wijn …en tv …dikke fouten
En dat voor nen ‘Brusseleer’!!!lol2
Prettige vakantie met heleboel soleil:dag:
Hoi vrienden;
ff zeggen dat mijn computer de geest heeft gegeven en dat ik voorlopig een week niet online ben op het Thailandforum.(bevindt me nu momenteel in een plaatselijke bibliotheek)
Zaterdag komen ze mijn computer herstellen,maar ik denk dat ze mijn “bakje” mee gaan nemen naar het atelier.
groetjes en tot volgende week!!
georges.
zal wel een nieuwe worden george
Het zal rustig worden hier…een week zonder Georges… ![]()
En dan nog die voetbal erbovenop… Heeeeel stil… merk je nu al.
:chin:Al weer weekend het belooft een fris weekend te worden dat doet mijn verlangen naar Thailand alleen maar groter worden
een ieder een fijn weekend Sanook:THAILAND:![]()
Heerlijk… ik mag over 12 dagen al :vak01:… ik kan niet wachten! Het wordt de eerste keer Thailand en als ik jullie mag geloven dan wordt het zeker niet de laatste keer! Voor mij is het al een beetje vakantie om dit forum te lezen. Echt leuk!
Groetjes, Danielle
Geniet ervan Daniëlle. Ik heb in maart-april voor de eerste keer het land doorkruist en heb nu al heimwee. Er gaat geen dag voorbij zonder dat ik aan Thailand denk. Het is echt een prachtig en fascinerend land, ook dankzij de vriendelijke bevolking. Als je er eenmaal geweest bent, dan ga je zeker terug. Groetjes,:dag:
Welcome to the possitive addiction, het zal zeker niet je laatste keer worden maar zodra je terug bent verlang je naar de volgende trip :wub::wub::wub:.
En dan is Georges er spijtig genoeg niet om dit te beamen lol2lol2lol2
Die haalt zijn schade straks dubbel en dwars in, dont worry lol2lol2lol2
De eerste maal dat wij gingen vertelde de man van het reisagentschap " het is erop of eronder “.
En het was” erop"
Voor ons nog 20 dagen en >>> naar LOS.
Geniet ervan Danielle !!!:dag::chin:
:chin:goede morgen, hoe zou het met George zijn Computer zijn ? een fijne zondag allemaal:THAILAND:![]()
Dank voor jullie leuke reacties!! Ik heb me voorgenomen om er volop van te genieten! We gaan met het ons gezin en onze meiden gaan voor het eerst >>>. Vanmorgen aan de vaderdagontbijttafel hebben ze weer de meest wilde fantasieen op tafel gelegd over wat ze doen als het vliegtuig neerstort!!! Ben zo benieuwd hoe ze het zo in het vliegtuig doen!! Ik heb nu de vakantie helemaal uitgestippeld en geboekt maar wil als de verslaving (net als jullie) gaat toeslaan dan goed kijken of we volgend jaar kunnen backpakken… scheelt toch een hoop geld, denk ik! Oh ja… nu is het nog maar 10 dagen…:vak01:…lol2
Leuk om te horen! Vertrek je dus over 10 dagen? Ik weet zeker als de vakantie bevalt, backpacken voor volgend jaar een optie is :beef:.
Goedenavond iedereen… Hoi Frank. Wat is het hier stil geweest dit weekend! Is dat door de voetbal? Kan ik een spa’tje krijgen aub? Ben mijn lever aan t ontgiften, maandje geen alcohol (behalve 4 juli, dan zijn Marietje en ik 6 jaar samen).
Grts,
Jelle
Hey
At last!!! It’s alive!!! God be praised, it’s alive!!! Hoe is’t, Frank?:dag: