Me too, was je net zo jong als ik :chin: ?
Disco’s te Rotterdam ? … The Police favoriete groep,Blondie …
Wij mijn huidige vrouw destijds nog mijn vriendin waren op Grand Canaria op vakantie.
2 weken bewolking dat weet ik ook nog als de dag van gisteren.
van Basten reserve…
In een zaaltje zat een Duitser te grijnzen en opmerkingen te maken over ons spel.
Ohhh wat had ik er wat voor over gehad om hem later te spreken.
Sorry maar de verhouding tussen Duitsland en Nederland was iets scherper als nu.
De goal van Kieft en van Basten , het casette bandje met radio commentaar heb ik nog.
En dat kan dan gek zijn maar dat gevoel stroomt door mijn lichaam sinds de wedstrijd van gisteren. Want het leek echt nergens op totdat de invallers erin kwamen en dat was ook wel nodig want men ging alleen maar weer door het centrum waar geen doorkomen aan was en de vleugels bleven onbenut.
Het was dan voor ons toeschouwer’s geen aantrekkelijke wedstrijd maar de spelers en training staf hebben hun lering getrokken dat mag toch wel zeker zijn, vooral als 2 jonge broekie’s de boel op stelten zetten dit moet toch geweldig motiveren.
Hieronder nog weer eens de Cup.
Hey iedereen, ben weet terug na twee daagjes thuis… ontsteking van het scheenvlies.
Stom eigenlijk: was net op tijd om te stemmen afgelopen zondag, maar k heb moeten lopen om er te geraken en… niet opgewarmd! kwartier later bijna niet mogelijk om nog een poot te verzetten:mad:.
Ja heb nogal op mijn doos gehad van de weekend via " Air Berlin " maar meer via PB “later”.
Er zitten niet alleen mollen in mijn tuin maar ook hier lol2
Goedemorgen iedereen,de websessie met mijn vriendin is weer in het water gevallen,nog altijd problemen met webcam,denk dat ik iemand moet inschakelen via een herstellingsdienst.
Was al op van 5:00am,maar het was verloren moeite,zodadelijk gaan werken.
Ik zeg jullie gedag! Morgenvroeg vertrek ik al heel vroeg richting Parijs. Moet nu nog mijn koffer pakken en dan zoek in mijn bedje op! Tot de 22e (ofzo)