Thailand zever-topic: Aan den toog

Op mijn pc,Esther!! kan de filmpjes niet afspelen,dus heb ik een programma gedownload(finalplayer)dit om de filmpjes te bekijken!!het gaat wel,maar de filmpjes worden getoond ondersteboven(er is geen knop om het filmpje te verdraaien op de juiste kant)
Heb daarjuist een bericht geplaatst op het algemeneforum(wwz)maar blijkbaar is het verwijderd op één of ander manier.Vind mijn bericht niet meer terug.raar heel raar! heb al in mijn bestand van postings gekeken,maar de topic staat er niet in.

Waarom niet gewoon met windows mediaplayer? Want als ik je nu goed begrijp, je had filmpjes op je gsm en deze heb je op je pc gezet om daar te kunnen afspelen? Welk besturingsprogramma heb je op je pc? Als ik filmpjes op mijn pc zet dan openen ze automatisch in windows mediaplayer. Haal ik filmpjes van mijn gsm dan zet ik ze over op wmv of open ze met Quick time player.

Hoeveel mb is je filmpje? Probeer m anders eens te mailen naar me.

En misschien zeg ik nu iets ongelofelijk doms, maar heb je de filmpjes wel recht op genomen?lol2 Ik heb dat namelijk ook eens gehad, had de telefoon ondersteboven met filmen en kwam er pas achter toen ik ze afspeeldelol2

In uiterste nood gewoon je scherm op z’n kop zetten!lol2lol2lol2

download hier vlc payer(speelt zo’n beetje alles) Download official VLC media player for Windows - VideoLAN

open je filmpje met vlc player en terwijl het speelt klik bovenaan op extra en vervolgens op effecten en filters in het windowtje dat dan opent open het tabblad video effecten.

dan zie je an de linkerkant roteren staan vink dat aan dan zie je je filmpje al een kwartslag draaien maar je ziet ook een knop je kunt nu dat filmpje alle kanten op draaien die je maar wilt.

programma is in het nederlands in te stellen.

Ik had dit programma vroeger ook op m’n pc staan, speelt inderdaad echt alles af… En zonder veel blabla errond!

lol2lol2lol2

Ja, klinkt als een Hollandse belgenmop hé…?lol2

Dat zijn jou woorden! Niet de mijne lol2

Heyyyy! Rondje van mij!!! Ik heb er blijkbaar weer een sterretje bij! Wat drinken jullie?

Grts,

Jelle

Hier alvast de handleiding Georges! lol2

http://attachments.techguy.org/attachments/81291d1150482500/monitor.jpg

Georges, vraagje. Is mijn email nog bij je aangekomen? (al snap ik dat je nog geen tijd had om ze te bekijken)

Ik houd t simpel, doe maar een cola.

Misschien lukt het ook wel als je gewoon de stekker omgekeerd in het stopcontact steekt!lol2lol2lol2

Zou t? lol2

Ben je zwaar aan het aftellen Jelle? Wat werd jou route ook alweer zo’n beetje en hoe?

Voila, er stond hier nog een mooi oud flesje in de frigo… t is wel tweedehands, maar toch vintage!

Goh Es, ge kunt het u niet voorstellen hoeveel goesting ik heb. Moest ik morgen de lotto winnen sta ik overmorgen in Thailand… Nog exact drie maandjes, 1 sept vertrekken we. Eerst paar dagen Bkk, dan verder naar Cm, maar heel erg op t gemak. Ik dacht zelfs om 3e klasse te reizen en na een paar uren af te stappen waar we het leuk vinden. Op deze manier op een paar dagen naar Cm, daarna even in Cr. Als de rooien zich ietwat koest houden even de Isaan in (misschien via udon Th) en dan op t gemak richting Koh Chang of een ander eiland (afh. vh weer) Moest het daar te nat blijken verder naar een ander eiland…

Als we tijd hebben even ayuthaya onderweg naar cm, we zien wel… Ik hou wel van de roes van t moment…:slight_smile: