Thailand zever-topic: Aan den toog

Opgepast we zijn één dag dicht maar dan ga ik inkopen doen in Kontich en dit kost mij een hele dag werk plus helpen mijn twee ferme madammen mij bij het afladen enz…

Ik snap het…

Persoonlijk vind ik het toch goed om ook 1 dagje gewoon vrij te hebben in de week…

Klopt maar ik zit met die bederfbare goederen , drie dagen en vuilbak!

En in de vlaanderen ( west ) daar zouden ze zeggen nen duvelszak is nooit volle genoeg lol2

Da 's ook waar… :frowning:

Zeg kunde soms ni een paar fleskes opzij zetten en op de kosten van Georges en Esther zetten , ik krijg hier meer en meer de streken van ons noorderburen lol2lol2lol2lol2lol2lol2lol2lol2lol2lol2

Ja, Georges zijne pc is kaduuk, dat weet ik, maar waar is Esther dezer dagen?

En nu ga ik uitbollen…:dag::slapen:

Parijs weet je nog ( A revoirlol2 Au revoire )…lol2

Slaap ze! Tot morgen.

Ach ja… Paris (pompompom) se reveille… Paris (pompompom) se reveille!lol2 Als je trouwens eens een wonderbaarlijk mooie film wil zien die zich in Parijs afspeelt: ‘Le fabuleux destin d’Amelie Poulain’. Prachtig! Overlaatst ook ‘last tango in Paris’ gezien… Zeer goed, maar een stuk grimmiger…

Ik kijk graag naar ne goeie film maar mijn madammen hebben het eerste en het laatste woord en als het laatavondjournaal … dan mag ik kiezen en gaan ze dodo doen voila en dan pak ik mijn appeltje om te lullen op wwzlol2

Geloof me, ‘Le fabuleux destin…’ zal je vrouwen zeker ook bekoren! Is één van Marie’s favorieten.

Ons vrouwtje zegt da dat al ne ouwen film is …reeds gezien lol2

Hoi vrienden,ben ff naar de plaatselijke bibliotheek zodoende kon ik deze bericht plaatsen.
Stand van zaken:normaal ging er verleden zaterdag iemand langskomen om 14:00pm;maar helaas de persoon stuurde zijn “kat”.
Dus zal ik ergens anders mijn pc,moeten binnendoen.
OOk nog ff zeggen aan de heer of dame,die georgessiam1 heeft als gebruikersnaam een andere gebruikersnaam te kiezen(vind het eerlijk gezegd “kinderachtig”)
Gegroet:georges.

Allo! Ben weer terug! Gisteravond laat al, maar vind nu even tijd voor de pc en een babbeltje. Parijs was leuk! Heerlijk voetbal gekeken! En nog gewonnen ook!!!cheer We liepen dus terecht voor lul in Parijslol2 Die koppen daar zeg! Die moeten echt gedacht hebben, die Hollanders zijn niet goed! lol2

Rustig hier! Georges de pc stuk:( En wat kinderachtig idd van die naam, dat moet haast wel een pesterij zijn. Lijkt me sterk dat er nog een Georges is die Siam erachter plakt:mad:

Vind t een geweldige film! Die sfeer, die erin hangt, zalig! En Montmartre natuurlijk, echt wel mijn favo stukje Parijs!

Haha rustig hier vlug een plaatje opleggen en een wiskietje nuttigen lol2lol2lol2
ssssssstttttttt niets zeggen aan mr. Doktoor lol2lol2lol2lol2

Als 't een goed wiskietje is, zwijg ik!lol2

Jean-Pierre Jeunet heeft trouwens nog meer goede films gemaakt: La cité des enfants perdus, Delicatessen, en overlaatst ‘Les Micmacs à tire-larigaut’. Stuk voor stuk pareltjes met altijd een absurd-magische kwinkslag. Die gast kan films maken, zeg! Werkt ook bijna altijd met de zelfde rist acteurs buiten de hoofdacteur.