LOS wiskietje lol2lol2lol2lol2lol2lol2lol2lol2lol2
oeiiii, heb ik me de laatste maal zwaar aan mispakt… toepke vinger afgesneden tijdens het koken…lol2
Toevallig ken ik Amelie, maar verder zegt t me helemaal niets. Maar als dat in dezelfde trant is…dan ga ik ze zeker eens kijken! Want wat ik zal zei, t sfeertje is zo fantastisch!
Over fantastisch gesproken, wat een weertje he!?:zon02: Je zou zowat thuis blijven en niet op vakantie gaanlol2
Het had alleen wel een paar dagen eerder moeten komen, wat een bagger weer heb ik in Frankrijk gehad:mad: Zaterdag (Parijs) viel gelukkig nog wel mee. Eén dikke bui gehad, maar die wind…woeide zowat door de stad.
Maandag was ik alleen in Parijs, moest wachten, en wachten is dom dus heerlijk langs de Seine gezeten om mijn tijd te doden. Alleen kwam van een broodje eten niet veel, werd meteen “aangevallen” door de duivenlol2
Wanneer gaat Frank nou ook alweer naar Thailand? Half Juli toch? En Jelle voor jou is het aftellen nou ook echt begonnen!!!
Duifje in de pot is anders ook wel lekker hoor!lol2
Hey tomas, wanneer vertrek jij juist?
Alors! C’est notre petite Esthère!!! Bonsoir mademoiselle! ça va? Vous allez bien? Et comment vous trouvait Paris?
bisoux,
Jelle
Ghe, ik was alweer weg toen je dit schreef…
Maar Parijs was super! Zoals gewoonlijk;) Ben er al zo vaak geweest dat het een beetje als thuiskomen voelt:wub:
Zoooo…vanavond de laatste groepswedstrijd tegen Kameroen…ik verwacht wederom een overwinning. Ben benieuwd wie we volgende week tegenkomen…denk Italie…
Hier aan de toog nog iets enerverends gebeurd ?
Lekker dat je ff naar Parijs bent geweest Esther, beetje mooi weer gehad ?
Al mensen hier in Praag geweest ? Ga er begin oktober naar toe, ben erg benieuwd…
Heeeeeeeeeeerlijk…de Italianen liggen er uit ! Wat een slecht team zeg…volgens mij wint zelfs Belgie nog van Italie
!
Hoewel…
Ik weet nog niet zo goed wat ik ervan moet denken, geloof dat ik het wel mooi vind dat ze zijn verslagen door een Oostblokland
.
Als wij ze volgende week maar niet onderschatten…
Zit je al klaar in je oranje shirt & vuvuzela Thomas ??
Dat zou ik wel typisch iets vinden voor het Nederlands elftal, maar ik heb er opzich een goed gevoel over - dus ik ga ervan uit dat ze van Slowakije zullen winnen.
Om 18:35 nog niet, maar inmiddels wel!! Hoe staat het met jou Dave?? Ik was eigenlijk van plan om in de stad te gaan kijken, maar zie hier toch maar vanaf om nog even te kunnen concentreren op mijn proefwerkweek cheer.
Nee niet persoonlijk, maar een maand of 2 of 3 geleden een programma gezien op tv van een programmamaker die welliswaar de bepaalde uitgaansgebieden van steden opzoekt waaronder ook dus Praag, maar dat was niet misselijk als het ging om misdaad, vrouwenhandel, corruptie etc, er schijnen tegenwoordig ook veel losgeslagen (weekend) Engelsen naar toe te gaan aangezien Praag bij hen nu meer in trek is dan Amsterdam omdat de prijzen daar aantrekkelijker zijn dan hier…
Maar ik schat jou wel in dat je met je camera allerlei monumentale gebouwen aan het fotograferen bent…
weet nog toen ik de eerste keer in Praag rondliep da ik toen opeens een geweldig gevoel over me heenkreeg,zofel pakde die stad me… echt Praag is prachtig,sprookjesachtige mooie buurten.Je hebt een leuke trip voor de deur staan
7 jaar terug een paar keer in Praag geweest. Een prachtige stad! En vergeet ook niet een Pilsner Urquel of de originele Budvar te proeven in een bierkelder.
Hey Michiel, leuk je hier te ontmoeten !
Prettig weekend en vele groetjes,
Goed om te horen dat Praag de moeite waard is ! Ben ook erg benieuwd.
We gaan van 1 t/m 4 oktober, dus hopelijk is het dan niet meer zo verschrikkelijk druk.
Zal zeker een keer een bierkelder in duiken ![]()