Goede avond Jelle!!Ben je al begonnen met werken?normaal begin jij toch om 11pm.
ben vandaag wat vroeger op t werk (zieke collega)
Ik zou het fantastisch vinden moest iedereen gewoon overeenkomen, maar aan beide kanten vd taalgrens zijn er mensen die moeilijk doen, hé… Voor mij zou het niet uitmaken, ik ben perfect drietalig en vind dit enkel een verrijking ![]()
Waarom kijkt een ambtenaar 's morgens nooit uit zijn raam? Dan heeft hij 's middags niets meer te doen.
Hey Frank, werkt je pm nu al?
Air Berlin…en geen verwijzing naar de oorsprong van het artikel!!!
Ik kreeg echter wel sterke ruggesteun van Estherke maar heb toch maar de topic laten weghalen door één van de moderators!!!
Foei miereneukerij !!!
Ik deel deze berichten in het voordeel van ander LOS vakantiegangers…!!
Oh maar ze zijn top secret zeker lol2lol2lol2 007
Nee ik zou blij zijn in plaats van de auteur ( maar ok de oorsprong " Thailandblog nl " was ik eens vergeten) desondanks zijn naam erbij stond!!!
Maar nee …ik plaats geen artikels meer van U met of zonder verwijzing!!!
:chin::dag:
Tjah, spijtig voor hem. Het was nochtans gratis reclame voor die site…
Sorry,
Nee niet via deze fruitpc ( kan wel ontvangen niet versturen wel via pm wwz)
ah, ok…
Had pech bij een annulatie :mad:van een vlucht van komend verlof maar Dave ( van WWZ oef straks weeral slechte punten lol2lol2) heeft ons weer prima door dit doolhof geloods !!!cheer
Thanks again ( ja het is niet de eerste keer dat hij redder in nood moet spelen ) to Dave !!!:chin:
Het ligt zeker aan een instelling van mijn mac.
Maar een oldtimer zoals ik tja…bloemen oke maar pc…ik zal het nekeer vragen aan één der geliefden van mijn dochter lol2lol2lol2lol2
Hoe, je ging niet kunnen gaan of zo…?
een tussenvlucht weg en ze duwen je op een extra( meer dan 7 u wachten op de luchthaven ) late dan kom je in het hotel toe tegen 1 a 2 am en dan nog relaxen ( wisky lol2) en wij staan graag vroeg op !
Nee ik heb gebeld vandaag met AA ,het is wel schattig hun engels met dat schattig Thais accent , ik voelde mij helemaal al ginder !!!
Opgepast mijn engels is ook ni zo om over te bluffen…3de taal in technische richting foeilol2lol2lol2 en dan nog spaans en basklol2lol2 en dan nog mijn voertaal lol2lol2lol2lol2
Werkse…
Blij dat t in orde is… slaap ze
Goedemorgend iedereen,waar we al zolang op gewacht hebben begind vandaag:de wereldbeker voetbal in Afrika.
Wat kunnen we verwachten van deze wedstrijd?
Het is algemeen geweten dat de openingswedstrijden saai zijn,ik hoop dat het vandaag de andere richting uitgaat!!
Een pronostiekje:Z-Afrika-Mexico 1-1(drawn=gelijkspel)
Mogguh! Iemand hier een paar bamboestokken over? :slapen:
Frank, ik moest gewoon reageren gisteren! Maar waarom heb je t nou weg laten halen? Wijzigen was toch ook een idee geweest? Niet dat het mij wat uitmaakt hoor, ik heb immers al een vlucht geboekt;) Maar toch, er komen hier genoeg vragen over ticket prijzen.
Nou ja, mijn steun was iig erg gemeend! Kon t niet aanzien!
Hierdoor!
** Tekst uit prive bericht verwijderd door Wereldwijzer; het is niet toegestaan tekst uit prive berichten openbaar te maken zonder toestemming van de ander **
EUR:****38.72THB deze koers is voor vandaag!!
Tsjongejonge, beetje kinderachtig van Thailandblog. Ik zie het verwijderde artikel nu helaas niet meer staan, anders had ik de topic gewoon weer teruggezet en het artikel in eigen woorden geplaatst, in dat geval kan de auteur zich niet beroepen op zijn auteursrecht.
Maar als ik het me goed kan herinneren ging het om de toptickets van Air Berlin en die tickets konden toch maar tot vanavond 1800 uur geboekt worden.
Misschien beter om dan maar helemaal geen verwijzingen meer te maken naar Thailandblog. Als zijn berichten niet geplaatst mogen worden hier, gaan wij zijn blog natuurlijk ook niet promoten.
Aha! Ik dacht ik “bemiddel” nog een beetje door voor te stellen en het aan te passen. Maar idd in jou geval nav deze pb zou ik m ook verwijderd hebben! Tenzij je aandelen in Airberlin hebt;)