ah, of bedoel je waar ik naar aan t kijken was…? Niet echt, dat was de laatste topic die ik bekeek voor ik demorgen online in een ander tabblad opende om effe t nieuws te lezen… ![]()
rotdag op t werk?
yip!
goedemorgen
las net dat harry potter weer thuis kan gaan toveren mooie opening vd dag
heh, ja: 21 vd 41 zetels over, wilders zit daar volgens mij zelfs over.
ik hoorde dat ie zou komen uitblazen op Koh Pagnan!!!lol2lol2lol2
is goed stoppen we hem in een stilte meditatie blijft het in ieder geval rustig lol2lol2lol2 daarna zet ik hem wel o het vliegtuig naar gent.
Kun je hem daar niet BEHOORLIJK naar beneden leren duiken?lol2
Dat is dan de eerste keer dat ik blij ben dat Gent geen luchthaven heeft…
ze gooien hem gewoon boven gent uit het >>>,
jij moet zondag gaan stemmen gaan er bij jullie nog grote veranderingen plaats vinden?
Ik vermoed van wel: N VA met Dewever zal bij ons met de puntjes gaan lopen en CD&V krijgt de rekening betaald voor drie jaar niets doen. Met dat laatste ben ik zeer blij, met dat eerste… tjah, ik ben niet zot van nationalisme, maar als Dewever een even bekwaam bestuurder als redenaar blijkt, mag hij wel eens proberen. Alleen zal het volgens mij zeer moeilijk worden om samen te werken met de franstalige partijen. De Wever wil België gesplitst en als de mensen massaal op hem stemmen zal dat dan wel iets betekenen zeker… Persoonlijk ben ik niet aan splitsen, België is nu al zo 'n pokkeklein landje. Kan je binnenkort van grens naar grens op 1/4 volle tank benzine…
Verdere prognose: VLd (liberalen) zullen wat verliezen (omwille van het afbreken van de onderhandelingen, hierdoor moeten we nu dus WEER gaan stemmen); LDD zal de kiesdrempel niet halen (Brulboeien drijven alleen maar); Vlaams Belang zal veel kiezers verliezen aan NVa wegens altijd maar hetzelfde plaatje afdraaien; Groen licht vooruit (mag voor mij nog wat meer zijn) en SPa wat ter plaatse wegens weinig inspiratie.
wat is dat toch bij jullie met die taalstrijd kunnen jullie je daar niet overheen zetten zou denk ik een hoop problemen en geld schelen. maar dit komt van een stomme hollander die 8 jaar weg is uit het kouwe kikkerlandje
Goedemorgen iedereen,een nieuwe dag is weeral aangebroken!de chatsessie met mijn vriendin is in het water gevallen.
problemen met de webcam,we kunnen elkaar niet zien.
Zal straks eens naar een computerwinkel gaan voor wat uitleg.
Staat heden ten ochtend op 24 zetels ondanks niet de meeste zetels wel de absolute winnaar, ben dan benieuwd wat men daar mee gaat doen tijdens het vormen van een coalitie dit is toch een democratisch afgegeven signaal door gemiddeld 1,5 tot 2 miljoen kiezers.
Er loopt een dom blondje een groothandel in en vraagt aan de verkoper: “Mag ik misschien die tv van u kopen?”
“Nee”, antwoordt de verkoper.
Het domme blondje gaat naar de kapper en verft haar haar zwart en gaat terug naar de winkel. Ze haalt weer de verkoper er bij en vraagt weer of zij die tv mag hebben. “Nee”, antwoordt de verkoper weer.
Het domme blondje gaat opnieuw naar de kapper en scheert haar hoofd helemaal kaal en gaat weer naar de winkel toe en vraagt weer aan de verkoper of zij die ene tv mag hebben. En weer antwoordt de verkoper met nee. Dus het domme blondje vraagt aan de verkoper waarom zij de tv niet mag hebben. Dus de verkoper zegt: “Kijk mevrouw die tv is geen tv maar een magnetron.”
Een Nederlandse, een Belgische en een Duitse vampier zitten in een vampierenbar. “Ober!” roept de Nederlandse vampier, “één glas vers bloed alstublieft.” En hij krijgt het.
“Ober!” roept de Belgische vampier, “één glas vers maagdenbloed, alstublieft.” En hij krijgt het ook.
“Ober!” roept de Duitse vampier “één glas heet water.”
De andere twee vampieren kijken hem verbaasd aan, waarop de Duitse vampier een gebruikte tampon uit zijn broek haalt en roept: “Tea time!”
Stapt een belg een kroeg binnen en vraagt aan de bar bediende, waar zijn de toiletten, antwoordt de bar bediende, die zijn verstopt, antwoordt de belg, maakt niets uit ik vind ze wel lol2lol2lol2
Hey iedereen, ben vandaag wat vroeger op t werk (zieke collega). Wat is het hier doef in Gent, zeg… vochtig warm. Goeie voorbereiding op onze reis, dacht ik zo…