4 juli heffen wij hier het glas hoog want dan gaat de zaak dicht voor jaarlijks verlof santééééééééééé !!!lol2
Ik zit weer voor het raam naar dat groot zwart gat te staren en hoor de vliegtuigen landen of opstijgen…Zaventem
AAAhhh, schol! Ook een mooi toeval! Wij gaan dan iig een dagje naar Oostende. Zo’ n beetje traditie geworden als we iets te vieren hebben: Marietje is van die kanten, hé. Lange wandeling langs 't strand, Goe tongske met verse frieten en een fleske ‘entre deux mers’ in ons klein, onooglijk maar super lekker lievelingsrestaurantje, irish coffee op den dijk… hmmm, kijk er al naar uit…
Zit jij daar zo dicht bij? Ik verbleef vroeger soms bij mijn nonkel in Machelen, hij had daar een bakkerij! Idd wakker worden door een overvliegende jumbo-jet. Ik vond dat als kind altijd geweldig!
Oostende ja , de laatste keer was ongeveer 25 jaar terug …heb daar nog familie wonen in een straat met een koninklijke naam.
Allé wij gaan die dag winkel uit verkopen, kuisen en dan olé!
We zullen eens extra aan jullie denken .:zon02:
15 minuten!
Weet je nog " ik ben geen Brusseleir moar nen Brabander "
lol2
Het is prachtig bij klare hemel dan zie je al die vliegtuigen overvliegen!
Uwen bakkernonkel heeft toch ni per ongeluk twee dochters ?
Ja, herinner ik me. Keek ik uit het raam en dat vliegveld was zo dichtbij, die vliegtuigen waren reuzegroot!
Neen, nonkel en tante zijn kinderloos gebleven… te veel werk. Warme bakker, hé: elke nacht alles zelf bakken. Ik heb nog een aantal keren meegeholpen, mijn eerste nachtwerk! Engels heette hij.
Mijn vrouw komt uit een bakkersgezin ,ken de verhalen .
En altijd koeken en pistolés voor ontbijt! Dat was bij ons thuis alleen maar op zondag… Vond ik zo tof! Nonkel spaarde 50-frank stukken, grote pot vol. Was zo komiek! En dan altijd 1 à 2 maand verre vakantie ( voor de rest 7 op 7 aan t werk), je kent dat wel hé Frank? ![]()
Ja spijtig genoeg wel! 7 op 7:mad:
Kop op, je vertrekt eerder dan ons en wij moeten nog maar twee maand wachten! Aftellecheerlol2cheeruuuuhhhh!!!
Jaja geen probleem wij kijken er naar uit >>> maar 7 op 7 hangt ons de keel uit!
Ik doe dit reeds 33jaar ( 7 op 7 )…:mad:
Misschien eens denken over één dagje vrij tijdens de week… Moet toch te doen zijn? Ook een beetje aan jezelf denken, hé…
Heb effen voor een baas gewerkt en in de kalmste maanden was dat 60 uur per week en de drukste 100 uur per week , dan kom je thuis en val je zonder te wassen zo in je bed !lol2
Rode wijn is mijn troost …lol2lol2lol2lol2lol2lol2lol2
Ik zou toch eens zien voor een dagske in de week te sluiten, zenne… Ge kunt er maar deugd van hebben en de klanten begrijpen het wel, zeker…