Thailand zever-topic: Aan den toog

Nou zeg ik ook >>>

Sorryn server was hier even gecrasht!

Geen probleem: Superjelle lost het maar weer op voor en #@#loon…lol2

Is gewoon eigen belanglol2

Deze dame gaat te bedde, :slapen: pittig dagje gehad en was al vroeg wakker. De kids deden vanochtend al vroeg een wedstrijdje, wie kan het hardst gillen…mamaaaaaaaaalol2 En dan daarbij op elkaars muur bonken! :tssk:

Wel, wij pinnen ons niet vast (o.a. vanwege het weer in Sept), dus ik spreek altijd over: 'richting dit ’ of ‘richting dat’.
Eerst paar dagen Bkk, ik zal er niet om liegen: in de eerste plaats voor het eten! Ik ben o.a. op zoek naar een goed Japans restaurant met een goeie sushi-ya. En het Thaise en Chinese eten op de markten en op straat, natuurlijk! Voor mij geen spek, eieren en boterhammen met hagelslag als ontbijt, ik ga voor de dimsums en andere zaken… Pizza en hamburger is helemaal out of the question voor ons (eten we hier al bijna nooit of t moet in onze eigen keuken gemaakt zijn). En in BKK natuurlijk een aantal obligate zaken die je ‘moet’ gezien hebben.

Van BKK richting CM met de trein. Ik ben er nog niet helemaal uit: dag of nacht. Bij nacht spaar je een overnachting uit, maar mis je volgens mij wel een hoop ambiance en mooie beelden. En ik zou ook de vrijheid willen hebben om af te stappen waar we het de moeite vinden. Als ons dat een extra treinticket zou kosten, zal me dat een worst wezen. Kunnen we misschien nog het ticket doorgeven aan iemand die daar net op wil stappen.

Daarna richting CR. Koffie drinken bij iemand die me al wat tips gaf op een ander forum… Hier of in CM misschien even de jungle in, maar niet als we alleen maar de obligate ‘elephant ride&rafting +longnecks for the half price’ vinden. Liever een paar dagen met de rugzak met een goede gids, als we die vinden.

Dan richting Udon Thani en via de Isaan naar beneden richting Trat.
Dan nog een weekje eiland om uit te rusten: wschnlk Koh Chang, Maak en/of Kut voor we weer richting België moeten

Haha, en morgen zondag zal het des te harder zijn…

Slaap lekker!

Grts,

Jelle

het is rustig op het forum zeker de combinatie mooi weer en WK

Heh, zal wel zoiets zijn. Zolang Holland in de running blijft, rollen de thumbleweeds hier door het forum…lol2 Op de achtergrond klinkt het wijsje van ‘the good, the bad and the ugly’…

Morgen 30 graden hier in België. Bij jullie even warm? (waarschijnlijk warmer)

Grts,

Jelle

:chin:Ja al weer een mooie dag dik 30 graden heerlijk geeft me toch een beetje het Thaise gevoel nog dik 3,5 maand en ben weer in Thailand zelf een heerlijk voor uitzicht Groetjes Fransjes:THAILAND::cambodia:

vandaag is het wat koeler maar het is minimaal 30 gelukkig anders moeten we onze jassen aanlol2lol2lol2,

De full moon party is weer geweest met een speedboat ongeluk, 2 speed boten op elkaar geklapt.
Zal de gewonden denk ik wel een aardige ziekenhuis rek. geven bkk/samui hospital is niet de voordeligste.

zelf bijna overhoop gereden door een tourist op een motorbike en een zwaar ongeluk gezien met touristen.eigenschuld. Te hard gereden en het meisje dat achterop zat had alleen een bikini aan en lag dus goed open.

dus weer een suc6volle full moon.
het bericht uit the nation:

**40 injured in boat collision off Pha Ngan**

By Suwanee Banthisak

Surat Thani

**Senior local officials  insist no one killed in boat  accident off Pha Ngan**

The Surat Thani governor and Pha Nga  police chief  insisted Sunday that no one was killed or went missing in  the boat  accident off Koh Pha Ngan late Saturday night, which injured  40 people.

