay gaan walsen,dinsdag!!
Het scheelt een slok op de borrel,dat Suarez niet meedoet.
Over de match Nederland-Brazilie kan ik niet veel zeggen,was gisteren aan de kust(Blankenberge)
In ierdergeval ben ik maandag terug bereikbaar op wwz(men heeft beloofd dat mijn pc terug gemaakt is)
groetjes:georges.