Thailand zever-topic: Aan den toog

Neenee, niet op t vliegtuig. Ik bedoel in Thailand zelf zal ik wel eens onder tafel gaan… Ik ga niet met songsam of mehkong t vliegtuig op, hoor. Dan zou de kans veel te groot zijn dat ze mij halverwege de vlucht met een parachute de deur uit smijten… lol2

Wij kopen altijd in 7-11 een fles ( zoals de Hollanders lol2) .
175 bath voor een fles oléééééé maaaaaaaar een fles wijn rap 1000 bath oei…

Was ook zoiets van plan… :wink:

Ja voor wijn zou ik nu niet direct naar Thailand gaan… Tenzij het RIJSTwijn is, natuurlijk:drool:

Neenee, maar ik heb geen behoefte aan rode wijn maarwel ne large Singha!!!
En dan 's avonds e brol whiskietje lol2lol2lol2lol2

HET WAS FIJN BEDANKT TOT ZIENS , slaap (werk ze ) ze ik tel ze (af) lol2lol2lol2lol2lol2

enen? Da’s just genoeg om de dorst te lessen… Eentjen is geentjen é Frank.lol2

Slaap ze en tel ze:dag:

goedemorgen

Goedemorgen Baco!:dag:

hoe is het weer in gent?

de wereld kan gelukkig weer verder met leven las ik want de voor veel mensen heilig verklaarde iphone heeft een neiuwe versie

Net beginnen miezeren… moet ik dus straks door naar huis:mad: Enfin, 1 voordeel: hoef ik de planten hier geen water te geven, da’s ook weer 15 minuten uitgespaard…lol2 En ginder?

I-wat?lol2

lol2lol2

heb je vandaag weer croissants gebakken

Elke morgen Baco, elke morgen… Kijk 't is weer de hoogste tijd. Spek en eieren mogen nu klaar en alles kan het buffet op. Tot de volgende en geniet van je dag!

Grts,

Jelle

in nederland weer verkiezingen morgen waarom de mensen nog gaan stemmen in mij een raadsel, die politici beloven je goeden bergen maar er gebeurt niets. je wordt gewoon genaaid

ja goeie dag verder en tot de volgende keer nmaar weer

grt

baco

Dit keer is het echt het ergst, men heeft nog nooit zo erg gelogen en gedraaid als dit keer, alles maar dan ook alles schijn een breekpunt te zijn, echt waaibomenhout standpunten, het is eens dan meer duidelijk; De geschiedenisboeken ingaan alszijnde… alles draait om macht.

dus gaat u stemmen?