The 40 injured people were admitted to three hospitals on Koh Samui.
The accident happened at about 20 minutes after midnight about two kilometers away from the island where a full moon party was being held on the Rin Beach Saturday night.
The Phetcharat 59, a speed boat, was ferrying 25 tourists from Rin Beach back to Samui when it collided head-on with Chalerm Choknava 5, which was taking 39 tourists from Samui to attend the full moon party.
Prawet Supachai, chief of Samui Marine Transport Office, said he was on the Phetcharat 59 when the accident occurred.
He said the collision sounded very loud and the bows of the two boats were broken into pieces, causing the two boats to sink very fast.
Prawet said it was fortunate that a patrol boat of the Surat Thani Marine Police came to rescue the tourists and crew very fast. Other speed boats nearby also rushed in to help.
He said he had earlier instructed officials at piers to make sure that all passengers of speed boat wear air jackets so they could be recued fast without anyone being killed.
Surat Thani Governor Damri Boonjit said no one was killed in the accident, which would have no impact on the tourism on Pha Ngan and Samui islands.
He said police were investigating the case.
Pol Col Jarun Uchuparp, chief of the Pha Ngan police station said police were interrogating crew of the two speed boats. The crew insisted no one was killed or went missing, Jarun said.
Twenty-nine tourists were admitted to the Bangkok Samui Hospitsal, 6 to Bandon Inter Samui Hospital and 5 other to Thai Inter Samui Hospital.
The accident did not disrupt the party that continued until the morning. By 8 am, many foreign tourists were seen lying apparently drunk on the Rin Beach.
The Full Moon Party on Pha Ngan is well-known as the venue for tourists to come for drinks and dancing all night long.

Privacy Policy (c) 2007 [www.nationmultimedia.com](http://www.nationmultimedia.com/)  Thailand 
     1854 Bangna-Trat Road, Bangna, Bangkok 10260 Thailand.
     Tel 66-2-338-3000(Call Center), 66-2-338-3333, Fax   66-2-338-3334 ,E-mail: [EMAIL="customer@nationgroup.com"]customer@nationgroup.com   
     Operation Hours : Monday to Saturday at 8.00 am. to 5.00 pm and   Sunday at 8.00 am. to 12.00 am.

Haha, goed idee, dan heb ik weer minder bagage waardoor ik meer mee kan nemen mee terug naar huis lol2. Als ik in Thailand een nieuwe sim-kaart heb gekocht zal ik je wel even een bericht sturen via hier, dan kunnen we wellicht wat beter afspreken. Ik weet trouwens nog niet helemaal zeker of ik de laatste dagen in Bangkok zal zijn, maar dat zien we dan wel weer :smile:.

@Baco, dat lijkt me maar vervelend… dagelijks ongelukken waarbij jezelf ook regelmatig gevaar loopt. Of went het wel?

Tjee Baco, I think I’ll take the canoo…:paranoid:

Vlieg jij terug naar Nl vanuit Phuket, Thomas?

Hoi Es, beetje bekomen van de verjaardag?:dag:

Yep! Al was ik vandaag nog wel wat brakjes;)

Leuke route trouwens! En Koh Chang! Zeker doen!

Heb evt nog wel een leuk adresje voor je (zeer goedkoop in verhouding met de dure resorts) wij gaan er zelf dit jaar voor het eerst heen. Maar ben nu al verliefd op het plekje. Zaten vorig jaar in het Paradise resort, mooi en pretting maar is nu heeeeel duur!

Ziet er leuk uit! (en ze hebben een poes!) Vooral dat ‘seafood’-restaurant aan de overkant klinkt goed.:tongue:

Wij gaan niet op voorhand boeken, dus zal 't een beetje afwachten zijn of er plaats is (maar drie kamers). Iig een leuke tip! Merci :wink:

Ik heb dus wel geboekt. Gewoon om het simpele feit dat er teveel dure resorts zijn op Koh Chang en ik daarentegen niet overal wil zitten op het eiland. Ik wil me s’avonds ook makkelijk kunnen verplaatsen. En aangezien ik Kees hem zijn biertje gun;) zal ik moeten rijden. Geen punt, ben niet bang maar nu komt het, ben nachtblindlol2 En ik wil iets met airco, dit omdat ik allergisch ben voor muggen. En muggen houd niet zo van airco…
Maar als je echt iets leuks zoekt en t maakt geen biet uit waar. Dan moet je zeker kijken bij het dorpje Ban Bao! Super! Helemaal aan het einde van het eiland, maar zo gezellig! We doen denk ik een dagje daar een hutje huren, kost slechts 500 baht (of minder) en je hebt dan ook je eigen privé strandje.

Klinkt mij nog beter! En dan gewoon een visje op de bbq… en een biertje of sangsom&coke… gvd wat gaat de tijd traag als ge vooruit kijkt…