Ik ga bij hem zeker een jatte kaffee gaan drinken! ![]()
Vliegmaatschappij, normaal gaan we met Thai airways !
Jah, dat weet ik ook wel, maar waarom ‘mmmmm’? goeie ervaring mee?
Als hij ( Theo ) niet in Chiang Mai zit !
Nee de eerste keer , maar hoor er alleen maar goe van " alleen van Maikel niet " .
Wat zei ie dan wel?
Wij vliegen ook met etihad, vandaar…
Nochthans volg je die verhalen …
Hij vond het maar niets,hij begreep niet dat ze verkozen waren tot "de " van het jaar 2009!
Ik ga effen zoeken …
Ja, ik volg ze dagelijks, maar Maikel over etihad moet ik gemist hebben, zal straks nog es checken…
ja, gevonden…
Hier Jelle
Ethiad Airways…
Van een maatschappij dat overal zwaait met hun slogan ‘The the world leading airline’ verwacht je toch iets extra? Wel, ik had stellig de indruk en het gevoel met een ‘low cost’ maatschappij te gevlogen te hebben. Uiterst krappe beenruimte, banaal te noemen eten en bediening en schaars omspringend met hun drankjes. Hun menu lees je best met een vergrootglas en dan zwijg ik nog over het wc papiertje waarop het gedrukt is. Op de heenreis werd er zelfs geen koffie bediend / op de terugreis echter wel maar moest 3 uur wachten op mijn flesje witte wijn enz. Na het zien van hun business class hoeft die optie voor mij niet meer, het lijkt er op een paardenmolen.
Conclusie: Ethiad is een airline zoals er andere. Hoe ze die nominatie in de wacht sleepten is me een raadsel … maar ach ja, op het Eurovisie Songfestival wint ook niet perse het beste liedje.
Ja, heb net al de hele draad gelezen…
Ja maar ik doe toch flink mijn plakwerk hé lol2lol2lol2lol2
En niet meer van die vervelende linken lol2lol2lol2lol2
Moet er nog zand zijn …?
Nee liever rode wijn hahahahahha
Vraag me af of we rode wijn krijgen op t vliegtuig… En de Frank content!lol2
Bij Etihad ja bij de andere njet!!! ISla…
Bij Thai a volontélol2 maar geen zatte toeren uithalen hé! Anders gedaan voor iedereeen …( mijn dochter heeft het meegemaakt met China Airlines)
Och, van zo’n mini drankjes krijg je mij niet onder tafel hoor… ![]()
Dat zal eerder in Th zelf gebeuren!lol2 Fleske sangsom in de rugzak en zingen maar!!!
Mini drankjes , nee ze komen met de grote fles , maar je moet het naar de bar gaan halen ze blijven niet schenken aan uwen zetel he meneer !
Opgepast je mag maar X ml meenemen ! zoals hier !