Nog een reden waarom we niet boeken: moest het blijken dat Koh Chang in een onophoudelijke regenvlaag ligt op dat moment, kunnen we nog altijd zuidelijker reizen, even bij Baco binnenspringen… Alhoewel, 23 sept= full-moon. Dat zie ik dan weer helemaal niet zitten.Da’s net in onze laatste week. Koh lipe schijnt tegenwoordig dan weer overspoelt te worden door toeristen.
Had ons ook prachtig geleken! Maar om er te komen (en weer weg) moet je een behoorlijk eindje rijden (tenzij je gewoon op die plek blijft;)) Wij vonden het ook leuk om s’avonds naar het white sands beach te gaan, beetje eten, beetje feesten…Die weg is gewoon niet te doen in het donker (en blind;)) overdag vond ik m al pittig. Maar Ban Bao is gewoon zo leuk dat we er steeds weer kwamen!

Helaas niet veel foto’s. Meeste staat op film.
Zo’n party trekt mij ook niet. Ben gek op een feestje, maar dat dus niet…(ouwe muts;)) Mijn ervaring met regen, een enkele bui einde dag. Weliswaar zeik en zeik nat, maar das dan weer verfrissendlol2 Oftewel, valt echt mee. Je kan je klok er zowat op gelijk zetten. En het mooie is, is als het in het noorden van het eiland regent dan zou t zomaar in het zuiden weleens droog kunnen zijn!
Oh, een vlaagje elke dag schrikt ons niet af hoor, integendeel: Marie heeft huidtype -5 denk iklol2 dus we gaan zeker niet voor de hele dag op het zand te gaan bakken! Is maar in 't geval dat het daar al 4 dagen onophoudelijk zou regenen of zo…
Sowieso voor Marie een rode paraplu/-sol met witte bollen mee!lol2
lol2
Voor Marie,

Voor jou,
http://albertcuyp200.nl/shop/images/polka-dot-groot-rood.jpg
By the way, mocht je het nog niet doorhebben. Ik ben ook gek op polkadotslol2
Marie heeft al: schoenen, koffertje, toiletzak, paraplu, hoofdband, en ik vergeet zeker nog wel iets… Vroeger trad ze met dat koffetrje op, nam ze mee op t podium.
Voelde zich een trendsetter: Als ze dan iemand anders met ‘haar’ schoentjes zag lopen, werd ze me nu toch kwaad!lol2
Ik weet niet of dit mij zou staan, trouwens… beetje Katoy, niet?lol2
Nee, ik vlieg op 5september om 21:20 terug vanaf Bangkok. Alleen omdat ik familie heb wonen in Pattaya zal ik me daar waarschijnlijk bevinden, en zal ik vanuit daar in één keer naar het vliegveld gaan, maar dit weet ik dus nog niet helemaal zeker…! Phoe kijk uit naar mijn vakantie… Ben jaloers op mijn broer want hij gaat overmorgen :evil:.
Zijn we allemaal klaar voor NL - Slowakije
???
Ik wel! Hoe zit dat met jou Dave, moet je gewoon doorwerken??
Nee, we zijn vandaag uur eerder begonnen met werken dus stoppen er lekker rond 4 uur mee en dan gaan we met paar collega’s op werk kijken. Uiteraard zitten we al in het oranje ![]()
Mochten we vandaag winnen, waar ik wel vanuit ga, dan neem ik misschien vrijdag wel vrij. Prachtig weer + kwartfinale vrijdagmiddag maakt een vrije dag wel errug aantrekkelijk…
En jij Thomas ? Rustig thuis kijken of de kroeg in ?
Aah precies op tijd klaar met werken dus. Vandaag kijk ik thuis, aangezien ik ook nog het een en het ander te leren heb. Maar mochten we vandaag winnen, dan ga ik aanstaande vrijdag in de stad kijken :biggrin:, vooral om het begin van mijn vakantie ook meteen goed in te luiden.
Hoi beste vrienden,
Ik hoop dat de problemen met mijn pc morgen zijn opgelost,zodat ik terug online op wwz kan geraken.
groetjes:georges.(vanuit de plaatselijke:bibliotheek)
Proficiat met de overwinning, Holland! Al zullen jullie aan Brazilië een zware dobber hebben… Pronostiekje, iemand?
VOOR DE BELGEN!
Ik heb twee aansluitingen bij Belgacom internet ( +_ 40 euro/ maand / stuk ) heb deze week gebeld en ze hadden plots iets goedkoper …2 x 10 euro goedkoper per maand ! Da komt ervan om met teveel met de noorderburen te praten lol2lol2lol2lol2lol2 maar toch lekker 800 Bfr in mijn zakken dus 9600 Bfr per jaar aub !!!
Daarmee kan je al wat doen in LOS !!! Zelf met de helft !:dag::chin:
Ik heb het niet meer zo voor die grote operatoren… Ben eens te veel afgezet, hou het nu meer bij de kleine spelers. Clearwire, 39 eur per maand, maar (en dit is wel een voordeel) dit werkt via radiogolven, dus geen aansluiting meer te plaatsen in huis: gewoon bakje in t stopcontact en surfen maar! Wel handig en je kan 't overal meenemen. En ze zijn zeer redelijk: We hebben ooit eens een paar maanden niet betaald en het internet werd afgesloten tot de betaling. In tegenstelling tot wat Telenet ons ooit lapte, werden deze maanden niet in rekening gebracht! Heel sympathiek, vonden wij.
Dat klinkt interessant !!! Kan je misschien iets meer uitleg geven, ben ook bij Belgacom . Thxs:slywink:
en maar zeggen dat de hollanders zo zuinig zijnlol2lol2lol2lol2lol2
Thx. Het spel was weer niet om over naar huis te schrijven, maar dat boeit me ditmaal niks. Zo lang we winnen, vind ik het prima.
Vrijdag tegen Brazilie zal idd erg lastig worden…stuk lastiger dan afgelopen wedstrijden. Ik verwacht toch wel een behoudend Brazilie, het is niet meer dat sambavoetbal van vroeger.
Maar niks is onmogelijk…als onze toppers nu eindelijk eens loskomen, kan er best van Brazilie gewonnen worden.
Laat ik positief blijven: NL - BRA 2-1 ![]()
Vrijdagmiddag lekker vrij genomen…met een beetje mazzel is het nog steeds van dat prachtige zomerse weer hier, dan wordt het lekker met een biertje naar de wedstrijd kijken…