Hey Fleurtje, zo af en toe kom ik eens langs op dit forum. Nu nog vrij rustig in Bangkok. Volgende maand lekker druk, zal dan wat minder tijd hebben. Heb trouwens 5 kranten gekregen met het artikel van de foto shoot, 1 daarvan is nu onderweg naar Thailand. Dus ben benieuwd…
Dave, Praag schijnt idd heel mooi te zijn! Ben er nog niet geweest. Maar iedereen die dat wel is die is positief. En wat het weer betreft in Parijs, brrr…vond t maar akelig winderig en koud! Pas de laatste dag konden de broekspijpen opgekruld worden! Maar toen moest ik naar huis:(
:chin:Het word een warme dag Thaise temperaturen heerlijk een lekker Thais biertje zal niet veel achter(voor)mijn pc zitten vandaag fijn weekend een ieder groetjes Fransjes:THAILAND:![]()
ps George heeft volgens mij echt een probleem met zijn Computer?
:chin:Kobkhunkrap:chin: ook een zeer Sanuk en Sabai Sabai weekend:zon02:.
thaise temperaturen wordt het ook 35 graden in nederland?
dan zal iedereen wel massaal het strand opzoeken en de bbq uit de motteballen halen
Nou Thailand off-season temperaturen, zit ook eerlijk gezegd niet te wachten op 35 graden althans niet in Nederland, gisteren toevallig een nieuwe bbq aangeschaft en die gaan we natuurlijk heerlijk proberen in de tuin, zie me al file staand en daarna hutje bij mutje op het strand, nee lekker in de tuin volle tu jen etc, Sanuk.
Ik vertrek 18 Juli, kijk er naar uit. Heeeerlijk vakantie. Zit nu in mijn laatste proefwerkweek voor school - dus ben het vakantie beeld min of meer aan het idealiseren haha. Wie zit er eigenlijk nog meer tussen 18 Juli en 5 September in Thailand?
Vanaf twee september zitten wij er iig. We gingen toch samen eentje drinken in Bkk, hé? Dan neem ik je klamboe wel over…lol2lol2lol2.
Grts,
Jelle
Hoi Esther, even geleden! Alles kits?
Grts,
Jelle
Yo Frank. Tsss, Esther was alweer weg… En ik maar weer aan t werk voor een reeks van zes dagen.
Vond t al zo gek om je hier op een Zaterdag avond te treffen…ach scheelt, morgen een keer géén katerlol2
Yep! Alles kits! Druk dagje gehad, dochter is jarig! 2 jaar geworden:wub:
Tjah, invallen voor een collega. Weekend en nacht: zal wel goed verdienen zeker?
2 jaar!!! Verwendagje geweest, dus! Leuk leuk!
Grmlll…zie net dat mijn ticker het plots niet meer doet! 2 maanden 17 dagen…! Helaas moet dat 3 maanden zijn…! Ben m al aan het veranderen, maar hij heb er weinig schik van!
Lekker Jelle, centen verdienen! En én toch? Dus én weekend én nachtdienst. Of werkt t bij jullie daar niet zo?
Grmllll…! Nu doet ie het wel! Raar ding!
Horeca is altijd iets anders hier…
Moest ik de uren op t fabriek doen die ik hier doe (van 23.00 tot 07.00), denk ik dat ik bijna 't dubbele van hier zou verdienen. Ach ja, hier kan ik wel lekker 3-4 uurtjes per nacht onze vakantie plannen op net en tetteren met jullie, dus… Mai pen rai zeker…?:chin:
Wanneer vertrekken jullie nu juist?
Ben in de war, wat je zegt klopt helemaal! Hier idem dito. Zoals je weet mijn man heeft tig jaar in de horeca gezeten. Als hij destijds betaald zou krijgen naar de uren die die draaide zou hij nu miljonair zijn geweest;) Ik was in de bonen en dacht aan zijn huidige baan.
12 Oktober!
Leuk he dat plannen en die voorpret! Zit alweer weeeeeken met de Lonely Planet te klooien! Zo leuk! En ontdek steeds weer leukere (goedkopere;)) dingen. Al een beetje een idee hoe jullie het gaan doen? Welke route? En hoe?