Dat klinkt zalig Jelle!
Ik ga mān bedje maar eens opzoeken! Werkse nog!
Slaap ze!
Grts,
Jelle
Dank u Baco,zal het is proberen te downloaden.
Het programma waarmee ik mijn filmpjes afdraai op de computer is 'finalmediaplayer"
Dat is ook een mogelijk om een filmpje te bekijken,vrees alleen dat ik naderhand een stijve nek heb.lol2lol2
Heb het gedownload;kan filmpjes bekijken en filmpjes roteren!!
Het enige wat ik niet heb is geluid en het is een Engelse versie(hoe moet ik dat in nederlanstalige versie zetten?)
bij extra en options
goeiemorgen iedereen!!! beetje moe deze avond⦠tot 12 uur deze middag wakker geweest.:slapen:
http://www.telegraaf.nl/binnenland/6838090/__Tropisch_weer_in_aantocht__.html?p=20,2
tropisch weer in nederland?
heb ik het hele jaar doorlol2lol2lol2:vak02::vak02::vak02::zon02::zon02::zon02:
26 graden dan beginnen sommige thai te klagen dat het koud is
jaja, wrijf het er maar in!:mad:
Maar nu hopen dat het weer zo aanblijft houden tot 12 Oktober:vak02:
Volgens onze weerman,zal het goede weer maar een paar dagen aanhouden.
Maar het steekt toch af met de 35graden waar Baco vertoefd.
Goede middag Fleurtje!!alles goed met je?ken jij iets van finalmediaplayer?(om filmpjes af te spelen op pc.filmpjes bekijken en geluid geen probleem,maar ik vind de button voor de filmpjes te draaien niet.Bij deze player kan ik niet roteren.
Heb ook nog vlplayer gedownload(daar heb ik problemen met het geluid)kan roteren en filmpjes bekijken ,maar zonder geluid!
Wat nu Fleurtje?
was hier vandaag weer 35 graden:zon02::zon02::zon02::zon02::zon02:lol2lol2lol2lol2lol2:vak02::vak02::vak02::vak02:
echt heerlijk hoe warm bij jullielol2lol2lol2lol2
Vandaag zou het bij ons 21 graden worden,tot en met het weekend.
brrr frisjes hoor
Georges, tot mijn spijt moet ik zeggen dat ik daar niets van afweet. Sterker nog, met mijn fototoestelletje Lumix tz7 kan ik filmpjes maken in goede kwaliteit naar het schijnt, alleenā¦op mijn pc kan ik ze niet afspelen, wel op de TV. 't Zal wel aan een kleinigheidje liggen, maar je moet het weten.
Sterkte in je zoektocht, hopelijk kan er iemand je helpen.
Hier is het vandaag en morgen fietsen. We hebben een cadeaubon gekregen voor 2 dagen een tandem in huur, dus deze namiddag kan je ons vinden langsheen de Schelde of ergens op een terrasje. Geniet van de zon allemaal. Groetjes,
lol2
:chin:in de ochtend 15 graden PLUS de middag 20 graden is hier dus ook 35 gradenlol2lol2
:chin:bacco hoop zelf eind oktober weer in Thailand te zijn voor een lange tijd groetjes fransjes:THAILAND:![]()
een zeer verstandig besluit is dat hoelang is de planning?