Belgacom heeft onlangs de capaciteit en snelheid van de verschillende abonnementen omhoog getrokken!
Zo kan ik met de light versie zeker en vast mijn werk doen en deze is 10 euro goedkoper ,vroeger was die te traag en de capaciteit te klein maar nu is die meer dan voldoende , opgepast je moet er zelf naar vragen " is er geen voordeliger tarief voor mijn gebruik ?" Onze noorderburen kennen dat wel, hahaha
Vandaag met een lekker windje en een verfrissend buitje! Het pluutje voor mijn dochter werd nu tegen de regen āopgezetā in haar buggy ipv de zon! Haha! Liep er namelijk midden inlol2
Bij ons geen buitjes, zal straks toch weer de planten moeten water geven hier in 't hotel⦠Wel leuk hoor, maar zware gieter⦠Ik heb al gevraagd om een grote tuinslang met sproeiknop, maar dat zou volgens de manager te āluidā zijn. āEen sproeiknop zonder vuvuzelaā, probeerde ik nog, maar haar gelaatsuitdrukking sprak boekdelen. Niet dus.:mad:
Dan heeft dat buitje jullie dus gewoon overgeslagen! Gisteravond had mijn vriendin in Parijs m namelijk! En wij begin van de middag! Met een boog om Belgiƫ heenlol2
Gelderse worst, nee een HEMA worst in plakjeās gesneden over de zuurkool en dan het liefst de 2de dag opwarmen die zuurkool in de koekenpan en dan eten op vers witbrood :wub::wub::wub:,maar laat het nog maar zomer blijven.
Zuurkool ben ik zot van, maar zo nog nooit gegeten⦠Ik draai er altijd voor drie dagen vlees in: vers spek, gerookt spek, rookworst, frankfurters, en een hammetje. Met een goeie lek Gentse tierentyn mosterd (superstraffe, recht uit de ton in de bokaal) en een schep puree. Kan je weer tegen zoān winteravond. Maar idd, laat die nog maar even wachten!