Thailand zever-topic: Aan den toog

Hier nog even een filmpje van die tweejarige peuter met sigaret waar we het laatst over hadden: HALUCINANT!!! hier krijg ik de kriebels van.
https://www.youtube.com/watch?v=[nomedia=“http://www.youtube.com/watch?v=3XCWwvtkAj4&feature=player_embedded”]YouTube- two year old Smokes 40 Cigarettes A Day!(Addicted To Nicotine)[/nomedia]

tiens, ik kan blijkbaar geen youtube meer op t forum zetten…:mad:

goedemorgen.

ging pas om 5 uur naar bed, maar m’n #*& airco maakt een tering herrie eerst maar eens ff de airco shop bellen.

Ik dacht al… 3 uurtjes geleden ben je maar in je bed gekropen!:slapen: Pfff, nog 2 uur en ik kan erin kruipen.

Grts,

Jelle

ja het leven is niet altijd makkelijk hier.
m’n airco maakt het geluid van een opstijgende boeing.

heb je niet zo’n lekker croissantje en choco koek over voor me?

lol2

En een kop koffie erbij, kan je waarschijnlijk wel gebruiken…

ja lach er maar om, maar jij hebt geen boeing in je slaapkamer waar je vrouw gewoon dwars doorheen slaapt.

jij hoeft zo niet met 35 graden:zon02: op je motorbike te stappen en naar de airco shop te gaan om daarna op een terrasje met een krantje een ontbijtje te doen om daarna naar het strand:vak02: te gaan om een duik te nemen.

doe dit allemaal niet voor m’n lol maar offer me op voorde mensheid, waar blijft m’n nobel prijs?:chin::question::smiley:

liever thee

Ocharme, k heb met je te doen… Zullen we ruilen? Kan je lekker elke nacht om 11 uur beginnen werken voor te weinig geld en lekker drie maandjes uitkijken naar vakantie!!!lol2

Ow, mijnheer is nog kieskeurig ook! Zo zal je nog lang mogen wachten op die nobelprijs hoor!lol2lol2lol2

En nu moet ik weer verder werken. Tot de volgende!

Grts,

Jelle

okay zie je later werk ze

Welk gen hebben zij dat zij daar wel doorheen kunnen slapen, of op de gekste plekken zoals opgevouwen in een vliegtuigstoel :mad::mad::mad:. mede om hun lengte.

Haha, ja, die Thai kunnen echt overal slapen…ongelooflijk, maar wat ben ik soms jaloers… Gewoon in kleermakerszit in de vliegtuigstoel en dan uren achter elkaar kunnen slapen…en ik maar geen oog dicht doen de hele vlucht…grrrr…:mad:

maar het gekke is dat mijn vrouw in de trein,1ste klas, niet kan slapen ivm het geluid vd rails:mad:.

maar voor de rest eigenlijk overal en ook gelijk

Goede middag mensen aan den toog,kom ff piepen.
Ben vanmorgend naar de markt geweest,had dringend een paar broeksriemen nodig.
Nu vanmiddag heb ik nog een paar karweitjes te doen thuis:oa;voegen(cement)aan het huis.

Dan had je best ff een Vlaamse friet voor me mee mogen nemen Georges !

Afgevallen Georges?

Heb me hier net werkelijk bescheurd om die boeinglol2