Thailand zever-topic: Aan den toog

Morgen,

Belgacom heeft onlangs de capaciteit en snelheid van de verschillende abonnementen omhoog getrokken!
Zo kan ik met de light versie zeker en vast mijn werk doen en deze is 10 euro goedkoper ,vroeger was die te traag en de capaciteit te klein maar nu is die meer dan voldoende , opgepast je moet er zelf naar vragen " is er geen voordeliger tarief voor mijn gebruik ?" Onze noorderburen kennen dat wel, hahaha

Mvg Frank

Dankjewel Frank, is een goeie tip.:idea:
Is wel zomer nu nietwaar, niet ideaal voor de bloemen- en plantenwinkel zeker ?:zon:
Groetjes

Quote:
Doe mij trouwens maar een koffie…zo naar werk…laatste dagje en dan lekker weekend !!

Kwam gisteravond trouwens nog een mooi filmpje tegen van de Royal Barge Procession…die wil ik jullie niet onthouden…
Unquote:

Dave::chin:

Ik las in het begin van de topic pagina 6 of 7 dat je Royal Brage procession hebt gezien.

Is het een speelfilm of domumentarie? En hoe kan ik deze in bezit krijgen?

Dit is het slechtste weer dat ons ( bloemisten ) kan overkomen ( verlies ), maar zondag doen we dicht voor jaarlijks verlof oeffffffff

Dag Esther… ook zwoel weertje in NL?

Vandaag met een lekker windje en een verfrissend buitje! Het pluutje voor mijn dochter werd nu tegen de regen ā€œopgezetā€ in haar buggy ipv de zon! Haha! Liep er namelijk midden inlol2

Bij ons geen buitjes, zal straks toch weer de planten moeten water geven hier in 't hotel… Wel leuk hoor, maar zware gieter… Ik heb al gevraagd om een grote tuinslang met sproeiknop, maar dat zou volgens de manager te ā€˜luid’ zijn. ā€˜Een sproeiknop zonder vuvuzela’, probeerde ik nog, maar haar gelaatsuitdrukking sprak boekdelen. Niet dus.:mad:

Te luid?!lol2 Zet je er een hoge druk spuit op?

Dan heeft dat buitje jullie dus gewoon overgeslagen! Gisteravond had mijn vriendin in Parijs m namelijk! En wij begin van de middag! Met een boog om Belgiƫ heenlol2

Verstandig buitje…

Of niet! Want nu moet jij de plantjes doenlol2

Werkse trouwens! Ik duik m’n nest in!

Slaap ze …

Idd, slaap ze, Esther…

zo we gaan erwtensoep eten voor de lunch altijd weer byzonder met 35 graden

:retard:En zuurkool met Gelderse rookworst, Baco???lol2

voor mij geen zuurkool. zo meteen een lekker bord met frites en frites saus met eigen bereide pinda saus. zit ff in m’n anti thaise eet periode.

Gelderse worst, nee een HEMA worst in plakje’s gesneden over de zuurkool en dan het liefst de 2de dag opwarmen die zuurkool in de koekenpan en dan eten op vers witbrood :wub::wub::wub:,maar laat het nog maar zomer blijven.

Zuurkool ben ik zot van, maar zo nog nooit gegeten… Ik draai er altijd voor drie dagen vlees in: vers spek, gerookt spek, rookworst, frankfurters, en een hammetje. Met een goeie lek Gentse tierentyn mosterd (superstraffe, recht uit de ton in de bokaal) en een schep puree. Kan je weer tegen zo’n winteravond. Maar idd, laat die nog maar even wachten!

Oeeoe…!? Kan ik hier ergens een koffie krijgen…?

Ik lust ook wel een lekkere bakje nespresso…