Ga nog even in standje relax, nog een half uurtje en dan kan ik die oudste aap van me halen van school. Kom vanavond wel weer hangen! :dag:
Hoi Fleurtje!!Hoe gaat het met je?Heb je vandaag een fietstochtje gedaan?
Wat is het prachtig weer buiten,zal vannacht zeker geen regenjas nodig hebben om te gaan werken!!
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/3/3b/Pommes-1.jpg/270px-Pommes-1.jpg
aub;Dave!! een portie hollandse fritten(ze zijn geteld)lol2lol2Je zult nog wel ergens een potje mayonaise hebben staan zeker??lol2
Hallo Georges, we hebben vandaag en gisteren samen zoān 135 km afgemaald met de tandem ; het was leuk maar genoeg !!!lol2lol2
Wel aangenaam fietsen langs de Schelde en langs de Leie ; mooie landschappen gezien onderweg.
Is het nu in orde met uw filmkes : niet meer ondersteboven en met geluid ???
:chin:Heerlijk weer vandaag heel even achter de computer maar niet te lang
groetjes Thailand vriend(innen):zon02:
Bedankt voor de Vlaamse frites Georges ! Nederlandse mayo had ik zelf nog ![]()
http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2008/05/14/1210745391-361.gif
Dat is graag gedaan Dave!!
Heerst er een virus of zo of is er drooglegging aan de gang, wat is het stil hier.
Ik weet het al een muisarmā¦nou ik ga naar het strand :zon02::zon02::zon02:
Mooi weer, dat zal het zijn! De Westerlingen trekken massaal naar buiten in de :zon02: (die kans moeten we met beide armen grijpenlol2)
Mobiel internet heel normaal tegenwoordig :zon02::zon02::zon02:
Klopt! Maar in mijn geval is het niet relaxen in de zon, maar 2 kinderen van voren en van achteren in de gaten houdenlol2 En als ik dan ook nog mijn ogen op mijn gsm moet houdenā¦![]()
Klopt ! Maar mijn batterij is naar de vaantjes dus hang ik aan de draadā¦en ik moet daarvoor naar Brussel ( voor nieuwe batterij ) ā¦geen tijd lol2
:chin:Ja al weer een mooie dag in de laage landen dus weinig achter de computer een ieder weer een fijn:zon02: weekend toegewenst:THAILAND:![]()
Pff,ben juist uit mijn bed(3uurtjes geslapen)weeral overgewerkt.
Vandaag doe ik lekker niets,ājust relaxingā
ik ga zo maar weer eens genieten van een zonsondergang na weer een hete dag:vak02:
Online via internetshopās beetje verzendkosten hier vaak goedkoper dan een paar kilometer rijden met een benzine prijs van ong. 1.50 euro p/l misschien een idee.
10.1 inch mini laptop Asus met een dongel cheercheercheer.
Ja zou ik eens moeten leren want ik werk 7/7 en vraag het aan mijn dochter en die zit in het blokverlof en die fruit pc ( apple lol2) vind je ook niet overal.
Ik zit dus niet in mijn tuin maar in mijn zaak maar 's avonds op mijn terras zonder batterij lol2lol2ā¦