Thanks Estherke het ziin vele oldies voor mij nostalgie …love is in the …
en bijna naar LOS…
Goede morgen vrienden van het Thailandforum!!
Ben juist thuisgekomen,heb mijn natte werkkledij aan de wasdraad gehangen,en voor mezelf een capucino gemaakt,om wat op te kikkeren.
Dit omdat het praktische heel de nacht aan het regenen was,vanavond de laatste nacht en ik zal blij zijn dat ik maandag wat kan uitrusten.(heb geen fut meer)
Ik had het zo druk,dat ik geen moment aan Thailand dacht.(gebeurd zelden)
groetjes:georges.
:chin:Als je dit leest al weer een dag dichter bij oktober
groetjes Fransjes
Niet aan Thailand gedacht en met al die regen hier hoe is het mogelijk fijne Zondag:THAILAND:![]()
goede middag iedereen! heb daarstraks een taart bij de warme bakker gaan halen(nougatine)om samen met een warm bakje koffie te drinken tijdens de ronde van Italie.
Vond het spijtig dat Nederland maar 6 schamele puntjes gaf voor Belgie(eurovisie songfestival)
Fleurtje, heb je ‘Het Nieuwsblad’ bewaard? Ik zal morgen kijken of ik hem hier in Bangkok kan vinden. Altijd leuk om mijn eigen foto’s terug te zien.
Wahahaha! Georges zit nog steeds met het Songfestival in den kop! lol2
Van mij had België 100 punten mogen krijgen heur, al is het alleen maar omdat ik jou zo aardig vind:wub: lol2
Zag de links in je “handtekening” staan! Echt prachtige foto’s! Ik ben maar een hobbyist, en bij die van jou vallen de mijne echt in het niets hoor!
Goedenavond iedereen, weekendje zit er weer op… Dju dat gaat toch snel ![]()
Grts,
Jelle
Hier Jelle!
Na een arbeid van 11uren ben ik vandaag vrij,zal niet veel doen thuis,heel de dag slapen!
Slaapwel Georges, neem het er maar eens van !:slapen::slapen::slapen:
Ahaaa, weer op post, esther en Frank?:chin:
Gij ziet ook alles he!lol2
Ben laat, zaten 24 te kijken! Damn wat spannend alweer! Kennen jullie dat in Belgie?
Ik ken het wel, maar nooit gevolgd… Als je het over series hebt, geef mij maar Dexter, Deadwood en The Sopranos…
Is dat niet met Kiever Suterland?(ofzo iets)
Kiefer Sutterland… zoon van Donald…
Jongens jullie hulp heb ik ff nodig!
Wie kent er final player? om filmpjes van mijn gsm af te spelen,moet ik een programma downloaden(heb ik al gedaan)kan de filmpjes bekijken,maar dan op zijne kop.
Kan ze niet verdraaien op de finalplayer,wat nu?
Ik kan je niet helpen (gebruik m’n gsm alleen om te bellen) Esther misschien…? Anders even topic plaatsen op t algemeen forum…
Yep!
Ben helemaal verslaafd aan de serie! Hebben nu seizoen 8 in huis, vanmiddag binnen gekregen en nu al 4 afleveringen gekeken!!! Geen idee wanneer die op tv komt hier in NL. In de States is die sinds vorige week afgelopen.
Hetzelfde met seizoen 7, die hadden we ook al lang van te voren.
Ik wou dat ik je kon helpen, maar heb zelf nog nooit van dat programma gehoord.
Maar hoe bedoel je afspelen? Op je gsm of op je pc/laptop? En hoe kom je aan dat programma? Download via pc of via gsm?