Zal ook wel kloppen, Zowel Marie als ik kunnen zowat op elk uur van de dag slapen als dat nodig is. De man met de Jetlag-hamer heeft geen kans tegen onze nachtwerk-kug-fu!lol2
Kung-fu, dedoelde ik dus:mad:. Sh#t, kan ik nu nog altijd geen berichten wijzigen… Heb jij daar ook niet al last van gehad, Esther?
Ja, heb ik ook last van gehad. Na een hoop geëmmer heen en weer is het opgelost. Kijk maar eens op mijn profiel pagina. Meerderen hadden hier last van! Maar geef t aan zou ik zeggen! Doe jij niets, dan gebeurt er ook niets!
Krijg nou de &(#^*@))__ :mad: Ik heb er wéér last van!!!
Nou dat word dus het forum beheer weer even benaderen!
Ah! Zie dat het al is aangekaart en dat jij dat ook al hebt gedaan. Ik houd me dan wel even stil. Kan altijd zelf nog een bericht sturen als het deze week niet in orde is.
Voor onze Hollandse vrienden
Ah dank Fleurtje!!!
Ongelooooooooooooooflijk…ik ben me toch een partij zenuwachtig… Al sinds ik vanochtend opstond, kan ik aan niets anders denken dan de wedstrijd van vanavond…van mij mogen ze wel eerder beginnen… Nog iets minder dan 6 uur…zucht, zucht, zucht…
Nog maar 5 uurtjes te gaan…
Spannend he! Denk de hele dag al aan niets anders…
Pfffff…ben blij dat ik geen hartpatient ben…anders zou ik het echt niet overleven vandaag…nog 3 kwartier werken, dan snel naar huis om te eten, oranje attributen bij elkaar zoeken en hup, de kroeg in…
Hoi jongens en meisjes!!
Ik ben terug online op wwz,mijn pc is gerepareerd.
Mag ik langs deze weg zeggen dat ik jullie allemaal gemist hebt.
groetjes:georges.
FF iets anders,tijdens mijn gedwongen afwezigheid(panne pc)heeft er iemand mijn gebruikersnaam aangenomen.
Vind het erg irritant en smaakloos van deze persoon,in iedergeval wil ik mij verontschuldigen voor de verwarring dat deze persoon heeft teweeg gedaan op het Thailandforum.
Joehooeeee Georges!!! Welkom terug! Ik heb je gemist! :kus:
p.s die andere Georgessiam is hier nog niet gesignaleerd…zou t ook niet proberen als ik hem/haar was:mad: Wat kinderachtig zeg!
Mijn man heeft trouwens hetzelfde. Hij speelt al tijden online met de Wii een spel onder de naam Plein2b, nu is er iemand die heeft de naam P1ein2b. De L dus verwisseld door de 1. Het is een speciaal lettertype in de game, je ziet echt zowat het verschil niet. Heeeeel kinderachtig! En door dat lettertype denken z’n online vrienden dat hij dat is maar dat is nu niet zo! Heel veel verwarring dus ook! :mad:
Keek net in de ledenlijst, die andere Georgessiam is er niet meer!!!
Hoi klein Esterke!Tja ben nu eindelijk terug op wwz.
Over die andere georgessiam,die komt er voorlopig niet meer op.(geband van wwz)wat is dat een eikel zeg.
Ondertussen zie ik dat Nederland gescoord heeft(3-1)dit kan niet meer mis gaan voor Holland.:cheer::cheer::cheer:
Goede avond Fleurtje!!alles goed met je?heb je vandaag een fietstocht gedaan of heb je onkruid gewied in je hofje?
Wel wel wie we daar hebben, Welkom terug Georges, we hebben je gemist hoor ! Geen van beide gedaan vandaag Georges, eigenlijk niet veel uitgericht, moet ook eens kunnen nietwaar.
Pc’tje terug in orde ja ? Houden zo !!!
**Noorderburen : PROFICIAT ! **
Het heeft me wel veel geld gekost om mijn pc te herstellen(is 2x binnen gedaan:121euro+65euro=186euro.
Maar ik ben gelukkig dat alle ellende nu voorbij is.
Ook van mijn terwege:proficiat Holland!
http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2008/04/04/1207289538-980.gif
Rolled into the finals… Goed gedaan, Holland! Nog een laatste hindernis, nemen zou ik zeggen!:cheer::cheer::cheer:
Grts,
Jelle
Ps. Welkom terug, Georges! Die andere daar heb ik niets van gemerkt, hoor!
Pffff, net gelezen dat de ‘wijzigen’-knop misschien niet meer terugkomt. Wat een domper. Moet ik nu nog MEER opletten wat ik post. En ik ben al in zo’n impulsieve bui.
Wel grappige noot van jou Esther! *Aangepast, reden: 'hier lukt het wel nog’lol2 *Maar even serieus, ik hoop echt dat dit weer gaat lukken. Mensen schrijven nu al genoeg fouten. Als ze niet even op het gemak kunnen herlezen, zullen alle topics volkomen met sorry’s en verbeteringen… Beetje topicvervuiling idd. Vlot lezen is dat niet ![]()