Yeuh NL heeft gewonnen!!!
Ben even mijn nieuwe mobiel aan het testen,
pfff valt nog niet mee! Haha
Yeuh NL heeft gewonnen!!!
Ben even mijn nieuwe mobiel aan het testen,
pfff valt nog niet mee! Haha
Ik vond het spel maar magertjes⦠Hoop dat ze als een diesel even opgang moeten komen. Ondanks dat er niet goed werd gespeeld, toch een 2-0 overwinning!
Werd idd niet geweldig gespeeld. Mss toch stukje spanning⦠Ach, het mooie voetbal komt later wel. En als het niet komt, maar we winnen wel elke wedstrijd, vind ik het ook primaā¦
was niet geweldig maar ek 2006 begonnen ze briljant en lagen we er in de 1/4 finales uit misschien is het beter om niet goed te beginnen en dan heel ver komen.
Was dat niet 2008 super tegen de fransen nog beter tegen de italianen en dramatisch en eruit tegen de russen.
ja bedoelde natuurlijk '08.
Goedemorgen iedereen,wat staat er vandaag op het programma(voetbal-Afrika)3 matchen namelijk:New Zealand-Slovakia,Brazil-N Korea en Ivory Coast-Portugal.
Mijn prognose=0-2,4-0 en 0-1.
Woehaa je begon me al helemaal in verwarring te brengen en de tijd gaat soms snel, in ieder geval begreep ik meteen waarover het ging en vindt ook de start van gisteren waarschijnlijk wat beter om in het toernooi te groeien dan zo een hardlopers zijn doodlopers start va 2 jaar geleden.
En kampioen worden met minder mooi voetbal zullen we ook niet de eerste en de laatste dan in zijnā¦
het enige wat men herinnert over een paar jaar is wie er wereldkampioen is geworden niet hoe.
HUP HOLLAND HUP!!!
Ik denk voor mij persoonlijk,dat ze toch een andere ingestelheid aan boord moeten leggen,het spel moet nog maar beginnen.
Hoop alleen dat ze ergens in de kwartfinales niet Spanje tegenkomen,want laten we zeggen dat dit toch van een ander kaliber is dan de 3"oefenwedstrijdjes"die ze nu afhaspelen tegen:Denemarken,Japan en Kameroen.
Voorzichtigheid is de moeder van de porcelaine kast(een gezegde)btw:vond toch Van Der Vaart toch erg zwak,tenopzichte van Elia!!(goede zet van Van Marwijk)
Vond t een matige wedstrijd. Net wat ze bij het commentaar al zeiden, dit had de wereld niet van NL verwacht! Ze verwachten meer! Maar ik zeg, ik heb een nieuwe vrind! Die Elia! Wauw! Die is echt goed!
Ben benieuwd wat ze Zaterdag doen, dan loop ik helemaal uitgedost door Parijs! Ze moeten wƩl winnen! Anders loop ik mooi voor de lul de rest van de dag!lol2
2 zielen 1 gedachte Georges! Ik dacht en schreef āpreciesā hetzelfde!
Hoi lief klein Estherke,heb je een paar dagen gemist op het Thailandforum!!Tjaa,ik doe de hele week halve dagen,zo heb ik kans om elke match te bekijken,ben binnen 5 min offline(voetbalwedstrijd:Ivory Coast-Portugal!!
Was drukkig met andere dingen. Donderdag ga ik naar Frankrijk en aangezien ik alleen ga wil ik het hier thuis ordelijk en netjes georganiseerd achterlaten;) Moest ook nog veel andere dingen doen op de pc, moest een ontwerp maken voor een trouwerij en nog wat cdās branden (met hoesjes) voor mijn vriendin in Frankrijk.
btw:Estherke klopt je ticker nog???
Nou, laat de wereld dan maar niks van ons verwachten. Alleen maar beter als we niet als een van de favorieten worden gezien. Op het EK 2008 speelden we super tegen Italie en Frankrijk, ineens bestempelde de hele wereld ons als DE favoriet en we weten allemaal waar dat geeindigd is. Nee hoor, geef andere landen die favorietenrol maarā¦betere spel mag best na de poulewedstrijden komenā¦mai pen raiā¦
Zo is het maar net groeien in een toernooi dat is het beste.
Kan me nog een EK in '88 herinnerenā¦eerste wedstrijd verloren van die sterke Russen met 1-0 (met een wereldkeeper), uiteindelijk met wat geluk de poule doorgekomen (mazzeldoelpuntje van Kieft tegen Ierland) en een paar wedstrijden later stonden we met die cup ![]()
Ik was toen nog heel jong, maar weet t nog als de dag van gisteren!!!
Wie weet of je ook verse aardbeien kunt kopen in Thailand.
Als toetje mag het ook wel :wub: