Ik kan Thailand blog best begrijpen, hij schrijft en doet er moeite voor. Ik ontwerp en doe er ook moeite voor. Ik zou het ook zeker niet waarderen dat iemand iets van mij zonder vermelding van bron op internet zou zetten in dit geval eigenlijk verplaatsen want de tekst stond al op internet.
Bijvoorbeeld, Dave had foto’s nodig. Vooraf was bij mij bekent dat ze op internet zouden te komen staan. Prima! leuk zelfs! Ik geef dus mijn “toestemming”. Maar zou Dave zomaar foto’s van mij wegplukken, bijvoorbeeld van mijn profiel dan zou ik dat niet zo leuk vinden. Het is eens met mijn Hyves gebeurt (staat nu ook op privé) iemand had foto’s gepikt en op haar eigen Hyves gezet met een heel verhaal erbij. Dat waardeer ik dus niet! Als ze het van te voren had gevraagd had ze ze van mijn part allemaal mogen gebruiken.
Maar ik snap Frank ook! Hij denkt iets goeds te doen, vermeld dat op het forum. Maar word terecht gewezen. Waarom? Tjonge jonge denk ik dan, hij is vergeten om de bron te vermelden. Kan gebeuren en kan ook gewoon worden aangepast. En in Frank zijn geval kan ik het me helemaal voorstellen dat hij de tekst er neer zet ipv een link want daar kreeg hij laatst ook voor op z’n flikker!
Dus Frank bij deze, laat de mensen zelf hun boontjes doppen. Als ze vragen hebben dan komen ze vanzelf wel. Je hoeft het niet meer voor te kauwen! Ik zou iig geen teksten kopieren en linken plaatsen. Tenzij er om gevraagd word en jij je medewerking wilt verlenen.
Ik zou het Thailandblog ook eens in het oog moeten houden,een paar maanden geleden was er ergens een artikel op het Thailandblog(kan het me niet meer goed herrineren)dat sterk op mijn peilingen geleek.
Ik heb me eerlijk gezegd,gisteren rustig gehouden in verband met de klacht van Thailandblog,anders zou het misschien in het nadeel van Frank kunnen afgelopen zijn.
Was de informatie van Thailandblog zou intressant? krijg elke dag een update van airberlin betreffende goedkope vluchten naar Thailand,daar heb ik echt Thailandblog niet voor nodig.
Oke, als Frank idd de bronvermelding was vergeten te melden, kan ik me voorstellen dat hij er ff een berichtje over stuurt. Maar vraag dan gewoon of de bronvermelding erbij gezet kan worden !?!?!
Ach, persoonlijk zal ik de artikelen van Thailandblog hier niet missen…vond ze meestal toch weinig interessant, maar dat zal voor iedereen anders zijn.
Veel foto’s voor mijn website haal ik ook gewoon van internet vandaan (Google afbeeldingen). Tsja, moet je ze maar niet onbeveiligd op het World Wide Web zetten… En mocht iemand zijn/haar afbeelding op mijn website zien en deze verwijderd willen hebben, geen probleem hoor, dan zoek ik wel een nieuwe afbeelding.
FF langs mijn neus weg,heeft Spanje een dag of 2 geleden, niet met de vingers in de neus een oefenduel van Polen gewonnen met 6-0??
Dat belooft voor vuurwerk op de wereldkampioenschappen!!
Dat klopt, maar vergeet niet dat de Poolse spelers eigenlijk al met hun vakantie bezig waren… Nederland won ook makkelijk met 6-1 van Hongarije vorige week, maar die waren ook al niet meer echt in training…
Nooit afgaan op de resultaten uit oefenwedstrijden…zegt in veel gevallen niks… Zie Frankrijk-China 0-1, en Portugal-Kaapverdie 1-1…hecht er weinig waarde aan…
“Oke, als Frank idd de bronvermelding was vergeten te melden, kan ik me voorstellen dat hij er ff een berichtje over stuurt. Maar vraag dan gewoon of de bronvermelding erbij gezet kan worden !?!?!”
Ik meld meestal de bron ( kijk maar na ) hier is het mij ontsnapt!
Ik had er geen eer aan !!
Trouwens bovenaan stond " door Khun Peter "…
Laat maar rusten , ik deed om goed te doen.
In PB van peter vraagt hij trouwens van eerst akkoord te vragen en dan nog vermelding, het hoeft niet mee voor mij!
Iedereen bedankt van dit forum!!!
Dikke merciiiiiiiiiii:chin:
Zag gisteravond de perikelen omtrent de topic Air Berlin welke afkomstig was van Thailandblog en geplaatst door Frank Liu op het Thailandforum.
In eerste instantie was ik van plan de topic zo te modificeren dat er alleen inderdaad een URL in kwam te staan maar door wat vermoeidheid haalde ik de hele Topic weg en had zoiets na de hele comotie die er door ontstond mede door meneer Thailandblog oftewel Peter had ik zoiets laat hem maar met ze hele blog die hij zo geweldig vindt en alles wat daar door hem of die andere meneer geplaatst word echt allemaal “perfect” is.
Inmiddels vernomen dat die hele Topic weg is en misschien maar beter ook, Thailandblog wilde even zijn macht tonen omdat het zijn blog is en hij zeker niet is gediend als er dingen gebeuren welke niet in zijn straatje passen.
Hey Frank, je weet wel wat ik erover denk, maar toch eens publiekelijk mijn steun betuigen . Ik vind het ongelofelijk rot dat je eerst op je doos krijgt voor het plaatsen van de link en daarna voor het plaatsen van de tekst. Je doet toch ook maar om goed te doen en als Khun P. even verder had gekeken, had ie wel gezien dat jij normaal gezien altijd bronvermelding geeft. Maar als het op deze manier gaat, ik zal hem niet missen, zolang jij hier maar blijft hangen! Vooral spijtig voor hem, ik ken al enkelen die zijn blog ontdekt hadden via jouw postings, dus het is een stukje gratis reclame dat ie nu verliest…
Enfin, fleske van mij en zet de glazen maar klaar!
Whahaha, Jan! Haal de vlaggeuuuh maar boveuuuh!!!lol2cheerlol2 Veel succes, maar ik supporter toch ook voor ZAF, vind ze wel een symphatieke bende! (buiten het lawaai van die toeters, is echt onuitstaanbaar, net een kudde muggen…)
Deze namiddag verse tagliatelle al vongole (venusschelpjes, look, peterselie) gemaakt, straks begin ik met verse langoustines, gegrild, met zwarte pasta en een romig sausje van kreeftenbisque, calvados en kerstomaatjes… mmmmmmm… Glaasje Bergerac erbij, komt allemaal in orde! Deze ochtend eerste nieuwe maatjes gegeten, aan het beste viskraam van Gent: ze waren lekker! Nog een weekske of twee drie en ze zijn optimaal! Ik kijk er naar uit! En nu ga ik weer offline, genieten van onze vrije dag!
Had straks in het reiscafe een voorspelling gedaan dat de openingswedstrijd Z-Afrika-Mexico gaat uitdraaien op een 1-1resultaat!!
En inderdaad,het is uitgedraaid op een gelijkspel(1-1)
Nu ben ik de wedstrijd Uru-France aan het volgen met één oog,ik denk met nog 14minuten te spelen,dat Frankrijk op een diefje deze wedstrijd gaat winnen!
Mooi vlag trouwens,Jan!!
Als je het niet erg vindt ga ik voor die wereldcup George, die vlag kan je overal kopen maar eens het Nederlandse team met de wereldcup in de handen zien staan…
Ik schat de kansen van onze noordenburen hoog in,de voorronde:de 3 matchen winnen ze met de vingers in de neus!!
Ik hoop alleen dat ze op de weg naar de cup,Spanje vermijden.(zou eens tricy kunnen worden)
Ik zie nu dat de wedstrijd(vond het saai)Uru-France uiitgedraaid is op een gelijkspel 0-0
Nederland heeft zijn eerste WK-wedstrijd nog niet gespeeld. Toch is de oranje-gekte al uitgebarsten. Een zilvermeeuw moest het beklagen.
Het diertje werd in Middelburg volledig in oranje geverfd. Het arme beestje is opgevangen in de plaatselijke dierenopvang.
He schoonmaken van de meeuw verloopt erg moeizaam. Ze werd niet bewerkt met waterverf. Ze is ook niet zomaar in een pot verf gestopt. “Dit moet mensenwerk zijn”, aldus een van de medewerkers.
Het beestje is er zo erg aan toe dat het niet meer kan vliegen. Als ze het beestje niet zuiver krijgen, moet het wellicht inslapen.
De vogelopvang heeft klacht ingediend tegen onbekenden. bron: http://www.zita.be
Vindt dat dit niet kan,en de meeste mensen zullen me daarin bijtreden.